Website bouwen
Website bouwen
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een betrouwbare, niet al te dure hosting provider. Mijn muntjes website heeft nu te veel te lijden onder de gratis hosting providers. Het is naar mijn mening te vaak offline
Ik zit op dit moment te denken aan gethost.nl, maar wellicht hebben jullie andere, betere ideeen. Op dit moment gebruikt mijn website nog lang geen 1000 MB aan ruimte.
Ik ben benieuwd naar jullie input.
Groeten,
Marcel
Deze vraag is ook in een ander forum gesteld =)
Ik ben op zoek naar een betrouwbare, niet al te dure hosting provider. Mijn muntjes website heeft nu te veel te lijden onder de gratis hosting providers. Het is naar mijn mening te vaak offline
Ik zit op dit moment te denken aan gethost.nl, maar wellicht hebben jullie andere, betere ideeen. Op dit moment gebruikt mijn website nog lang geen 1000 MB aan ruimte.
Ik ben benieuwd naar jullie input.
Groeten,
Marcel
Deze vraag is ook in een ander forum gesteld =)
Re: Website bouwen
Duidelijk --> www.mijndomein.nl
Verzamelaar van dubbeltjes 1818 tot 2001 in een zo hoog mogelijk kwaliteit;
10 eurocenten, 19 landen in minimaal BU kwaliteit compleet tot en met 2012
Hoi Marcel,
Ik zit zelf bij jouwweb.nl en dat bevalt prima. De site is gratis, maar dan heb je wel .jouwweb achter je naam staan. Voor 7 euro per jaar is dat af te kopen en dat heb ik ook gedaan. Ook heb je onderaan de pagina's wat reclame, maar ik heb daar zelf geen last van.
Ik zou zeggen, kijk eens op mijn site (link, zie onder). Enne... misschien zie je wel iets wat je kunt gebruiken voor je verzameling
Ik zit zelf bij jouwweb.nl en dat bevalt prima. De site is gratis, maar dan heb je wel .jouwweb achter je naam staan. Voor 7 euro per jaar is dat af te kopen en dat heb ik ook gedaan. Ook heb je onderaan de pagina's wat reclame, maar ik heb daar zelf geen last van.
Ik zou zeggen, kijk eens op mijn site (link, zie onder). Enne... misschien zie je wel iets wat je kunt gebruiken voor je verzameling

Laatst gewijzigd door janssenfrank op 05 jul 2013, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
mijndomein.nl --> Die is best nog wel duur, vergeleken met gethost.nl. Je kan er wel een hele hoop mee. Dit is een twijfel gevalletje 
mijnweb.nl --> Ik wordt direct doorgestuurd naar hostingdiscounter.nl. Ik kan daar niets vinden over een gratis website. Opjouwweb.nl zag ik wel de mogelijkheid tot de gratis website
De reclame vind ik wel minder grappig 
Ik wacht nog wat andere reacties af en ga dan eens beslissen
Iig bedankt voor jullie input!

mijnweb.nl --> Ik wordt direct doorgestuurd naar hostingdiscounter.nl. Ik kan daar niets vinden over een gratis website. Opjouwweb.nl zag ik wel de mogelijkheid tot de gratis website

Ik wacht nog wat andere reacties af en ga dan eens beslissen

-
- Volledig lid
Heb je er (een beetje) technisch verstand van? Gebruik jij een format die de site je geeft of gebruik je CMS (drupal, joomla, wordpress) voor je site?
Zelf host ik via Pcextreme. voor 40 euro per jaar heb je een eigen domeinnaam en dynamic pakket (CMS).
Maar daar komt wel een deeltje techniek bij kijken. Wel goedkoop maar niet de makkelijkste weg. (maar ook geen reclame op de site!!!)
En als je alles helemaal zelf kan bouwen: static pakket. Betaal je alleen de domeinnaam a 8 euro ongeveer! Maar denk niet dat je daar op zit te wachten.
Waarmee ik maar wil aangeven: Het is Of reclame op de site of minimaal 40 euro kwijt zijn voor een beetje website. Die keuze is aan jou.
Zelf host ik via Pcextreme. voor 40 euro per jaar heb je een eigen domeinnaam en dynamic pakket (CMS).
Maar daar komt wel een deeltje techniek bij kijken. Wel goedkoop maar niet de makkelijkste weg. (maar ook geen reclame op de site!!!)

En als je alles helemaal zelf kan bouwen: static pakket. Betaal je alleen de domeinnaam a 8 euro ongeveer! Maar denk niet dat je daar op zit te wachten.

Waarmee ik maar wil aangeven: Het is Of reclame op de site of minimaal 40 euro kwijt zijn voor een beetje website. Die keuze is aan jou.
Groet,
PB
PB
Mijndomein.nl kost € 29 per jaar incl. domein. 1GB ruimte. En veel ondersteuning, PHP goed op orde etc. Ik heb voor mijn klanten alle hosting daar.
Verzamelaar van dubbeltjes 1818 tot 2001 in een zo hoog mogelijk kwaliteit;
-
- Volledig lid
-
- Volledig lid
Maar dat is zonder standaard aangeleverde format. (dus dat moet je dan nog opzetten met drupal ofzo) Vandaar mij vraag of hij dat wel wil. Anders kost het 49 euro en krijg je een format wat je kan invullen. Dat is tenminste wat ik begrijp van http://www.mijndomein.nl/webhosting. Is trouwens in vergelijk nog duur. Mijn pakket is redelijk te vergelijken met hun webhosting plus maar dan stukken goedkoper!MuntenZwolle schreef:Mijndomein.nl kost € 29 per jaar incl. domein. 1GB ruimte. En veel ondersteuning, PHP goed op orde etc. Ik heb voor mijn klanten alle hosting daar.
Groet,
PB
PB
-
- Superlid
Zeker gaan voor one.com! Perfecte support, website is in jaren nog geen dag offline geweest.. Uit hetnhoofd dacht ik iets van €27 jaarlijks voor 5GB aan opslag.. Uitbreiding natuurlijk mogelijk.. In prijs volledig php, mysql, mailing, cloud, ..
Mvg Kevin
Mvg Kevin
beheerder en webmaster van http://www.yosoyke.be
de infosite over 2-euromunten
de infosite over 2-euromunten
Ik heb geen kennis van technieken als php en MySQL. Al zou ik dat wel willen.
Mijn huidige website (zie in mijn 'handtekening'), is destijds gemaakt door iemand met verstand van programmeren. Helaas kwam er geen update meer en kon ik niet bij de broncode komen. Uit furstratie heb ik de website uit pure html getrokken met een css erachter. Ik heb sinds kort de php includes ontdekt (handig voor de menu's die toch niet veranderen), dus in principe heb ik (nog) geen CMS of ander bijzonder pakket nodig.
Heb net ook de website ISPgids.com ontdekt. Ik zal daar al jullie aanbevelingen eens bekijken.
Mijn huidige website (zie in mijn 'handtekening'), is destijds gemaakt door iemand met verstand van programmeren. Helaas kwam er geen update meer en kon ik niet bij de broncode komen. Uit furstratie heb ik de website uit pure html getrokken met een css erachter. Ik heb sinds kort de php includes ontdekt (handig voor de menu's die toch niet veranderen), dus in principe heb ik (nog) geen CMS of ander bijzonder pakket nodig.
Heb net ook de website ISPgids.com ontdekt. Ik zal daar al jullie aanbevelingen eens bekijken.
-
- Donateur
Een puntje van kritiek op de opbouw je huidige website: het beeldformaat staat vast, waardoor ik niet de gehele website kan zien. Ik heb meerdere schermen, en heb de browser altijd in een scherm dat in portrait ipv landscape staat omdat de meeste websites ook die vorm hebben. De jouwe niet. Niet zo'n probleem, ware het niet dat er tekst af valt en ik niet verder naar links kan scrollen. Zie hier:

Ik heb zelf minder goede ervaringen met one.com. De snelheid laat te wensen over. Ik raad Ermis aan. Snel, niet te duur en een top service.
Thanx voor je tip van het vastgezette beeldformaat. Dat zal ik in een update aanpassen 

Heb je inmiddels een goede web host gevonden, mk0111?
Mark
Mark
Numismatiek op Facebook https://www.facebook.com/groups/hobbymunt.nl
Mijn webshop: http://www.hobbymunt.nl
Beeldschermformaat klopt hier nog niet, links en rechts vallen er stukken weg.mk0111 schreef:Thanx voor je tip van het vastgezette beeldformaat. Dat zal ik in een update aanpassen
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Ja, ik zit nu bij SecureHoster. Het bevalt me prima daar. Zeer snelle service, en erg goedkoop. Nooit down geweest (wat ik heb gemerkt).marksch schreef:Heb je inmiddels een goede web host gevonden, mk0111?
Mark
Ook mijn stamboom kan ik er op bij houden. prima database service
Klopt, dit heb ik nog steeds niet aangepast. Ik moet me veel meer verdiepen in css en daar heb ik helemaal geen tijd voor haha. Hopelijk bieden er zich vrijwilligers aan :pMuntHunter schreef:Beeldschermformaat klopt hier nog niet, links en rechts vallen er stukken weg.
Gr. Jeroen
Moet trouwens de info bij de landen ook nog aanpassen
mk0111,
Ik heb een server en ben programmeur. Ik denk dat ik je website wel zou kunnen aanpassen, maar ik weet niet of ik dat nu 100% op vrijwillige basis moet gaan doen. Als je wilt kun je eens een berichtje sturen en iets meer vertellen over o.a. de samenwerking met de vorige programmeur. Dan zal ik er eens over denken...
Vriendelijke groet,
Mark
Ik heb een server en ben programmeur. Ik denk dat ik je website wel zou kunnen aanpassen, maar ik weet niet of ik dat nu 100% op vrijwillige basis moet gaan doen. Als je wilt kun je eens een berichtje sturen en iets meer vertellen over o.a. de samenwerking met de vorige programmeur. Dan zal ik er eens over denken...
Vriendelijke groet,
Mark
Numismatiek op Facebook https://www.facebook.com/groups/hobbymunt.nl
Je kan spoedig een PM verwachten
Moet nu naar mijn werk, zal ff kijken of ik tijdens mijn werk kan antwoorden. Alvast bedankt

Moet nu naar mijn werk, zal ff kijken of ik tijdens mijn werk kan antwoorden. Alvast bedankt