Dat is fijn om te zien, bedankt Jeroen dat je tijd hebt vrij gemaakt voor mij.CorioCoins schreef:Inmiddels ben je donateur met status en al ;-)
Steun het forum en word ook donateur!
Re: Steun het forum en word ook donateur!
Heb 1 1/2 maand geleden een donatie gedaan d.m.v. PayPal. Ik ben in principe pas lid van het forum, maar heb er nu al een hoop informatie gevonden. Vandaar ook mijn eerste donatie. Alleen heb ik munthunter al meerdere pb'tjes gestuurd met de vraag of hij het heeft ontvangen en ook 2 mailtjes, maar helaas tot de dag van vandaag nog geen reactie terug mogen ontvangen!! Nou gaat het er mij niet om dat er onder mijn naam staat 'Donateur' maar ik wil gewoon weten of mijn geld goed is aangekomen en bij de juiste persoon? Weet iemand wat ik hier misschien aan kan doen of aan wie ik dit anders zou kunnen vragen?? Bedankt alvast...
Nou, dat gaat wel even duren dan want de beheerder is niet al te vaak online.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Bij mij duurde het geloof ik 4 of 5 maanden. Om een idee te geven.
Het zal toch niet weer hé
Tja, na de vorige discussie hebben we niets meer vernomen of om een 2e beheerder aan te stellen die dit soort zaken voor zijn rekening neemt.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
-
- Moderator
Ik vind het heel jammer, dat dit forum zo slecht modereert word. Dat was vroeger heel anders.
Zoals ik al boven schreef: als iemand ook goed duits lezen kan, is hij / zij hartelijk in ons duits muntenforum
http://www.emuenzen.de
welkom ... - ook zonder donatie!
Voor de afdeeling "Euro" voel ik me verantwoordig als moderator.
Zoals ik al boven schreef: als iemand ook goed duits lezen kan, is hij / zij hartelijk in ons duits muntenforum
http://www.emuenzen.de
welkom ... - ook zonder donatie!
Voor de afdeeling "Euro" voel ik me verantwoordig als moderator.
Groet uit Dortmund / Duitsland van Rudolf
Oke, maar dat iemand niet vaak online meer is kan gebeuren, maar als je dan als moderator 2 mailtjes krijgt met de vraag of het bedrag goed is aangekomen, dan is het toch een kleine moeite om even terug te sturen van 'Ja hoor, het staat bijgeschreven'
Want dat is in principe het enige dat ik wilde weten, of het niet bij een ander PayPal account terecht is gekomen...
Want dat is in principe het enige dat ik wilde weten, of het niet bij een ander PayPal account terecht is gekomen...
Inmiddels de boel geregeld wat betreft het profiel van Supergraver. Mijn excuses (weer) voor het uitblijven van reactie op donatie en pb's. Ik ben erg weinig op het forum aanwezig zoals opgemerkt wordt. Helaas kan ik niet meer op info@munthunter.nl wat alles een stuk lastiger maakt.
Ik zal deze week de rest op het donateursforum zelf in orde maken.
Gr. Jeroen
Ik zal deze week de rest op het donateursforum zelf in orde maken.
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Helemaal toppie geregeld Jeroen, thanks
Ik wilde alleen gaar weten of het bedrag wel was bijgeschreven bij je en dat het dus niet per ongeluk op een andere PayPal account was gestort...
Ik wilde alleen gaar weten of het bedrag wel was bijgeschreven bij je en dat het dus niet per ongeluk op een andere PayPal account was gestort...
Hoi Supergraver,
Heb nu alles bijgewerkt (kun je overal in?)
Je donatie is inderdaad correct binnengekomen.
Gr. Jeroen
Heb nu alles bijgewerkt (kun je overal in?)
Je donatie is inderdaad correct binnengekomen.
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
-
- Donateur
Haa Jeroen,
Ik heb weer een donatie met paypal gedaan. Ben even van het toneel geweest, maar vanaf nu weer actief hier.
Volgens mij kun je mijn naam nog wel aan mijn forumnaam linken
Gr.Jacco
Ik heb weer een donatie met paypal gedaan. Ben even van het toneel geweest, maar vanaf nu weer actief hier.
Volgens mij kun je mijn naam nog wel aan mijn forumnaam linken
Gr.Jacco
Nederlands & Overzees Papiergeld, Nederlandse Coincards.
Lid IBNS Nederland.
Lid IBNS Nederland.
Hallo,
De link 'Doneren met behulp van Paypal' werkt helaas niet meer.
Ik zal dus via de andere Paypal route een kleine donatie doen.
Vriendelijke groeten,
Theo.
De link 'Doneren met behulp van Paypal' werkt helaas niet meer.
Ik zal dus via de andere Paypal route een kleine donatie doen.
Vriendelijke groeten,
Theo.