Steun het forum en word ook donateur!

Plaats hier berichten over bankbiljetten in het algemeen. Bijvoorbeeld over fabricage, literatuur, levensduur, materialen, etc.
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Steun het forum en word ook donateur!

Bericht door Munthunter »

Beste forumleden,

Het is al weer enige tijd mogelijk om Hét Munten en Bankbiljetten Forum financieel te steunen, met behulp van een donatie. Het blijkt dat deze donaties bijzonder welkom zijn en een groot deel van de kosten kunnen dekken. Toch is het helaas noodzakelijk om zo nu en dan even aan de bel te trekken en te vragen om een financiële bijdrage.

Voor mij als beheerder is het forum een hobby, naast mijn hobby als fanatiek verzamelaar. De kosten zijn niet schrikbarend, maar toch zijn er steeds uitgaven die er bij komen, denk bijvoorbeeld aan het verzenden van de entreekaarten voor Filanumis 2013 en de Muntmanifestatie 2013. Al deze kosten worden gedekt door donaties en het restant voeg ik zelf met alle plezier toe.

Dus, ben je tevreden over het forum en wil je het forum een warm hart toedragen, dan nodig ik je van harte uit om een bedrag te doneren aan het forum. Je donatie wordt 100% besteed aan het forum! Eventuele reserves zullen in de nabije toekomst binnen het donateursforum gebruikt kunnen worden als prijs voor een winnaar van een wedstrijd of prijsvraag. Zo kun je dus zelfs je donatie terugwinnen! Helaas hebben we met de huidige financiële middelen nog niet een wedstrijd of prijsvraag kunnen organiseren, maar hopen dat dit in de nabije toekomst wel mogelijk is.

Voor de donateurs is er een donateursforum, in dit forum kunnen donateurs elkaar spreken en zijn er diverse extra's te vinden waar een donateur voor in aanmerking komt. Iedere donatie is van harte welkom, ongeacht de hoogte van het bedrag. Echter om toe te kunnen treden in het donateursforum is een donatie van minimaal €5,- noodzakelijk, dit omdat die donatie de kosten dekt van de extra's waar een donateur gebruik van kan maken.

Doneren kan vanaf heden op twee manieren
  • Paypal, een makkelijke wijze om snel en veilig geld over te maken.

Wil je doneren via Paypal, klik dan op de volgende link, die je direct naar de donatiepagina van ons forum leidt: Doneren met behulp van Paypal
    Het is ook mogelijk om rechtstreeks via je eigen Paypalaccount een donatie te versturen. Wanneer je aangeeft dat het overgemaakt wordt naar vrienden, dan worden er geen extra kosten in rekening gebracht. Tevens kun je bij deze rechtstreekse donatie een omschrijving toevoegen, het is prettig als je dan even je forumnaam vermeldt, zodat ik daarna alles kan verwerken. Het adres voor Paypaloverschrijvingen is: info@munthunter.nl.
  • Bankoverschrijving, wil je doneren via een bankoverschrijving, dan verzoek ik je een persoonlijk bericht te schrijven en naar mij te verzenden. je zult dan snel een antwoord krijgen waarin we de donatie verder af kunnen handelen en je de benodigde gegevens van mij krijgt. Klik op de volgende link om direct een privé bericht naar mij te versturen: Doneren met behulp van een bankoverschrijving
Het is ook mogelijk om een e-mail te verzenden, in plaats van een persoonlijk bericht en dat mag dan naar: info@munthunter.nl

Ik wil alle huidige donateurs hartelijk bedanken voor hun donaties en hoop dat velen het forum ook een warm hart toe willen dragen!

Rest mij te vermelden dat het forum ten alle tijden gratis te gebruiken zal zijn en een donatie vrijwillig is.

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
Beheerder van Hét Munten en Bankbiljetten Forum
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Arjena3 Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Re: Steun het forum en word ook donateur!

Bericht door Arjena3 »

Bij deze mijn donatie via paypal gedaan.

Ik kon overigens niet mijn forumnaam invullen maar ik denk dat je wel weet van wie het afkomt ;-)

groetjes
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Hartelijk dank Arjen!

Ik maak het direct in orde.

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
matthijs11 Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door matthijs11 »

Mooi dat je forum vrij hebt kunnen houden van Banners en andere irritante reclame. Mede om die reden heb Ik mijn centje ook bijgedragen :knipoog:
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

matthijs11 schreef:Mooi dat je forum vrij hebt kunnen houden van Banners en andere irritante reclame. Mede om die reden heb Ik mijn centje ook bijgedragen :knipoog:
Fijn om te horen Matthijs en bedankt voor je bijdrage!

Gr. Jeroen
keeser Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door keeser »

Ook mijn bijdrage gedaan, kijk toch regelmatig op het forum en vind het heel handig als ik iets over 2 euromunten moet weten, verdient een donatie!!!

Kees
DutchNapoleon
Donateur
Donateur

Bericht door DutchNapoleon »

Ook maar even een donatie gedaan.
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Hartelijk dank heren! Jullie donaties zijn in goede orde ontvangen.

Ik zal direct DutchNapoleon benoemen tot donateur.

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
merijn11
Donateur
Donateur

Bericht door merijn11 »

heb zojuist een kleine bijdrage gestort. zal dit zeker meerdere keren per jaar gaan doen. deze site helpt me enorm bij mijn verzameldrift!
merijn11
Donateur
Donateur

Bericht door merijn11 »

is hier overigens een ongeschreven regel voor betreffende hoogte vh bedrag als regelmaat?
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Hartelijk dank voor je donatie en ik maak direct even alles in orde.

De hoogte van een donatie is geheel afhankelijk van de donateur. We zijn blij met elke donatie, alleen hebben we wel als ondergrens een donatie van €5,- ingesteld om de rang en permissies van donateur te krijgen. Dit heeft te maken met enkele extra's die de donateur kan aanvragen en de kosten daarvan zijn ook zo'n €5,- Dit zou betekenen dat een donatie onder de €5,- ons geld gaat kosten bij het aanvragen van de extra's.

Ik bedenk me nou dat er een of twee donateurs zijn die het 'extra's' hebben aangevraagd. Inmiddels is het bij mij binnen. Ik wil ze graag verzenden maar kunnen diegene mij even in een PB (nogmaals) hun adres even doorgeven. Mijn excuses voor de vertraging.

@Houtenmunt, volgens mij zou ik die van jou afgeven op Filanumis. Ik heb je adres, dus zal het nog naar jou toezenden. :oops:

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
merijn11
Donateur
Donateur

Bericht door merijn11 »

ik doneer dus hoef geen wederprestatie. Dan zou het betaling heten.
Zal vaker een storting plegen.
Klokkestein
Donateur
Donateur

Bericht door Klokkestein »

LS,

Even puzzelen met Pay Pal maar volgens mij is het weer gelukt?
Anders verneem ik het wel van Jeroen?

Lang leve dit muntforum en Jeroen (en alle medewerkers) vooral doorgaan, prima werk ik geniet er elke dag van :thumb up: !

Mvg,

Hans
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Hartelijk dank voor de donatie(s) beste forumleden!!!

@Hans, ja hoor je donatie is binnengekomen en daarvoor onze hartelijke dank.

Nieuwe donaties zijn van harte welkom, ► KLIK HIER OM NAAR DE DONATIEPAGINA TE GAAN ◄

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Namens Hét Munten en Bankbiljetten Forum wil ik alle donateurs bedanken die in 2013 een donatie hebben gedaan ten goede van het forum.

In het begin van het nieuwe jaar moet het mogelijk zijn om een leuke actie onder de donateurs te organiseren waarmee leuke prijzen te winnen zijn. Dit alles met dank aan jullie eigen donaties!

Nieuwe donateurs zijn natuurlijk van harte welkom en maken met hun donaties nog meer mogelijk. Donateur zijn geeft ook meer mogelijkheden, zo kunnen zij in een eigen rubriek welke enkel voor donateurs zichtbaar is en daar zal binnenkort de hierboven benoemde actie geplaatst worden. Daarnaast kunnen donateurs gratis entreekaarten aanvragen voor Filanumis en de Muntmanifestatie. En zo is er nog wel wat meer waardoor het donateurschap zeker de moeite waard is én je helpt ook het forum!

Doneren kan via een Paypaloverschrijving met behulp van het e-mailadres: info@munthunter.nl Wanneer je op de Paypalsite inlogt en vanuit daar een overboeking maakt en bij de overboeking aanvinkt dat je overboekt naar vrienden of familie. (zie afbeelding)

Afbeelding

Je kunt ook een overboeking maken via een normale bankoverschrijving, vraag daarvoor via een PB even naar de bankgegevens, of mail naar info@munthunter.nl. In alle gevallen de vraag om in de omschrijving bij een overboeking je forumnaam te vermelden.

Ik wens iedereen fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2014 en hoop dat we samen in het nieuwe jaar het forum op volle toeren kunnen laten draaien.

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
eurofreak België
Donateur
Donateur

Bericht door eurofreak »

Heb enkele dagen geleden ook een donatie gedaan en de beheerder al enkele keren een pb verstuurd hierover maar denk dat hij ze nog niet gelezen heeft of ze zijn niet aangekomen. :(
groetjes Luc
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Hoi Luc,

Hartelijke dank voor je donatie.

Inmiddels heb je alle permissies om op het forum als donateur te kunnen bezoeken.

Nieuwe donateurs zijn van harte welkom! Hoe je kunt doneren zie je hierboven.

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
Theo30

Bericht door Theo30 »

Bij deze ook mijn steentje bijgedragen! Een super forum!
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Hartelijk dank voor de donatie(s) in de afgelopen periode.

Ik wil heel even benoemen dat donaties onder de €5,00 helaas niet in aanmerking kunnen komen voor vermelding op het forum als 'donateur'. Reden daarvoor zijn de extra's waarvoor donateurs in aanmerking komen, de kosten zijn dan hoger dan de donatie namelijk.

Natuurlijk zijn alle donaties van harte welkom!

Mochten er leden zijn die via Paypal een donatie willen overmaken dan wil ik hen graag verzoeken om in te loggen in hun Paypalrekening, daar op 'Geld overmaken' te klikken en daar het e-mailadres 'info@munthunter.nl' op te geven, het bedrag en daaronder de keuze 'Ik maak geld over naar vrienden of familie' aan te vinken. Gelieve in de mogelijkheid om een opmerking bij de overboeking te plaatsen ook even je gebruikersnaam op het forum te vermelden, dan weet ik wie de donatie heeft gedaan.

Wanneer je de keuze 'Ik maak geld over naar vrienden of familie' aanvinkt worden er geen kosten van de donatie afgehouden door Paypal. Als voorbeeld, voor iedere euro die men overmaakt op de normale manier houdt Paypal €0,38! in, dus krijgt het forum uiteindelijk maar €0,62. Bij het aanvinken van de keuze 'Ik maak geld over naar vrienden of familie' krijgen we het volledige bedrag en worden er geen kosten in rekening gebracht.

Nogmaals, alle donatie zijn van harte welkom en worden besteed aan bijvoorbeeld de verzendkosten van de kaartjes van Filanumis.

Bij vragen kunnen jullie mij altijd bereiken hier in dit topic, PB, of e-mail info@munthunter.nl.

Overmaken middels een bankoverschrijving is ook mogelijk, voor bankrekeninggegevens kunnen jullie mij een PB of e-mail sturen.

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Hartelijk dank voor de donatie(s) in de afgelopen periode.

Ik wil heel even benoemen dat donaties onder de €5,00 helaas niet in aanmerking kunnen komen voor vermelding op het forum als 'donateur'. Reden daarvoor zijn de extra's waarvoor donateurs in aanmerking komen, de kosten zijn dan hoger dan de donatie namelijk.

Natuurlijk zijn alle donaties van harte welkom!

Mochten er leden zijn die via Paypal een donatie willen overmaken dan wil ik hen graag verzoeken om in te loggen in hun Paypalrekening, daar op 'Geld overmaken' te klikken en daar het e-mailadres 'info@munthunter.nl' op te geven, het bedrag en daaronder de keuze 'Ik maak geld over naar vrienden of familie' aan te vinken. Gelieve in de mogelijkheid om een opmerking bij de overboeking te plaatsen ook even je gebruikersnaam op het forum te vermelden, dan weet ik wie de donatie heeft gedaan.

Wanneer je de keuze 'Ik maak geld over naar vrienden of familie' aanvinkt worden er geen kosten van de donatie afgehouden door Paypal. Als voorbeeld, voor iedere euro die men overmaakt op de normale manier houdt Paypal €0,38! in, dus krijgt het forum uiteindelijk maar €0,62. Bij het aanvinken van de keuze 'Ik maak geld over naar vrienden of familie' krijgen we het volledige bedrag en worden er geen kosten in rekening gebracht.

Nogmaals, alle donatie zijn van harte welkom en worden besteed aan bijvoorbeeld de verzendkosten van de kaartjes van Filanumis.

Bij vragen kunnen jullie mij altijd bereiken hier in dit topic, PB, of e-mail info@munthunter.nl.

Overmaken middels een bankoverschrijving is ook mogelijk, voor bankrekeninggegevens kunnen jullie mij een PB of e-mail sturen.

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
llinde Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door llinde »

Munthunter schreef:voor iedere euro die men overmaakt op de normale manier houdt Paypal €0,38! in, dus krijgt het forum uiteindelijk maar €0,62.
Dat Paypal kosten in rekening brengt is duidelijk, maar je kunt het ook overdrijven....
Paypal kost brengt iets van 3.5 % in rekening plus €0,35

Voor de eerste euro klopt jouw verhaal hierboven dus, maar voor iedere volgende euro zit je er ruim een factor 10 naast, daar word namelijk maar €0,035 voor in rekening gebracht en geen €0,38

Let er wel op als je er voor kiest om zoals hierboven gevraagd geld over te maken naar vrienden of kennissen en het een creditcardbetaling is, nog steeds dezelfde kosten in rekening worden gebracht, alleen krijgt de verzender de keus wie de kosten betaald.

Luit
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bedankt voor deze aanvulling en correctie Luit!

Inderdaad is het niet correct en zijn de kosten die er van bijvoorbeeld €5,00 af worden gehaald maar €0,52 (in plaats van 5 maal €0,38). Bij €10,00 is dat €0,69, bij €15,00 is het €0,86, etc.

Toch jammer als het mogelijk is om het volledige bedrag over te maken zonder bijkomende kosten. Aangezien het forum verder gratis is voor de gebruiker lijkt mij ook passend om deze optie (Ik maak geld over naar vrienden of familie) te gebruiken bij een Paypal-donatie. Bedankt voor je verduidelijking bij het gebruik van een creditcard in combinatie met Paypal, lijkt mij ook logisch omdat het via een 'omweg' verloopt.

Gr. Jeroen
Arjena3 Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Arjena3 »

Donatie weer gestort :lach:
leon voorn Philippines
Donateur
Donateur

Bericht door leon voorn »

ik zal het op de filanumus overhandigen,en niet in eurostuivers dit keer,
jeroen ik zie je boven......
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
SnakeDoc Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door SnakeDoc »

Ik heb ook kleine bijdrage aan het forum geleverd!

Vr. Gr.
Geïnteresseerd in bankbiljetten Nederland van voor de Euro, Nederlands kampgeld en Noodgeld WWII.

Terug naar “Bankbiljetten algemeen”