Het is al weer enige tijd mogelijk om Hét Munten en Bankbiljetten Forum financieel te steunen, met behulp van een donatie. Het blijkt dat deze donaties bijzonder welkom zijn en een groot deel van de kosten kunnen dekken. Toch is het helaas noodzakelijk om zo nu en dan even aan de bel te trekken en te vragen om een financiële bijdrage.
Voor mij als beheerder is het forum een hobby, naast mijn hobby als fanatiek verzamelaar. De kosten zijn niet schrikbarend, maar toch zijn er steeds uitgaven die er bij komen, denk bijvoorbeeld aan het verzenden van de entreekaarten voor Filanumis 2013 en de Muntmanifestatie 2013. Al deze kosten worden gedekt door donaties en het restant voeg ik zelf met alle plezier toe.
Dus, ben je tevreden over het forum en wil je het forum een warm hart toedragen, dan nodig ik je van harte uit om een bedrag te doneren aan het forum. Je donatie wordt 100% besteed aan het forum! Eventuele reserves zullen in de nabije toekomst binnen het donateursforum gebruikt kunnen worden als prijs voor een winnaar van een wedstrijd of prijsvraag. Zo kun je dus zelfs je donatie terugwinnen! Helaas hebben we met de huidige financiële middelen nog niet een wedstrijd of prijsvraag kunnen organiseren, maar hopen dat dit in de nabije toekomst wel mogelijk is.
Voor de donateurs is er een donateursforum, in dit forum kunnen donateurs elkaar spreken en zijn er diverse extra's te vinden waar een donateur voor in aanmerking komt. Iedere donatie is van harte welkom, ongeacht de hoogte van het bedrag. Echter om toe te kunnen treden in het donateursforum is een donatie van minimaal €5,- noodzakelijk, dit omdat die donatie de kosten dekt van de extra's waar een donateur gebruik van kan maken.
Doneren kan vanaf heden op twee manieren
- Paypal, een makkelijke wijze om snel en veilig geld over te maken.
Wil je doneren via Paypal, klik dan op de volgende link, die je direct naar de donatiepagina van ons forum leidt: Doneren met behulp van Paypal
Het is ook mogelijk om rechtstreeks via je eigen Paypalaccount een donatie te versturen. Wanneer je aangeeft dat het overgemaakt wordt naar vrienden, dan worden er geen extra kosten in rekening gebracht. Tevens kun je bij deze rechtstreekse donatie een omschrijving toevoegen, het is prettig als je dan even je forumnaam vermeldt, zodat ik daarna alles kan verwerken. Het adres voor Paypaloverschrijvingen is: info@munthunter.nl. - Bankoverschrijving, wil je doneren via een bankoverschrijving, dan verzoek ik je een persoonlijk bericht te schrijven en naar mij te verzenden. je zult dan snel een antwoord krijgen waarin we de donatie verder af kunnen handelen en je de benodigde gegevens van mij krijgt. Klik op de volgende link om direct een privé bericht naar mij te versturen: Doneren met behulp van een bankoverschrijving
Ik wil alle huidige donateurs hartelijk bedanken voor hun donaties en hoop dat velen het forum ook een warm hart toe willen dragen!
Rest mij te vermelden dat het forum ten alle tijden gratis te gebruiken zal zijn en een donatie vrijwillig is.
Vriendelijke groeten,
Jeroen - Munthunter
Beheerder van Hét Munten en Bankbiljetten Forum