Beste experts,
Ik heb hier een aantal (volgense mij) Franse biljetten in mijn bezit gekregen waarvan ik graag zou willen weten wat ze precies zijn en wat de eventuele waarde zou zijn bij verkoop.
Die met het kruis er door heb ik al gevonden, ik stel uw hulp zeer op prijs.
Alvast bedankt.
Onbekende franse biljetten
Re: Onbekende franse biljetten
Alle niet aangekruiste biljetten betreft Frans noodgeld tussen 1918 en 1924 vervaardigd, al of niet in samenwerking met de lokale Franse Kamer van Koophandel, en uitzonderingen daargelaten, hebben een verkoopwaarde tussen 2 en 3 euro stuk hier in Nederland. Er is naar mijn weten alleen een Franstalige catalogus van vermoedelijk uitgeverij Argus, waarin nummers en prijzen vermeldt zijn, maar deze heb ik niet in bezit.
-
- Superlid
Eric.grivnagozer schreef:Alle niet aangekruiste biljetten betreft Frans noodgeld tussen 1918 en 1924 vervaardigd, al of niet in samenwerking met de lokale Franse Kamer van Koophandel, en uitzonderingen daargelaten, hebben een verkoopwaarde tussen 2 en 3 euro stuk hier in Nederland. Er is naar mijn weten alleen een Franstalige catalogus van vermoedelijk uitgeverij Argus, waarin nummers en prijzen vermeldt zijn, maar deze heb ik niet in bezit.
Mag je van munthunter je bibliotheek niet uitbreiden om zo de vragen van de forumleden beter te kunnen beantwoorden ?
Groet
Dick
verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
je kan niet alles hebben