De 1 gulden en de 2 1/2 gulden 1980 in coincard.

Koningin Juliana ☼ 1909 - † 2004
Regeerperiode: 1948 - 1980

Moderator: maarten89

Collectcoins
Senior lid
Senior lid

Re: De 1 gulden en de 2 1/2 gulden 1980 in coincard.

Bericht door Collectcoins »

mrmoenie schreef:Ik baal er van dat ik hem heb gemist, maar ik hoop hem toch nog op de een of andere manier te kunnen bemachtigen, maar 60 euro neer tellen was ik niet van plan....
Mogelijk krijgen wij er nog een aantal binnen. Dan zal de prijs zeker geen 60 euro zijn. Ik laat het je wel weten via een priveberichtje deze week.
http://www.collectcoins.com voor al uw euromunten en dollarmunten.
Club van 2304!
$and€r
Donateur
Donateur

Bericht door $and€r »

Robin schreef:Zo een hard plastic hoesje is een officiële bevestiging/bekrachtiging van de kwaliteit van een (doorgaans) zeldzame munt.. en daarmee van de waarde..
Wat bedoel je met officieel? In princiep is het toch ook maar een bedrijf met een winstoogmerk? Ik besteed de nodige tijd op Amerikaanse munt gerelateerde websites maar daar komen toch ook wel de nodige tpg blunders voorbij...
merijn11
Donateur
Donateur

Bericht door merijn11 »

beide hebben een oplage van 10.000 stuks. Zijn inmiddels uitverkocht bij de KNM (binnen paar dagen!), dus ondanks de negatieve reacties (die ik wel kan begrijpen), is er zeker behoefte aan dergelijke uitgiftes.

Maar goed ook.
Bewijst dat munten verzamelen nog steeds een levendige hobby is!
MikeGSM Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door MikeGSM »

Collecteuro's schreef:
mrmoenie schreef:Ik baal er van dat ik hem heb gemist, maar ik hoop hem toch nog op de een of andere manier te kunnen bemachtigen, maar 60 euro neer tellen was ik niet van plan....
Mogelijk krijgen wij er nog een aantal binnen. Dan zal de prijs zeker geen 60 euro zijn. Ik laat het je wel weten via een priveberichtje deze week.
Graag ontvang ik ook een berichtje...
Voor ik ze kon bestellen waren ze al weg
Altijd opzoek naar munten en biljetten van Thailand, Laos, Cambodja en nu ook Birma/Mayamar
Robin Suriname
Moderator
Moderator

Bericht door Robin »

merijn11 schreef:beide hebben een oplage van 10.000 stuks. Zijn inmiddels uitverkocht bij de KNM (binnen paar dagen!), dus ondanks de negatieve reacties (die ik wel kan begrijpen), is er zeker behoefte aan dergelijke uitgiftes.

Maar goed ook.
Bewijst dat munten verzamelen nog steeds een levendige hobby is!
Correctie! Verpakking verzamelen! .. niemand van jullie is geïnteresseerd in de munt die erin zit..
1 "Pallas"guldens verzamelaar.
Was altijd op jacht naar dat ene jaar van die ene provincie of stad.. of naar elke anomalie van de 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena..
Robin Suriname
Moderator
Moderator

Bericht door Robin »

$and€r schreef:
Robin schreef:Zo een hard plastic hoesje is een officiële bevestiging/bekrachtiging van de kwaliteit van een (doorgaans) zeldzame munt.. en daarmee van de waarde..
Wat bedoel je met officieel? In princiep is het toch ook maar een bedrijf met een winstoogmerk? Ik besteed de nodige tijd op Amerikaanse munt gerelateerde websites maar daar komen toch ook wel de nodige tpg blunders voorbij...
Je hebt natuurlijk gelijk.. laten we zeggen 'met toenemende acceptatie' , want daar begint het toch wel op te lijken.
Ben toch blij dat de kwaliteit van de munt bij prov. munten een ondergeschikte waarde heeft..

Groet, Robin
1 "Pallas"guldens verzamelaar.
Was altijd op jacht naar dat ene jaar van die ene provincie of stad.. of naar elke anomalie van de 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena..

Terug naar “Koningin Juliana”