Wie kan mij wat meer vertellen over deze leuke trachy? De vorm van deze munten is toch wel bijzonder te noemen. Een schotel/kommetje.
Bronzen Trachy +-1100 nChr.
Moderator: George_III
Re: Bronzen Trachy +-1100 nChr.
Muntslag van 1 der Bulgaarse koningen, heb er helaas geen catalogus van.
zover was ik ook al gekomen. Voor byzantijnse munten ook nog niet een goede site gevonden. En om voor 1 munt nou een catalogus aan te schaffen........grivnagozer schreef:Muntslag van 1 der Bulgaarse koningen, heb er helaas geen catalogus van.
Zal eens een stapel veilingcatalogussen doorbladeren. Heb nog meer oudere munten die ik nog beter moet plaatsen.
op www.muntenbodemvondsten.nl zitten een hoop mensen die de benodigde catalogi wel bezitten.
-
- Senior lid
Voor (onder andere) Byzantijnse munten vind ik http://www.wildwinds.com/coins/index.html een prima en overzichtelijke site.neozion schreef:zover was ik ook al gekomen. Voor byzantijnse munten ook nog niet een goede site gevonden. En om voor 1 munt nou een catalogus aan te schaffen........grivnagozer schreef:Muntslag van 1 der Bulgaarse koningen, heb er helaas geen catalogus van.
Zal eens een stapel veilingcatalogussen doorbladeren. Heb nog meer oudere munten die ik nog beter moet plaatsen.
Martin
Geld maakt niet gelukkig, munten wel.
Ik gebruikte wildwind nogwel eens voor griekse en romeinse. Nooit aan gedacht dat ik voor byzantijns daar ook goed kon zijn. Zal eens er op gaan zoeken.