In de veiling van Felzmann (Dusseldorf) zitten diverse monometalen 2 euromunten. Waaronder de Birminghammunt 2 euro 2001. Maar ook een 2 euro met het jaar 2000. Er staat niet bij dat hij in Birmingham is geslagen. Maar in het verleden heb ik wel gelezen dat er ook 2 euromunten met het jaartal 2000 zijn geslagen.
http://www.felzmann.de/de/katalog-aukti ... ose-40060/
Ook nog een monometalen 2 euromunt 2002G van Duitsland.
http://www.felzmann.de/de/katalog-aukti ... ose-40055/
monometalen 2 euromunten
monometalen 2 euromunten
Verzameld herdenkings 2 euromunten. Eerste Slag, KNM compleet. Proefslagen en ontwerpen Beatrix t/m heden.
-
Dick
- Superlid

Re: monometalen 2 euromunten
Leuke prijzen voor die mislukte dingen.
Groet
Dick
Groet
Dick
verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
Wat hebben ze opgeleverd dan, want de link werkt niet meer en ik heb er ook nog eentje liggen.Dick schreef:Leuke prijzen voor die mislukte dingen.![]()
Groet
Dick
Hansafloep.
Bankbiljettenverzamelaar, wat een leuke hobby.
veiling moet nog plaats vinden: 26 feb - 2 mrt.
Ik vraag me ook af of ze uberhaupt geveild worden. Die duitse munt zit er al voor de derde keer in. Een jaar geleden voor de inzet van € 2000,-. Afgelopen najaar voor de inzet van € 1400,-. En nu dan voor € 1000,-
@hansafloep: jij bedoelt een monometalen van 2001 Birmingham?
Ik vraag me ook af of ze uberhaupt geveild worden. Die duitse munt zit er al voor de derde keer in. Een jaar geleden voor de inzet van € 2000,-. Afgelopen najaar voor de inzet van € 1400,-. En nu dan voor € 1000,-
Verzameld herdenkings 2 euromunten. Eerste Slag, KNM compleet. Proefslagen en ontwerpen Beatrix t/m heden.
Okay, kan ik het straks in de gaten houden.Reinier schreef:veiling moet nog plaats vinden: 26 feb - 2 mrt.
Die van mij komt uit het jaar 2000.
Hansafloep.
Bankbiljettenverzamelaar, wat een leuke hobby.