ik heb hier een quarter dollar uit 1973 opzich niks bijzonders denk ik. Alleen in de krause staat deze munt niet. De munt is wel terug te vinden in catawiki dus ik denk zomaar dat het niks bijzonders is maar waarom kan ik deze munt niet terug vinden in de krause ligt het aan mijn boek of is er een andere rede voor ?
alvast bedankt
usa quarter dollar 1973
Moderators: koenmunten, Willem
Forumregels
Kijk eerst even goed of je, je bericht in de juiste rubriek plaatst!
Kijk eerst even goed of je, je bericht in de juiste rubriek plaatst!
usa quarter dollar 1973
Euromunten, €2 cc, Guldens wilhelmina en eerder, wereld munten
Re: usa quarter dollar 1973
In mijn Krause staat-ie wel. Als je ook de 38ste editie hebt: op pagina 2186 helemaal rechts onder aan de pagina. Oplage is trouwens meer dan een half miljard, dus zeldzaam zijn ze zeker niet.
Bernard
Bernard
In mijn Krause uit 1982 staan de zilveren quarters op jaartal. Verderop staat een lijstje met de munten van nikkel na 1964. Daar staat de 1973 ook bij (in twee versies: één zonder muntaanduiding en één met de D van Denver). Waarde is ... 25 dollarcent in gecirculeerde staat.
ik snap er niks van ik ben denk ik blind aan worden dan denk ik
sorry sorry sorry ik ben inderdaad kippig ik zit gewoon al een hele tijd naar het juiste stukje te staren ! het zijn 2 rijtjes
moet ik dan toch maar snel kijken voor een bril !
sorry sorry sorry ik ben inderdaad kippig ik zit gewoon al een hele tijd naar het juiste stukje te staren ! het zijn 2 rijtjes
moet ik dan toch maar snel kijken voor een bril !
Euromunten, €2 cc, Guldens wilhelmina en eerder, wereld munten