Groepsleden

Heb je ideeën, tips, of mis je een catagorie of onderwerp, misschien zie je een foutje... Plaats je berichten hier!
Daniël Nederland
Superlid
Superlid

Re: Groepsleden

Bericht door Daniël »

Je kunt zien wie van de forumleden ook biljetten verzameld meer niet. :sttt:

Afbeelding
Daniël Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door Daniël »

Dat is de Gangnam style. :lol:

Was gewoon melig gister, forgive me. :shifty:
Daniël Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door Daniël »

Herman schreef:Ha Daniël

Ik weet totaal niet wat dat voor stijl is, (zal de leeftijd wel zijn?) maar ik vroeg het mij gewoon af net als Gerardo, en die is ook geen 18 meer :gniffel:
Wat de elitegroep (Bankbiljetten) betreft, zie ik geen enkel voordeel of nut voor mij verder, ik ben ook het enigste groepslid in die groep daar denk ik.
Kan daar wel tegen mijzelf gaan kletsen, maar zover ben ik nu ook weer niet heen. :shock: :D

Herman
Dit is de Gangnam styl: http://munthunter.nl/viewtopic.php?f=44 ... 40#p103861 :lol:
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

Beste Herman en anderen,

Inderdaad zul je door lidmaatschap van deze groepen niets meer kunnen, zien of meemaken. Ik heb ze destijds ingeschakeld met het idee dat men dan kon kiezen welke forums ze konden zien. Je kon je dan bijvoorbeeld aanmelden voor een groep, munten, bankbiljetten, metaaldetectie, etc. Pas bij deelname zag je het betreffende forum over dit onderwerp.

Echter betekend dat ook dat het forum dan onzichtbaar is voor gasten, iets wat ik dus niet wil en daardoor het idee heb laten varen. Echter bestaan de groepen nog en wellicht kan ik ze beter verwijderen en pas iets aanmaak als er daadwerkelijk ideeën zijn voor een groep, zoals die van de wedstrijden, het moderatorforum, de volledige leden of donateurs.

Kortom het kost geen bal, maar het levert je ook geen bal op. ;)

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Daniël Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door Daniël »

Hey Dick,

Dit ligt niet aan het forum maar aan de website van Photobucket. Op het forum wordt niks opgeslagen van een afbeelding die extern wordt geupload.
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

Kan het niet zijn dat er een bepaalde tijd over heen gaat voordat een afbeelding ook daadwerkelijk is verwijderd bij PhotoBucket?

Misschien dat dat wel ergens daar is terug te vinden. Het heeft dus inderdaad niets met de forumsoftware te maken.

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Dick
Superlid
Superlid

Bericht door Dick »

Daniël schreef:Hey Dick,

Dit ligt niet aan het forum maar aan de website van Photobucket. Op het forum wordt niks opgeslagen van een afbeelding die extern wordt geupload.
Hé Daniël ik weet niet waarom mijn naam nu weer genoemd wordt volgens mij was het Herman die iets met photobucket heeft en niet Dick.
Eindelijk wordt mijn naam een keer genoemd blijk het een vergissing te zijn. :(

Groet
Dick
verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
Daniël Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door Daniël »

Vele websites verwijderen ook niet de afbeeldingen van hun server af ondanks dat je dat wel wilt. Denk aan Facebook. Als je daar een foto verwijderd bleef het nog maanden op de server staan.
Off Topic
Sorry Dick! :(

HET SPIJT ME VERGEEF ME, ANDERS KAN IK HET NIET ZEGGEN. ER VALT VANALLES UIT TE LEGGEN, NOG ZO'N LANGE WEG TE GAAN.

Speciaal voor jou gezongen. Ik hoop dat ik het met mijn geweldige zangkunsten goed kan maken. :gniffel:
Dick
Superlid
Superlid

Bericht door Dick »

Daniël schreef:Vele websites verwijderen ook niet de afbeeldingen van hun server af ondanks dat je dat wel wilt. Denk aan Facebook. Als je daar een foto verwijderd bleef het nog maanden op de server staan.
Off Topic
Sorry Dick! :(

HET SPIJT ME VERGEEF ME, ANDERS KAN IK HET NIET ZEGGEN. ER VALT VANALLES UIT TE LEGGEN, NOG ZO'N LANGE WEG TE GAAN.

Speciaal voor jou gezongen. Ik hoop dat ik het met mijn geweldige zangkunsten goed kan maken. :gniffel:
Erg mooi gezongen Daniël , ik ben tot tranen toe beroerd. :lollig:

Groet
Dick
verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
Yosoyke
Superlid
Superlid

Bericht door Yosoyke »

Munthunter schreef:Kan het niet zijn dat er een bepaalde tijd over heen gaat voordat een afbeelding ook daadwerkelijk is verwijderd bij PhotoBucket?

Misschien dat dat wel ergens daar is terug te vinden. Het heeft dus inderdaad niets met de forumsoftware te maken.

Gr. Jeroen
Daar ligt het inderdaad aan! Wat de gebruiker verstaat onder verwijderen is vaak anders uitgevoerd op zo'n dingen. Meestal wordt gewoon de koppeling tussen het album en de foto tnoet gedaan. Zo kan de foto niet meer gezien worden in het album maar wel nog wanneer er naar de directe link wordt gesurfd. Het hangt dan af van hoe er gewerkt wordt hoelang deze foto's nog op de servers blijven staan.

Onlangs nog een artikeltje in de krant hierover in België.
Voor geinteresseerden : :arrow: http://www.hln.be/hln/nl/4125/Internet/ ... derd.dhtml

Mvg Kevin
beheerder en webmaster van http://www.yosoyke.be
de infosite over 2-euromunten

Terug naar “Ideeënbus en hulp”