Dit is de Gangnam styl: http://munthunter.nl/viewtopic.php?f=44 ... 40#p103861Herman schreef:Ha Daniël
Ik weet totaal niet wat dat voor stijl is, (zal de leeftijd wel zijn?) maar ik vroeg het mij gewoon af net als Gerardo, en die is ook geen 18 meer![]()
Wat de elitegroep (Bankbiljetten) betreft, zie ik geen enkel voordeel of nut voor mij verder, ik ben ook het enigste groepslid in die groep daar denk ik.
Kan daar wel tegen mijzelf gaan kletsen, maar zover ben ik nu ook weer niet heen.![]()
![]()
Herman
Hé Daniël ik weet niet waarom mijn naam nu weer genoemd wordt volgens mij was het Herman die iets met photobucket heeft en niet Dick.Daniël schreef:Hey Dick,
Dit ligt niet aan het forum maar aan de website van Photobucket. Op het forum wordt niks opgeslagen van een afbeelding die extern wordt geupload.
Erg mooi gezongen Daniël , ik ben tot tranen toe beroerd.Daniël schreef:Vele websites verwijderen ook niet de afbeeldingen van hun server af ondanks dat je dat wel wilt. Denk aan Facebook. Als je daar een foto verwijderd bleef het nog maanden op de server staan.
Off TopicSorry Dick!
HET SPIJT ME VERGEEF ME, ANDERS KAN IK HET NIET ZEGGEN. ER VALT VANALLES UIT TE LEGGEN, NOG ZO'N LANGE WEG TE GAAN.
Speciaal voor jou gezongen. Ik hoop dat ik het met mijn geweldige zangkunsten goed kan maken.
Daar ligt het inderdaad aan! Wat de gebruiker verstaat onder verwijderen is vaak anders uitgevoerd op zo'n dingen. Meestal wordt gewoon de koppeling tussen het album en de foto tnoet gedaan. Zo kan de foto niet meer gezien worden in het album maar wel nog wanneer er naar de directe link wordt gesurfd. Het hangt dan af van hoe er gewerkt wordt hoelang deze foto's nog op de servers blijven staan.Munthunter schreef:Kan het niet zijn dat er een bepaalde tijd over heen gaat voordat een afbeelding ook daadwerkelijk is verwijderd bij PhotoBucket?
Misschien dat dat wel ergens daar is terug te vinden. Het heeft dus inderdaad niets met de forumsoftware te maken.
Gr. Jeroen