Swaziland
Moderator: koenmunten
Forumregels
Kijk eerst even goed of je, je bericht in de juiste rubriek plaatst!
Kijk eerst even goed of je, je bericht in de juiste rubriek plaatst!
-
- Donateur
Re: Swaziland
Welke munten bedoel je, zelf heb ik de 1lilangeni 2008 en die is hetzelfde als die van 2002 en 2005.
Ina
Ina
Wie wat bewaart (of verzamelt) , heeft wat
-
- Lid
bij de 5 cent van 1999 staat het jaartal verder vanaf de bloem dan die bij 2008
bij de 50 cent van 1996 staat het jaartal dichter onder het wapen dan bij die van 2005
bij de 2 emalangeni van 1998 is het jaartal dichter bij de bloem dan die van 2008
bij de 50 cent van 1996 staat het jaartal dichter onder het wapen dan bij die van 2005
bij de 2 emalangeni van 1998 is het jaartal dichter bij de bloem dan die van 2008
-
- Donateur
Jan,
Ik heb de mijne bekeken en concludeer dat er tussen de jaartallen verschillen zitten, echter alleen in het jaartal.
Het lijkt erop dat ieder jaar dezelfde stempel wordt gebruikt, maar dat de grootte van de cijfers per jaar kan varieren.
Ik heb een foto gemaakt van wat ik denk dat je bedoelt. Als dat niet zo is, dan hoor ik het graag, maak dan even een foto.

Ik heb de mijne bekeken en concludeer dat er tussen de jaartallen verschillen zitten, echter alleen in het jaartal.
Het lijkt erop dat ieder jaar dezelfde stempel wordt gebruikt, maar dat de grootte van de cijfers per jaar kan varieren.
Ik heb een foto gemaakt van wat ik denk dat je bedoelt. Als dat niet zo is, dan hoor ik het graag, maak dan even een foto.

Wie wat bewaart (of verzamelt) , heeft wat
-
- Lid
Hoi Ina,
inderdaad dat is wat ik bedoel. Dus geen ander KM nummer begrijp ik.
Bedankt voor je info.
gr
Jan
inderdaad dat is wat ik bedoel. Dus geen ander KM nummer begrijp ik.
Bedankt voor je info.
gr
Jan