Wie kan mij helpen met hat aantal 5 cent munten dat geslagen is voor Suriname vor de jaren 1987 , 1988 en 1989
en natuurlijk wil ik graag weten waar je de informatia gevonden hebt .
al vast van harte bedankt
Michael
aantal 5 cent munten suriname 1987
Moderator: koenmunten
Forumregels
Kijk eerst even goed of je, je bericht in de juiste rubriek plaatst!
Kijk eerst even goed of je, je bericht in de juiste rubriek plaatst!
-
- Volledig lid
-
- Superlid
Re: aantal 5 cent munten suriname 1987
Diegene die verzandwoordelijk is voor het slaan van die munten heeft dat nog niet bekend gemaakt. Dit is alles wat ik erover weet:
http://en.numista.com/catalogue/pieces6047.html
Grt, Lotus07
http://en.numista.com/catalogue/pieces6047.html
Grt, Lotus07
Verzamelt: wereldmunten en -bankbiljetten; is vooral op zoek naar DDR, Oostblok en NL munten/biljetten!
-
- Volledig lid
Hi Lotus het probleem ligt by het geldmuseum, die nooit op email antwoorden
en als ik naar de Rijks munt schrijf schrijven ze terug dat all hun informatie bij het geldmuseum is . en dat ze daarom niet kunnen antwoorden.
Het kan natuurlijk zijn dat ik zo slecht nederlands schrijf dat het gel museum mij niet begrijpt , maar ik denk dat het geldmusem hun job niet aan kunnen en dat het beter zou zijn als de munt hun eigen archiev zouden hebben en niet dat aan het geldmuseum over lieten.
grt Michael
en als ik naar de Rijks munt schrijf schrijven ze terug dat all hun informatie bij het geldmuseum is . en dat ze daarom niet kunnen antwoorden.
Het kan natuurlijk zijn dat ik zo slecht nederlands schrijf dat het gel museum mij niet begrijpt , maar ik denk dat het geldmusem hun job niet aan kunnen en dat het beter zou zijn als de munt hun eigen archiev zouden hebben en niet dat aan het geldmuseum over lieten.
grt Michael
-
- Superlid
Nee, aan je Nederlands zal het waarschijnlijk niet liggen, dat is prima hoor!squarecoin schreef:Hi Lotus het probleem ligt by het geldmuseum, die nooit op email antwoorden
grt Michael
Dat verhaal over dat s'Rijksmunt haar mail niet wil beantwoorden, heb ik inderdaad meerdere keren gehoord. Maar sloeg de Birmingham Mint niet de Surinaamse munten uit 1987 t/m 1989? Overigens, heb je al veel vierkante munten weten te bemachtigen?
Grt, Lotus07
Verzamelt: wereldmunten en -bankbiljetten; is vooral op zoek naar DDR, Oostblok en NL munten/biljetten!
-
- Volledig lid
Hej Lotus en andre , De rijksmunt antwoord wel , maar het Geldmuseum niet . de rijksmunt schrijft altijd terug dat hun het niet weten maar dat ik maar naar het geld museum moet schrijven want daar is hun archief .
Maar je schrijft iets heel interesant : Birmingham mint ik weet niet waarom je dat schrijft maar als dat waar is dan kan ik de informatie wel krijgen ( in England heb je het FOI )
( dat is Vrijheid van Informatie ) en dan moeten ze antwoorden binnen 3 weken . En dat ga ik dus nu proberen met de Birmingham mint
Het zou leuk zijn als je kunt herinneren waarom je aan Birmingham mint dacht ( of dat je iets gelezen hebt )
van alle vierkante muntjes kom ik er nog 3 tekort
Michael
Maar je schrijft iets heel interesant : Birmingham mint ik weet niet waarom je dat schrijft maar als dat waar is dan kan ik de informatie wel krijgen ( in England heb je het FOI )
( dat is Vrijheid van Informatie ) en dan moeten ze antwoorden binnen 3 weken . En dat ga ik dus nu proberen met de Birmingham mint
Het zou leuk zijn als je kunt herinneren waarom je aan Birmingham mint dacht ( of dat je iets gelezen hebt )
van alle vierkante muntjes kom ik er nog 3 tekort
Michael