Ola!
Heb via MP een zak guldens, kwartjes en dubbeltjes gekocht, ben een beetje aan het expermenteren (zonder en teveel te verminken )
Tweede foto zijn guldens uit 1980, eerste foto nog losse munten (2x Egyptische munt, 2x Egyptische afbeelding op Griekse munt: zijn groter!) waar ik een armband van ga maken.
Oefen gulden-armband
Oefen gulden-armband
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Superlid
Re: Oefen gulden-armband
Mooi!
Wat voor techniek gebruik je eigenlijk om er die vormen zo mooi uit de munt te krijgen?
Wat voor techniek gebruik je eigenlijk om er die vormen zo mooi uit de munt te krijgen?
Verzamelt: wereldmunten en -bankbiljetten; is vooral op zoek naar DDR, Oostblok en NL munten/biljetten!
Re: Oefen gulden-armband
Een figuurzaag met verschillende maten zaagjes en verschillende vijlen.
En een hoop geduld gaat steeds beter, ligt er alleen erg aan waar de munten van gemaakt zijn hoe snel het gaat.
Eerstvolgende munten die ik nu wil gaan doen zijn de munten met een mooie, eigen afbeelding en wat leuks met alle dubbeltjes en kwartjes die ik heb!
En een hoop geduld gaat steeds beter, ligt er alleen erg aan waar de munten van gemaakt zijn hoe snel het gaat.
Eerstvolgende munten die ik nu wil gaan doen zijn de munten met een mooie, eigen afbeelding en wat leuks met alle dubbeltjes en kwartjes die ik heb!