Ban Jeroen?

Heb je ideeën, tips, of mis je een catagorie of onderwerp, misschien zie je een foutje... Plaats je berichten hier!
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Ban Jeroen?

Bericht door Ilosab »

Als ik de laatste bijdrage van het inmiddels gesloten topic " Munten en Bankbiljetten Magazine " van Jeroen lees dan is een ban van een week wel op zijn plaats lijkt me gezien de beledigende tekst.
In dit forum is dus geen ruimte voor discussies. Zou ik dus de naam wijzigen van Munten en Bankbiljetten Forum in Munten en Bankbiljetten Vrienden.

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
llinde Nederland
Superlid
Superlid

Re: Ban Jeroen?

Bericht door llinde »

Alfred,

Ik snap je reactie, maar probeer het ook eens van de kant van Jeroen te zien.
Dit soort discussies heeft niets meer met munten te maken en verziekt de sfeer.
Ik heb net even telefonisch contact gehad en hij heeft al spijt van zijn woorden.
Laten we nu proberen over te gaan tot de orde van de dag.
Ik zal proberen off-topic discussies te verplaatsen naar het praathuis om opmerkingen over censuur te voorkomen.
Alleen beledigende teksten zal ik verwijderen.

Luit
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

Inderdaad mijn welgemeende excusses. Ben er even meer dan klaar mee en kan dan beter niet reageren, dan op dergelijke wijze te reageren.

Sorry en ik laat het even aan Luit over.

Vriendelijke groeten,

Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

llinde schreef:Alfred, Ik snap je reactie, maar probeer het ook eens van de kant van Jeroen te zien. Dit soort discussies heeft niets meer met munten te maken en verziekt de sfeer. Ik heb net even telefonisch contact gehad en hij heeft al spijt van zijn woorden. Laten we nu proberen over te gaan tot de orde van de dag.
Ik zal proberen off-topic discussies te verplaatsen naar het praathuis om opmerkingen over censuur te voorkomen. Alleen beledigende teksten zal ik verwijderen.
Luit
Kijk, nu gaan we logisch praten. Dat had ik al eerder vermeld dat men dan een afsplitsing maakt en het originele topic het originele topic laat. In het praathuis kan dan verder gediscussieerd worden zonder beledigende teksten. Beetje kort door de bocht om een topic dan maar gelijk te sluiten. Jeroen moet maar een biertje nemen of hem misschien laten staan, ligt eraan hoeveel hij kan hebben. Eindelijk schijnt de zon en het hele forum is van slag geraakt door commentaar, beledigende teksten (wel of niet), afgebroken discussies en een ban.

Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
llinde Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door llinde »

Zo zie je maar, ook een webmaster is maar een mens.. ;)

Luit
Daniël Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door Daniël »

Ik geef toe dat ik wat tactischer had moeten reageren tegenover Gerardo.

Mijn excuses.
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Na wijs beraad hebben we doen besluiten om de ban van Gerardo per direct te beëindigen.

Mijn excusses naar alle leden voor de ontstane commotie en pittige discussies. Hopelijk leren wij hier allen van en kunnen we in de toekomst beter handelen met deze zaken.

Fijne avond!

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
Martin
Senior lid
Senior lid

Bericht door Martin »

Munthunter schreef:Na wijs beraad hebben we doen besluiten om de ban van Gerardo per direct te beëindigen.

Mijn excusses naar alle leden voor de ontstane commotie en pittige discussies. Hopelijk leren wij hier allen van en kunnen we in de toekomst beter handelen met deze zaken.

Fijne avond!

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
:thumb up: . Een moedig en toppie besluit.
Wat mij betreft discussie gesloten!

Martin
Geld maakt niet gelukkig, munten wel.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Wat mij betreft ook, sans rancune. Gewoon vergeten en over tot de orde van de dag.
En natuurlijk een fijne vakantie voor Jeroen en zijn gezin.

Gr. Alfred
Dick
Superlid
Superlid

Bericht door Dick »

Ik heb de hele discussie vanaf de zijlijn gevolgd en ik ben blij dat er een eind aan is gekomen, deze discussie dreigde te eindigen in een forum met 2 rivaliserende kampen.
Ik ben blij dat een ieder een beetje water bij de wijn heeft gedaan om zo de nodige bannen met de daaruit voortvloeiende elende te voorkomen, en petje af voor de moderatoren ( die het in deze discussie echt niet makelijk hadden ) die dit hele gedoe tot een goed eind hebben weten te brengen.
En tot slot kan Jeroen met zijn familie met een gerust hart op vakantie, hun wens ik dan ook een hele prettige vakantie met veel mooi weer.

Groet
Dick
verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
Danny de Munt Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door Danny de Munt »

Dick,

Ik ben ook zeer blij dat deze discussie is afgesloten.
Meestal als iedereen een beetje water bij de wijn doet lost het vaak al snel op.

En bedankt voor het compliment ook dat is wel eens leuk om te horen!
Het is geven en nemen en dat werkt in het hele leven zo.
- alles voor de euro uit Nederland.
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Dank je Dick voor deze prettige woorden!

Ik zal er direct naar luisteren en vertrek zodadelijk richting het zuiden.
Zoals het er nu voor staat gaat de laptop mee en kan ik daar wel ergens WIFI op.

Pas een beetje op elkaar en maak er wat moois van!

Vriendelijke en zonnige groeten,

Jeroen - Munthunter
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Oké Bumpy, gesloten boek.
Wij staan hier bekend als de 3 amigo's en dat is ook zo, ik kan er niets anders van maken. Ik denk dat velen wel zullen begrijpen dat maatjes het voor elkaar opnemen. In een ander geval zal dat ook zo zijn. Er zullen in zo'n geval altijd voor en tegenstanders zijn, ook begrijpelijk. En hoe langer het duurt hoe scherper de reacties tevoorschijn komen. Gelukkig waren er buiten Herman en ik ook andere medestanders en ik denk dat er door bemiddeling van Luit een streep is gezet onder dit conflict.
Welkom terug en ik hoop dat Jeroen alsnog met zijn gezin met een tevreden gevoel op vakantie is gegaan. Toch wel toevallig dat sinds het conflict een einde heeft gekregen dat de zon is gaan schijnen.

Gr. Alfred
Daniël Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door Daniël »

Ben blij dat dit achter de rug is. Ondanks dat ik misschien wel eens bot overkom vind ik het toch vervelend en zit ik zelfs als ik van de computer af ben eroverna te denken wat er mis is gegaan en aan wie of wat dit gelegen heeft.

Maar het is goed afgehandeld en ik geloof aan de reacties te zien dat we hiervan geleerd hebben en dit voorval later minder snel gaat voorkomen. :lach:

Geniet van deze week want de zon zit enorm mee deze week! Have fun! :)

Terug naar “Ideeënbus en hulp”