Oproep EK 2012
Oproep EK 2012
Beste leden,
Zoals velen van jullie nog wel weten was het WK een prachtig tournooi waarover ook hier op het forum veelvuldig werd gesproken. Nu 8 juni het EK van start gaat leek het mij weer leuk om een poule op te starten waarin de forumleden hun voorspellingen van de wedstrijden kunnen doorgeven en kunnen laten zien dat ze de voetbalkenner van het forum zijn.
Om dit alles op te zetten, kijk ik in eerste instantie even naar danny de Munt, de moderator van de wedstrijdrubriek. Maar gezien het werk en onderhoud welke het topic met zich mee zal brengen zou enige hulp wel gewenst zijn. Ik zal zelf ook meekijken en meewerken. Dus voel je, je geroepen om deze wedstrijd mee op te zetten en vorm te geven, dan laat het even weten hieronder door middel van een reactie.
De bedoeling is om eerst een opzet te maken van het speelschema, hiermee kunnen de deelnemers hun voorspellingen doorgeven, waarna de moderatoren (wedstrijd-organisatie) de uitslagen en voorspellingen in een overzicht zullen plaatsen. Daarnaast wordt er een rankinglist bijgehouden waarin je kuntien hoeveel punten de leden afzonderlijk hebben.
Ik hoop op leuke reacties. Je hoeft niet mee te doen en als je niet deelneemt aan de wedstrijdrubriek, dan zul je verder niets van deze hele wedstrijd meekrijgen.
Vriendelijke groeten,
Jeroen - Munthunter
Zoals velen van jullie nog wel weten was het WK een prachtig tournooi waarover ook hier op het forum veelvuldig werd gesproken. Nu 8 juni het EK van start gaat leek het mij weer leuk om een poule op te starten waarin de forumleden hun voorspellingen van de wedstrijden kunnen doorgeven en kunnen laten zien dat ze de voetbalkenner van het forum zijn.
Om dit alles op te zetten, kijk ik in eerste instantie even naar danny de Munt, de moderator van de wedstrijdrubriek. Maar gezien het werk en onderhoud welke het topic met zich mee zal brengen zou enige hulp wel gewenst zijn. Ik zal zelf ook meekijken en meewerken. Dus voel je, je geroepen om deze wedstrijd mee op te zetten en vorm te geven, dan laat het even weten hieronder door middel van een reactie.
De bedoeling is om eerst een opzet te maken van het speelschema, hiermee kunnen de deelnemers hun voorspellingen doorgeven, waarna de moderatoren (wedstrijd-organisatie) de uitslagen en voorspellingen in een overzicht zullen plaatsen. Daarnaast wordt er een rankinglist bijgehouden waarin je kuntien hoeveel punten de leden afzonderlijk hebben.
Ik hoop op leuke reacties. Je hoeft niet mee te doen en als je niet deelneemt aan de wedstrijdrubriek, dan zul je verder niets van deze hele wedstrijd meekrijgen.
Vriendelijke groeten,
Jeroen - Munthunter
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
-
- Globale moderator
Re: Oproep EK 2012
Ik doe mee!
Ik doe alleen nog niet mee aan de wedstrijdrubriek...
groeten Paul
Ik doe alleen nog niet mee aan de wedstrijdrubriek...
groeten Paul
Ik denk dat als je een excel bestandje leuk oppimpt met een leuk design, wat mogelijk is en dan de leden via excel de scores laten invullen en dan inleveren bij een van de leidinggeven dat dat het makkelijkste en fijnste is.
Paul, dat is al goed nieuws. Volgens mij heb jij als globaal moderator wel direct toegang tot de wedstrijdrubriek. Als dat niet het geval is en dat geld ook voor andere leden, dan kunnen ze in DIT TOPIC lezen hoe ze toegang krijgen tot deze verborgen wedstrijdrubriek en ook hoe ze zich weer uit kunnen schrijven.
Daniël dat lijkt mij inderdaad een goed idee, het excelbestand kunnen we als bijlage plaatsen en vragen of men die naar een nog aan te maken e-mailadres kunnen sturen. De wedstrijdorganisatoren kunnen dan allen in dit e-mailaccount en samen alle binnegekomen lijsten verwerken. Top idee... doe je mee?
Gr. Jeroen
Daniël dat lijkt mij inderdaad een goed idee, het excelbestand kunnen we als bijlage plaatsen en vragen of men die naar een nog aan te maken e-mailadres kunnen sturen. De wedstrijdorganisatoren kunnen dan allen in dit e-mailaccount en samen alle binnegekomen lijsten verwerken. Top idee... doe je mee?

Gr. Jeroen
Ik wil best proberen zo'n excel file in elkaar te knutselen als je dat bedoeld... 

BINGO, Daniël héééééél graag 

-
- Globale moderator
Daniël ik heb al een excel bestand waarmee we op het werk de voorspellingen doen.
Misschien kun je er wat mee, zal deze opsturen. Op het werk vullen we het hele EK in, dus inclusief de namen van de finalisten waarmee punten vallen te verdien.
groeten Paul
Misschien kun je er wat mee, zal deze opsturen. Op het werk vullen we het hele EK in, dus inclusief de namen van de finalisten waarmee punten vallen te verdien.
groeten Paul
Ok, ik ga aan de slag! Leuk!! 

Ik zal direct even een e-mailadres aanmaken ► EK@munthunter.nl
Jullie krijgen per PB dan de inloggegevens.
Gr. Jeroen
Jullie krijgen per PB dan de inloggegevens.
Gr. Jeroen
Leuk idee dit! hopelijk doen er veel leden mee!
- alles voor de euro uit Nederland.
-
- Senior lid
Hoezo zo moeilijk?
Er is een pagina die dat alles voor je regelt: http://www.kicktipp.com/?language=nl_NL . Gewoon uitslag invullen en de rest wordt voor je gedaan.
Demo: http://www.kicktipp.com/demo/tippuebersicht
Voor het forum zou je dit de groep b.v. http://www.kicktipp.nl/munthunter kunnen nomen.
Er is een pagina die dat alles voor je regelt: http://www.kicktipp.com/?language=nl_NL . Gewoon uitslag invullen en de rest wordt voor je gedaan.
Demo: http://www.kicktipp.com/demo/tippuebersicht
Voor het forum zou je dit de groep b.v. http://www.kicktipp.nl/munthunter kunnen nomen.
123
-
- Superlid
Ik doe ook mee, ik heb de ballen verstand van voetballen dus voor mij hoeven jullie niet bang te zijn. 

verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
Ik heb een bestandje gestuurd naar het opgegeven e-mailadres, kijk maar wat je er mee doet.
Oei, Dick wordt gevaarlijk als hij meedoet. Velen pretenderen dat ze verstand van voetbal hebben. Mijn echtgenote valt in dezelfde categorie als Dick, deed een keer mee op mijn werk en speelde uitsluitend voor de poedelprijs van 10 €. Ze werd 1e en won 175 €, ze was de enige die Griekenland in de finale had staan en ook winnend had gezet.
Gr. Alfred
Oei, Dick wordt gevaarlijk als hij meedoet. Velen pretenderen dat ze verstand van voetbal hebben. Mijn echtgenote valt in dezelfde categorie als Dick, deed een keer mee op mijn werk en speelde uitsluitend voor de poedelprijs van 10 €. Ze werd 1e en won 175 €, ze was de enige die Griekenland in de finale had staan en ook winnend had gezet.
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Ik doe graag mee, heb wel weer eens zin in een rollade of zijn er geen prijzen.
Gr. Willem
Gr. Willem
Je moet je dan wel even inschrijven voor het wedstrijd gedeelte van het forum.Willem schreef:Ik doe graag mee, heb wel weer eens zin in een rollade of zijn er geen prijzen.
Gr. Willem
-
- Senior lid
Ik heb de balle geen verstand van voetbal maar via collega's vang ik wel eens wat op en mijn instinct dat doet de rest! Kortom wil ik best wel meedoen en garant staan voor de best bedoelde voorzetten
.
Volgens mij sta ik ook al geregistreerd voor het wedstrijdgedeelte en anders zal ik het wel merken,
Marvin

Volgens mij sta ik ook al geregistreerd voor het wedstrijdgedeelte en anders zal ik het wel merken,
Marvin
Geld maakt niet gelukkig, munten wel.
Heb er al eentje gemaakt voor de einduitslagen. Jeroen heeft deze in bezit, ik weet alleen niet wanneer de wedstrijd ingaat en als er al iets getoond mag worden van het schema. Dus verdere schema's zijn niet meer nodig. De datum + tijd staat duidelijk vermeldt in dit bestandje.
En waar kan ik me inschrijven dan, kan er niets over vinden.Danny de Munt schreef:Je moet je dan wel even inschrijven voor het wedstrijd gedeelte van het forum.Willem schreef:Ik doe graag mee, heb wel weer eens zin in een rollade of zijn er geen prijzen.
Gr. Willem
Gr. Willem
Daniël,
Je mag gerust een topic aanmaken en het bestand plaatsen. Even duidelijk vermelden dat men het ingevulde bestand terug moet sturen naar ► EK@munthunter.nl
Gr. Jeroen
Je mag gerust een topic aanmaken en het bestand plaatsen. Even duidelijk vermelden dat men het ingevulde bestand terug moet sturen naar ► EK@munthunter.nl
Gr. Jeroen
Sorry Willem, hoe je toegang verkrijgt tot de wedstrijdrubriek, LEES JE HIER. Ook hoe je , je weer uit kunt schrijven.Willem schreef: En waar kan ik me inschrijven dan, kan er niets over vinden.
Gr. Willem
Gr. Jeroen
Het topic is er inmiddels! De basis wordt vermeld in het topic. Hoe het precies met de punten gaat moet nog even overlegd worden.
Ga naar het topic >> (klikkerdieklikklak!)
Ga naar het topic >> (klikkerdieklikklak!)
Nog mee doen aan de poule?
Dit kan alleen vandaag nog tot 00:00 uur!
Dit kan alleen vandaag nog tot 00:00 uur!
Ja!!! Ik heb de poule ingevuld en opgestuurd!
groeten koenmunten
groeten koenmunten
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Heb hem meteen ook verwerktkoenmunten schreef:Ja!!! Ik heb de poule ingevuld en opgestuurd!
groeten koenmunten