Nieuwe markt en veilingrubriek
Re: Nieuwe markt en veilingrubriek
Hmmm dat is vreemd ja, ik zal ook dit meenemen in mijn zoektocht naar verbeteringen en aanvullingen.
Het staat op de lijst Danny, dank voor het melden.
Gr. Jeroen
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Wellicht ook een optie om in de totaal lijst zeg maar er bij te zetten aantal reacties.Munthunter schreef:Hmmm dat is vreemd ja, ik zal ook dit meenemen in mijn zoektocht naar verbeteringen en aanvullingen.
Gr. Jeroen
Zie nu alleen maar staan aantal keer bekeken.
- alles voor de euro uit Nederland.
Ja die optie heeft Rtholen al een keer aangedragen en ook daar wordt aan gewerkt.
Pest is dat wanneer ik nu zaken wijzig er of weinig gebeurt of de zaken zo door elkaar gaan staan. Wil geen advertenties verknoeien, dus alles stap voor stap. Gelukkig werkt het in grote lijnen en probeer ik nu de fouten er uit te halen en geloof me als je er mee bezig bent kom je er steeds meer tegen.
Gr. Jeroen
Pest is dat wanneer ik nu zaken wijzig er of weinig gebeurt of de zaken zo door elkaar gaan staan. Wil geen advertenties verknoeien, dus alles stap voor stap. Gelukkig werkt het in grote lijnen en probeer ik nu de fouten er uit te halen en geloof me als je er mee bezig bent kom je er steeds meer tegen.
Gr. Jeroen
-
- Volledig lid
Wil het een beetje lukken met het bijwerken.
Ik heb vandaag wat literatuurlotjes geplaatst en de volgende zaken vielen mij op. Je kan zowel een vraagprijs invullen als het vinkje bieden aanklikken (hij pakt zo te zien dan bieden). Kan in die situatie niet een melding komen dat dat niet kan?
En ten tweede, in de mailtjes die je krijgt staat geen onderwerp. Zou daar iets kunnen staan als: Geplaats op munthunter.nl; advertentie <titel advertentie>. Dat is makkelijk voor het terugzoeken in het archief van mijn mailbox.
Ik ben benieuwd of je er iets mee kunt.
Ik heb vandaag wat literatuurlotjes geplaatst en de volgende zaken vielen mij op. Je kan zowel een vraagprijs invullen als het vinkje bieden aanklikken (hij pakt zo te zien dan bieden). Kan in die situatie niet een melding komen dat dat niet kan?
En ten tweede, in de mailtjes die je krijgt staat geen onderwerp. Zou daar iets kunnen staan als: Geplaats op munthunter.nl; advertentie <titel advertentie>. Dat is makkelijk voor het terugzoeken in het archief van mijn mailbox.
Ik ben benieuwd of je er iets mee kunt.
Verzamelaar van: guldens, euromunten, wereldmunten, wereldbiljetten, notgeld, numismatische literatuur, alles met afbeeldingen van geld erop en tot slot monopolyspellen.
Ik ben er mee bezig, maar het wil nog niet zo vlotten als ik zou willen.
Dit alles wordt meegenomen, want straks vervalt dan het een en ander en komt er een ander scherm en kan men bieden, zoals op Marktplaats het geval is.
Wat betreft het onderwerp van de mail, daar zal ik eens naar kijken.
Gr. Jeroen
Dit alles wordt meegenomen, want straks vervalt dan het een en ander en komt er een ander scherm en kan men bieden, zoals op Marktplaats het geval is.
Wat betreft het onderwerp van de mail, daar zal ik eens naar kijken.
Gr. Jeroen
-
- Senior lid
Hoe kan ik verkochte advertenties nu verplaatsen naar het tabblad verkocht bij mijn advertenties?
Mijn advertenties
» Actieve advertenties (0)
» Verlopen advertenties (10) <
» Verkochte advertenties (0) <
» Gesloten advertenties (0)
Mijn advertenties
» Actieve advertenties (0)
» Verlopen advertenties (10) <
» Verkochte advertenties (0) <
» Gesloten advertenties (0)
Society is like a cup of coffee, you gotta keep it stirred... otherwise the scum ends on top!
-
- Volledig lid
hoe kan ik iets afsluiten als verkocht op de forummarkt?
groetten benny
groetten benny
Ik spaar alle 2€ munten uit circulatie heb er momenteel 171 verschillende in mijn bezit.
Volgens mij kan een moderator dat voor je doen, maar ik zal eens kijken of ik het zo in kan stellen dat jullie het ookz elf kunnen, nu blijkt dat dat dus niet zo lukt.
Gr. Jeroen
Gr. Jeroen
Ik kan dat gewoon zelf! Als je je eigen advertentie aanklikt, kun je onderaan de status wijzigen in verkocht of gesloten. Zie de screenshot die ik heb toegevoegd, daarop helemaal rechtsonder.
Bernard
Bernard
Dank je Bernard!
Benny, zie jij het ook zo? het kan namelijk zijn dat 'nieuwe gebruikers'nog niet alle rechten (permissies) hebben. Het kan zo ingesteld zijn dat je eerst een X-aantal berichten op het forum moet hebben geplaatst, alvorens je meer permissies krijgt. Ik ga dat nog even uitzoeken, maar dit is volgens mij wel zo ingesteld, omdat ik wilde voorkomen dat men enkel registreert om items te verkopen.
Gr. Jeroen
Benny, zie jij het ook zo? het kan namelijk zijn dat 'nieuwe gebruikers'nog niet alle rechten (permissies) hebben. Het kan zo ingesteld zijn dat je eerst een X-aantal berichten op het forum moet hebben geplaatst, alvorens je meer permissies krijgt. Ik ga dat nog even uitzoeken, maar dit is volgens mij wel zo ingesteld, omdat ik wilde voorkomen dat men enkel registreert om items te verkopen.
Gr. Jeroen
-
- Volledig lid
ok bedankt. het is alvast gelukt om ze als verkocht te zetten
Ik spaar alle 2€ munten uit circulatie heb er momenteel 171 verschillende in mijn bezit.
-
- Volledig lid
ik kan wel foto's in mijn advertentie zetten. maar het lukt me niet om die kleine foto (Thumbnail) te zetten.
hoe kan ik dit doen?
groetten benny
hoe kan ik dit doen?
groetten benny