Hoe kwam je bij hét Munten en Bankbiljetten Forum terecht?
Re: Hoe kwam je bij hét Munten en Bankbiljetten Forum terech
Via Google, gewoon munten forum in getypt en toen kwam ik hier terecht 

ik was op zoek naar het reinigen van mn 1,2 en 5 centen uit de roulatie.
Via een aantal zoektermen op google kwam ik telkens weer op dit forum uit, waardoor ik besloten had een account aan te maken omdat
hier veel meer informatie te vinden is dan alleen het reinigen van mijn centen.
Via een aantal zoektermen op google kwam ik telkens weer op dit forum uit, waardoor ik besloten had een account aan te maken omdat
hier veel meer informatie te vinden is dan alleen het reinigen van mijn centen.
Ik heb gelezen dat er zowel voor als tegenstanders zijn van het schoonmaken.Gerardo schreef:En heb je nu besloten om die munten maar niet te reinigen?AUF008 schreef:ik was op zoek naar het reinigen van mn 1,2 en 5 centen uit de roulatie.
Via een aantal zoektermen op google kwam ik telkens weer op dit forum uit, waardoor ik besloten had een account aan te maken omdat hier veel meer informatie te vinden is dan alleen het reinigen van mijn centen.
Uiteraard heb ik de voors en tegens goed gelezen. Uiteindelijk heb ik besloten om al mijn 300 5 centen wel te reinigen.
Hierdoor heb ik een goede indruk gekregen van wat het wel en niet met je munten doet. Het betreft roulatie munten, dus er is weinig overboord als er wel wat misging of het niet het gewenste resultaat had.
Ik moet eerlijk zeggen, sommige munten zijn er zeker van opgeknapt, maar sommige ook niet. Het resultaat is voor mij in ieder geval niet "stabiel" genoeg waardoor ik het zeker niet met andere munten zou proberen.
een heus test team :O
Biljetten reinigen lijken me nog moeilijker.
De munten wilde ik vooral doen als ervaring voor mocht het ooit (om welke dan reden dan ook) nodig zijn, dat ik een beetje weet wat de uitwerkingen zijn.
Biljetten reinigen lijken me nog moeilijker.
De munten wilde ik vooral doen als ervaring voor mocht het ooit (om welke dan reden dan ook) nodig zijn, dat ik een beetje weet wat de uitwerkingen zijn.

-
- Superlid
ik weet niet helemaal meer hoe ik hierop ben geraakt .. 
maar ik weet wel dat voor het verzamelen van informatie voor het maken van mijn database, ik vaak door google op dit forum werd neergezet, en dat ik dan toch maar mij eens heb als lid toegevoegd.
en dit was dan toch blijkbaar een van mijn betere beslissingen uit 2010
nog geen dag spijt gehad van deze keuze, integendeel.
al enkele mooie munten hier door mede-forumgenoten kunnen kopen en ik leer elke dag wel nog iets nieuws bij uit de muntenwereld
en dat was de bedoeling
dus ik ben zeer tevreden over dit prachtige forum!!
mvg Kevin

maar ik weet wel dat voor het verzamelen van informatie voor het maken van mijn database, ik vaak door google op dit forum werd neergezet, en dat ik dan toch maar mij eens heb als lid toegevoegd.
en dit was dan toch blijkbaar een van mijn betere beslissingen uit 2010

nog geen dag spijt gehad van deze keuze, integendeel.
al enkele mooie munten hier door mede-forumgenoten kunnen kopen en ik leer elke dag wel nog iets nieuws bij uit de muntenwereld
en dat was de bedoeling

dus ik ben zeer tevreden over dit prachtige forum!!
mvg Kevin
beheerder en webmaster van http://www.yosoyke.be
de infosite over 2-euromunten
de infosite over 2-euromunten
Dank je Kevin voor de lovende woorden.
Ben blij dat het je zo goed bevalt hier!
Vriendelijke groeten,
Jeroen
Ben blij dat het je zo goed bevalt hier!
Vriendelijke groeten,
Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Ik heb er ook een hele hoop aan gehad aan dit forum. Vooral van leden die me kritisch op bepaalde dingen wijzen heb ik veel van geleerd. Dankzij Llinde durf ik nooit met misdrukken te zeggen maar misslagen. Van London heb ik ook wel wat geleerd... maar die is helaas er niet meer.
En van leden zoals Euromunter heb ik veel geleerd op de munten die te verzamelen zijn en wanneer ze uitgegeven worden!
Enorm bedankt allemaal!
En van leden zoals Euromunter heb ik veel geleerd op de munten die te verzamelen zijn en wanneer ze uitgegeven worden!
Enorm bedankt allemaal!
Graag gedaan, ben blij dat het zo goed bevalt en dat men hier veel mag/kan leren!
Geniet er van!
Gr. Jeroen
Geniet er van!
Gr. Jeroen
Londoh, excuses! Is ook al weer zolang geleden!!Herman schreef:Van London, maken we maar Londoh.Gible schreef:Ik heb er ook een hele hoop aan gehad aan dit forum. Van London heb ik ook wel wat geleerd... maar die is helaas er niet meer.
Ja ik kon er best wel mee door een deur, ik begreep goed zijn wat cynische humor, en zijn wat ruwere directheid. Je moest er even aan wennen.
Hij had best wel naast soms ongelijk, ook best vaak gelijk. Alleen kon hij het niet zo diplomatiek brengen.![]()
Maar ik denk dat hij wel stilletjes toch wat mee leest hier, want je blijft toch enigszins geinteresseerd wat er hier zoal leeft.![]()
En tevens een beetje in de gaten houden, wie er over je ligt te roddelen als je er niet meer bent ?![]()
Herman

Misschien nog nieuwe leden die willen meldden hoe ze ons forum hebben gevonden? Doorgeven kan door middel van de poll bovenin dit topic (Ctrl+Home indrukken of scrollen) of in een hieronder te plaatsen bericht.
Zou mooi zijn als iemand hier is gekomen via de flyer/visitekaartje (is hetzelfde) op Filanumis 2011, dan word Alfred's week prachtig afgesloten en de mijne ook.
Gr. Jeroen
Zou mooi zijn als iemand hier is gekomen via de flyer/visitekaartje (is hetzelfde) op Filanumis 2011, dan word Alfred's week prachtig afgesloten en de mijne ook.

Gr. Jeroen
Eigenlijk via google. door op euromunten te zoeken.
Reacties en stemmen op de poll zijn nog steeds van hartew elkom, mocht men dat nog niet hebben gedaan...
Gr. Jeroen
Gr. Jeroen
-
- Aankomend lid
Mijn vader (llinde) is moderator.
Ik kwam hier via uitnodiging van Jeroen.
Net ff geteld kwam als 23ste Lid.
maarten89 824
Netherlands Netherlands
Di Aug 11, 2009 7:05 pm
Gr.
Maarten
Net ff geteld kwam als 23ste Lid.
maarten89 824
Netherlands Netherlands
Di Aug 11, 2009 7:05 pm
Gr.
Maarten
Spaart wereld munten in het bijzonder Frankrijk, Sri Lanka.
-
- Superlid
Ik kwam op het forum via een link op marktplaats, en tot nu toe heb ik er geen spijt van. 

verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
-
- Lid
Ik was afbeeldingen van 2 euro cc op Google aan het zoeken voor mijn app, en kwam zodoende regelmatig bij dit forum uit. 

-
- Superlid
Deelt Munthunter dan ook visite kaartjes over het forum uit? (dit is ook een optie).
Verzamelt: wereldmunten en -bankbiljetten; is vooral op zoek naar DDR, Oostblok en NL munten/biljetten!
Zover ik weet deelt Jeroen flyers en visitekaartjes uit op bijvoorbeeld beurzen.
Jazeker op numismatische beurzen en evenementen.Lotus07 schreef:Deelt Munthunter dan ook visite kaartjes over het forum uit? (dit is ook een optie).
Hij heeft ze wel, en flyers ook. Maar wat hij ermee doet weet ik niet.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Al surfend op internet! And I like IT!!! =)
Fijn om te horen!Ingrid schreef:Al surfend op internet! And I like IT!!! =)
![[frog] froggy](./images/smilies/froggy.gif)
Correctie: Te lezen, of heb je Ingrid gebeld?Munthunter schreef:Fijn om te horen!Ingrid schreef:Al surfend op internet! And I like IT!!! =)

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Ik begrijp je wel hoor Jeroen! Alfred heeft bijde-handjes gegeten!!Munthunter schreef:Fijn om te horen!Ingrid schreef:Al surfend op internet! And I like IT!!! =)

leek me leuk om op een forum met "lotgenoten" te praten over de muntjes. dus ff via google gezocht.
verzamelaar van alles wat nederlands is, in zo hoog mogelijke kwaliteiten. zou graag medeverzamelaars ontmoeten in de regio van Gouda. wie?