20 euro voor Cyprus

Plaats hier alle informatie, weetjes, nieuwtjes, vragen, etc. over de Eurobiljetten
Oom Dagobert
Senior lid
Senior lid

20 euro voor Cyprus

Bericht door Oom Dagobert »

Vandaag ontving ik een biljet van 20 Euro gedrukt bij Joh. Enschedé Security Printing (Netherlands - Haarlem) voor Cyprus.
Zoveel zullen er dat toch niet zijn neem ik aan. :?:
Dus zal ik hem maar eventjes bewaren. :!:
Pecunia non olet
http://picasaweb.google.com/verzamelziek
Rob

Re: 20 euro voor Cyprus

Bericht door Rob »

Oom Dagobert schreef:Vandaag ontving ik een biljet van 20 Euro gedrukt bij Joh. Enschedé Security Printing (Netherlands - Haarlem) voor Cyprus.
Dag-oh-Bert,
Alle kans dat jouw biljet Cyprus nooit gezien heeft. Alle nieuwe eurobiljetten worden volgens een door de ECB bepaalde verdeelsleutel toegewezen aan de deelnemende Eurolanden en Cyprus draait daarin ook sinds 2009 mee.
Die nieuwe biljetten komen allemaal in depot bij de ECB (eurobiljetten-pool) en elk euroland kan daar naar behoefte uit putten.
VrGr,
Rob
Oom Dagobert
Senior lid
Senior lid

Re: 20 euro voor Cyprus

Bericht door Oom Dagobert »

Rob schreef:
Oom Dagobert schreef:Vandaag ontving ik een biljet van 20 Euro gedrukt bij Joh. Enschedé Security Printing (Netherlands - Haarlem) voor Cyprus.
Dag-oh-Bert,
Alle kans dat jouw biljet Cyprus nooit gezien heeft. Alle nieuwe eurobiljetten worden volgens een door de ECB bepaalde verdeelsleutel toegewezen aan de deelnemende Eurolanden en Cyprus draait daarin ook sinds 2009 mee.
Die nieuwe biljetten komen allemaal in depot bij de ECB (eurobiljetten-pool) en elk euroland kan daar naar behoefte uit putten.
VrGr,
Rob
Dat vermoede ik al omdat de flappentap vaker spiksplinternieuwe 10 eurobiljetten voor Oostenrijk uitspuugt.
Maar deze ontving ik in een winkel.
Pecunia non olet
http://picasaweb.google.com/verzamelziek

Terug naar “Eurobiljetten”