Gezocht: Italiaanse lire-munten (bulk)

Plaats hier berichten over munten in het algemeen. Bijvoorbeeld over fabricage, literatuur, levensduur, materialen, etc.
enijhuis Italy
Aankomend lid
Aankomend lid

Gezocht: Italiaanse lire-munten (bulk)

Bericht door enijhuis »

Beste verzamelaars en aanbieders,
Ik ben nieuw op dit forum en ben op zoek naar een bulk-partij Italiaanse liremunten (gewoon circulatiegeld, géén speciale of zeldzame munten). Bijvoorbeeld een zak of kilo munten dat misschien nogergens bij iemand in de kast ligt.

📍 Bij voorkeur in de buurt van Soest

✅ Niet oneerbiedig bedoeld maar het gaat mij niet om verzamelwaarde, alleen om de munten zelf, met name die van 50 lire en hoger.
Alvast bedankt!

Emiel
Laatst gewijzigd door enijhuis op 28 jul 2025, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
tinker Nederland
Nieuw lid
Nieuw lid

Re: Gezocht: Goedkope Italiaanse lire-munten (bulk)

Bericht door tinker »

succes
Mensen die me niet kennen zeggen hij is gek.
Mensen die me wel kennen zeggen hij is zo gek nog niet!
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Re: Gezocht: Italiaanse lire-munten (bulk)

Bericht door Ilosab »

enijhuis schreef: 28 jul 2025, 11:20 Beste verzamelaars en aanbieders,
Ik ben nieuw op dit forum en ben op zoek naar een bulk-partij Italiaanse liremunten (gewoon circulatiegeld, géén speciale of zeldzame munten). Bijvoorbeeld een zak of kilo munten dat misschien nogergens bij iemand in de kast ligt.

📍 Bij voorkeur in de buurt van Soest

✅ Niet oneerbiedig bedoeld maar het gaat mij niet om verzamelwaarde, alleen om de munten zelf, met name die van 50 lire en hoger.
Alvast bedankt!

Emiel
Geen reactie gekregen op Facebook?
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of 5 met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid Forum: 171
enijhuis Italy
Aankomend lid
Aankomend lid

Bericht door enijhuis »

Inmiddels een reactie gekregen op FB :P . Afwachten hoe dat afloopt. In de tussentijd sta ik uiteraard open voor reacties op dit forum.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

enijhuis schreef: 29 jul 2025, 19:49 Inmiddels een reactie gekregen op FB :P . Afwachten hoe dat afloopt. In de tussentijd sta ik uiteraard open voor reacties op dit forum.
Ik ken eigenlijk niemand die Italiaanse munten verzameld maar je weet maar nooit, proberen kan altijd.
Veel succes.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of 5 met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid Forum: 171
$and€r Virgin Islands (Brit)
Donateur
Donateur

Bericht door $and€r »

Als de Facebook reactie weinig oplevert dan kan ik nog wel ff opzoek gaan in mijn restanten..
Denk dat ik nog wel aan een kilo kan komen als het om de "grote" 50 & 100 Lire munten gaat..
Of mogen de 200 & 500 Lire munten er ook bij??
Heb helaas laatst wel zo'n 40Kg aan bulk verkocht, en daar zaten er ook de nodige tussen..

Heb deze momenteel toevallig voor €5,40 op Vinted staan, maar dat zijn voornamelijk nette kwaliteiten en allemaal verschillende data's..
In betere kwaliteiten heb ik nog wel een paar zakjes van, weet ook niet hoeveel.. maar dat is ongeveer €0,10 per muntje..
Bulk verkoop ik voor €7,50 tot max €10- per kilo.. Hangt er een beetje vanaf af of ik veel moet zoeken.. :angel:
20250609_153507.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
enijhuis Italy
Aankomend lid
Aankomend lid

Bericht door enijhuis »

Hoi $and€r,
Ik was graag op je aanbod ingegaan maar ben inmiddels voorzien. Jammer; ik was bij jou goedkoper uit geweest!

Terug naar “Munten algemeen”