Naamsverandering

Hier kun je met elkaar praten over zaken die niet per se iets te maken hoeven te hebben met munten en of bankbiljetten.
Christian Nederland
Senior lid
Senior lid

Re: Naamsverandering

Bericht door Christian »

Sigismund schreef: 03 feb 2022, 14:29 Beide voorstellen van zowel Bert en Christian zijn een goed idee.
Het zou voor positieve interactie brengen op het forum.
Doen dus :thumb up:
Groeten luc
Nu iemand vinden die het aan kan maken :lollig: :lollig:
Verzamelaar van munten van het Koninkrijk der Nederland,Groot Brittannië, Duitsland en Rusland
Ruud H Nederland
Lid
Lid

Bericht door Ruud H »

CorioCoins schreef: 03 feb 2022, 00:36 @Ron Tholen ik ben het wel een beetje met Alfred eens, sommige zaken zoals naamsveranderingen, donateursbijdragen, persoonlijke aanvallen, gewenste reclame zou toch beter gereguleerd kunnen worden met "frisse" moderators, die ook een topic kunnen aanwakkeren zoals jijzelf vaak doet in bijv. OP DAT WIJ NIET VERGETEN. Dat geeft ook mooie discussies en leermomenten. Als beginners zien dat er weinig verkeer op dit forum is, zal het nieuwe animo ook niets worden. Ik ben ook van mening dat die oude moderators niets meer toevoegen en juist de desinteresse laat zien!
Dit verhaal is nu 3 keer aangekaart door 3 terugkomende leden die ook wel topics plaatsen, dus ik ben zeker van mening dat het relevant is.
En nog erger een gezonde discussie hierover wordt gewoon afgekapt door een moderator die wel actief is :thumb down:

De wensen die sommige leden hebben op een forummarktplaats of iets dergelijks worden bijvoorbeeld volledig genegeerd, Ik vond het best een goede actie van Michiel om zijn "ontzamelen" juist aan forumleden eerder te gunnen, tegen gereduceerde prijzen. Dat is hoe je publiek aantrekt! Niet door alleen te voorzien in droog leesvoer.
CorioCoins, ik sta er dus niet alleen in :LoneRanger:
Met vriendelijke groet, Ruud H :LoneRanger:
Arjena3 Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Arjena3 »

Ik doe nog een laatste poging.....:

@Ruud H

Het probleem is dat geen enkele moderator noch Ron in de achterkant van het forum kunnen, hierdoor is het onmogelijk om aanpassingen in het forum te maken.
We hebben al meerdere pogingen gedaan maar de eigenaar wil deze codes niet afstaan. We hebben geprobeerd om het forum te kopen van hem, dat wil hij niet. Wij kunnen dus ook geen inactive moderators verwijderen, ook Ron kan dat niet, alleen de eigenaar van het forum kan dat.
Het is dus een beetje oneerlijk dat de actieve moderators worden "aangevallen"over iets of om iets waar we met de beste wil van de wereld geen verandering in kunnen brengen, puur en alleen omdat wij die rechten niet hebben en ook niet krijgen van de eigenaar.

De huidige situatie is van dien aard dat wanneer de eigenaar besluit om het forum te verwijderen alles weg is, we kunnen ook geen backup maken van de database...

Betekend dus dat we alleen maar kunnen doen wat we nu doen: spam verwijderen en zorgen dat e.e.a zo schoon mogelijk blijft.

Het is wat mij betreft geen enkel probleem of bezwaar als er een verkoop topic wordt gemaakt, het lijkt mij dan wel dat we dat op dezelfde manier doen als het nieuwe aanwinsten topic zodat het modereren ook eenvoudig blijft. Overigens moet het naar mijn mening dan wel gaan over particulieren die iets aan te bieden hebben, geen handelaren dus, anders is het forum niets meer dan een extra verkoop site maar dat is mijn persoonlijke mening.

Ik hoop dat het nu voor iedereen duidelijk is: de wil is er wel bij de actieve moderators maar we kunnen niet meer dan wat we nu doen bij gebrek aan rechten en de eigenaars - lees- forum super admin login

Groet, Arjen
Ruud H Nederland
Lid
Lid

Bericht door Ruud H »

Ruud H schreef: 03 feb 2022, 18:04
CorioCoins schreef: 03 feb 2022, 00:36
@Arjena3 :thumb down:

Dit verhaal is nu 3 keer aangekaart door 3 terugkomende leden die ook wel topics plaatsen, dus ik ben zeker van mening dat het relevant is.
En nog erger een gezonde discussie hierover wordt gewoon afgekapt door een moderator die wel actief is :thumb down:
Met vriendelijke groet, Ruud H :LoneRanger:
Ger1 Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door Ger1 »

@Ruud H

Nu moet het maar eens afgelopen zijn met gezeik over het forum.
Het begint over dat het hier rustig is en nu is het alleen maar drukker geworden met gezeur.

Begin nu eerst maar eens met iets te plaatsen over munten, biljetten, metaalvondsten enz.
Als forumlid Ruud had je ook al niet veel te vertellen met 13 berichten in 2 jaar dat je aanwezig was waarvan 9 berichten ook niets met munten enz. te maken had.

Mvg, Ger.
Sigismund Liberia
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Sigismund »

Ruud H probeer positief te blijven en het nodige respect te behouden tegenover de moderators.
En probeer je energie te steken in informatieve topics.succes!!! :LoneRanger:
Groeten luc
rtholen Nederland
Beheerder
Beheerder

Bericht door rtholen »

Ruud als je nog verdere vragen of opmerkingen danwel suggesties hebt staat het je vrij mij een persoonlijk bericht te sturen voor eventuele toelichting.

Graag nu verder met munten en bankbiljetten s.v.p. alvast onze hartelijke dank.

Terug naar “Het Praathuis”