Fijne kerstdagen en een fantastisch nieuwjaar
-
- Donateur
Fijne kerstdagen en een fantastisch nieuwjaar
Ik wens alle forumleden een superfijne kerst en een geweldig nieuw numismatisch jaar
Nederlands & Overzees Papiergeld, Nederlandse Coincards.
Lid IBNS Nederland.
Lid IBNS Nederland.
Re: Fijne kerstdagen en een fantastisch nieuwjaar
Daar sluit ik me graag bij aan. Plus dank aan iedereen voor de leuke en leerzame forumbijdragen van het afgelopen jaar.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
Fijne dagen!
Fijne feestdagen gewenst en een heel goed en gezond 2019. Met natuurlijk weer veel mooie aanwinsten en top verkopen!
Veel geluk en een goede gezondheid voor iedereen en natuurlijk ook mooie aanwinsten in 2019.
Vriendelijke groeten uit het land zonder regering.
Vriendelijke groeten uit het land zonder regering.
-
- Moderator
Weniger "ICH zuerst", sondern mehr Gemeinsinn, weniger Ellenbogenmentalität, sondern mehr Rücksichtnahme auf Schwächere, weniger Sturheit, sondern mehr Toleranz für Andersdenkende, weniger Ausbeutung der Erde, sondern Bewahrung unseres Planeten auch für künftige Generationen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groet uit Dortmund / Duitsland van Rudolf
Alle verzamelaars hele fijne feestdagen en een gezond 2019
Hele fijne Kerstdagen en vooral een voorspoedig en gezond 2019 toegewenst.
Voor iedereen wens ik daarnaast dat men nog steeds veel plezier beleeft aan zijn of haar numismatische hobby en dat men eindelijk eens DIE aanwinst kan tonen waar men zolang naar op zoek is.
Voor mezelf heb ik ten aanzien van mijn hobby uiteraard ook de nodige wensen maar bovenal hoop ik dat ik van 12 t/m 14 april fantastische dagen in Valkenburg zal hebben op de Papermoneyfair.
Hier in Hongarije hebben we kerstmis al gevierd want de 24e is de belangrijkste dag en de kinderen zijn weer behoorlijk verwend.
Zorg goed voor jezelf en voor elkaar.
Voor iedereen wens ik daarnaast dat men nog steeds veel plezier beleeft aan zijn of haar numismatische hobby en dat men eindelijk eens DIE aanwinst kan tonen waar men zolang naar op zoek is.
Voor mezelf heb ik ten aanzien van mijn hobby uiteraard ook de nodige wensen maar bovenal hoop ik dat ik van 12 t/m 14 april fantastische dagen in Valkenburg zal hebben op de Papermoneyfair.
Hier in Hongarije hebben we kerstmis al gevierd want de 24e is de belangrijkste dag en de kinderen zijn weer behoorlijk verwend.
Zorg goed voor jezelf en voor elkaar.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Ook ik wens een ieder een goede feestdagen eneen gezond 2019 toe.
Willem
Willem
Voor iedereen fijne feestdagen en de beste wensen voor het komende jaar.
Gr Wouter
Gr Wouter