Naamsverandering

Hier kun je met elkaar praten over zaken die niet per se iets te maken hoeven te hebben met munten en of bankbiljetten.
De Muntkraam Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Naamsverandering

Bericht door De Muntkraam »

Ik wil graag mijn gebruikersnaam veranderen.
Hoe gaat dat in zijn werking?

Hans.
Bankbiljettenverzamelaar, wat een leuke hobby.
CorioCoins

Re: Naamsverandering

Bericht door CorioCoins »

Berichtje sturen naar de beheerder (ik heb ook mijn naam van XntrQ-Coins veranderd omdat de handelsnaam verkocht is;-) )
De Muntkraam Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Naar beheerder Jeroen heb ik al een mail verstuurd, maar die mail kreeg ik retour en wie ik dan verder moet hebben weet ik niet.

Hans.
LUC Liberia
Donateur
Donateur

Bericht door LUC »

hansafloep schreef:Naar beheerder Jeroen heb ik al een mail verstuurd, maar die mail kreeg ik retour en wie ik dan verder moet hebben weet ik niet.
Ik denk dat dat spijtig genoeg een probleem is in dit mooi forum.
Als ik mij niet vergis moest onze lid "PIetjepuk190" allang al het donateurschap moeten hebben. :jajajaja:
Maar ik denk dat iemand ligt te :yawn:
Groeten Luc. :?
CorioCoins

Bericht door CorioCoins »

Beste Hans en Luc,

Ik heb zojuist met Jeroen gebeld en hij zou zo spoedig mogelijk (vanavond nog anders morgenavond) hierop terugkomen ;-)

mvg,

Bert
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

En daar is ie...

Ik bemerk me dat het e-mailadres info@munthunter niet meer werkt en ik dus mails niet meer binnen krijg. Ik ga kijken wat ik hier aan kan doen.

Met de PB functie van dit forum is overigens niets mis dus had men mij daar op kunnen berichten.

Wat betreft de donatie, ik heb in de uitleg geschreven dat ik graag een berichtje ontvang welke forumgebruiker de donatie heeft gedaan (forumnaam). Het is voor mij lastig of niet te achterhalen wie er achter een bank of PayPal betaling zit als er een ander e-mailadres voor PayPal wordt gebruikt dan hier op het forum wordt gebruikt. En bij een bankrekeningnummer iemand in een keer geen "MuntjeFrans74" heet maar Ben Jansen...

Wat betreft verzamelen van munten lig ik inderdaad te slapen en daardoor ook niet actief meer op het forum. Hoop dat ik in de toekomst toch nog wat meer zin krijg in het forum en het verzamelen maar naast de verminderde interesse is mij het plezier ook wel ontnomen door verschillende situaties op het forum zelf.

Domeinkosten betaal ik gewoon door dus het forum zal zeker blijven bestaan en ik zal wat vaker even binnenwippen.

@ Hans en Pietje jullie kunnen mij dus even PB-en met jullie gegevens dan kom je bij de donateurs te staan en Hans krijgt een andere naam.

Met vriendelijke groet,

Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Jan W Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door Jan W »

Munthunter schreef:maar naast de verminderde interesse is mij het plezier ook wel ontnomen door verschillende situaties op het forum zelf.
Ha Jeroen,

Gelukkig werkt het forum aardig zelfregulerend. De laatste tijd is het bijzonder rustig op het forum qua excessen in negatieve zin. Mensen houden wat meer rekening met elkaar, straffen niet elke foutje of opmerking af. Het is misschien wel wat rustiger geworden op het forum maar ik kom hier dagelijks nog met veel plezier een kijkje nemen.

Groet,
Jan
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door PietjePuk190 »

LUC schreef:
hansafloep schreef:Naar beheerder Jeroen heb ik al een mail verstuurd, maar die mail kreeg ik retour en wie ik dan verder moet hebben weet ik niet.
Ik denk dat dat spijtig genoeg een probleem is in dit mooi forum.
Als ik mij niet vergis moest onze lid "PIetjepuk190" allang al het donateurschap moeten hebben. :jajajaja:
Maar ik denk dat iemand ligt te :yawn:
Groeten Luc. :?
Klopt ja, sinds een aprilletje of 12 al.

Heb net ook weer 3 spamberichten gerapporteerd, maar eens zien wat daarmee zal gebeuren...
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

Munthunter schreef: @ Hans en Pietje jullie kunnen mij dus even PB-en met jullie gegevens dan kom je bij de donateurs te staan en Hans krijgt een andere naam.
Ah, zo ver had ik nog niet gelezen :) Ga ik doen! :thumb up:
numisfreund Germany
Moderator
Moderator

Bericht door numisfreund »

Voorop: Sorry voor fouten in mijn nederlands.

Ik lees hier in jullie nederlands forum regelmatig en graag sinds meerdere jaren en ben toch teleurgestelt, dat het hier niet meer zo is als nog een paar jaren geleden.
Voor mijn gebied, de euro, is niet meer veel nieuws hier te lezen.
Jammer, dat Jeroen op het ogenblik andere interesses heeft - maar OK, hoor!

Ik ben lid in het duitse forum www.emuenzen.de en daar ook als moderator bezig.

Ik wil hier niemand "abwerben" (ik mis het nederlandse woord), maar als iemand van jullie ook interesse an regelmatig en goede Infos uit een ander forum zoekt en dit ook in het duits mag, dann zijn jullie in ons duitse forum graag gezin.

See you!!!
Groet uit Dortmund / Duitsland van Rudolf
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Op dit forum zijn ruim 2700 leden en als 5% actief is dan is dat veel.
Veel leden van de beginjaren hebben het bijltje erbij neergegooid door de één of andere reden. Ik kan me de tijd nog herinneren van Grivnagozer, Gerardo en Sebastiaan1995. En waar is Leon gebleven?
Ook moderatoren zijn niet vaak actief en die moeten alles toch up-to-date houden.

Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
leon voorn Philippines
Donateur
Donateur

Bericht door leon voorn »

howdy alfred
tja ik ben niet zo actief op het forum als dat ik was ,
maar ik ben er zeker nog wel!en soms hebben andere dingen(lees;probleempjes)even voorang
ik lees iedere week nieuwe berichten.
groet leon voorn
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Mooi Leon, goed om te weten
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

Munthunter schreef: Met de PB functie van dit forum is overigens niets mis dus had men mij daar op kunnen berichten.
Ja, dat had men kunnen doen. Of het wat uitgemaakt had zullen we nooit weten. Direct hierna heb ik je gePBd en dat bericht staat inmiddels ook alweer 10 dagen in de outbox. Dus, je leest het niet eens, je steekt eenmalig je neus boven water en bent dan weer weken weg.

Als je er geen tijd voor of zin in hebt, prima, maar laat het dan over aan mensen die wel in de gelegenheid zijn om de boel aan de gang te houden. Zo verpietert de boel alleen maar, en dat is doodjammer en bovendien nergens voor nodig.
De Muntkraam Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Die naamsverandering gaat wel erg traag...zijn inmiddels 1 maand verder zonder enig resultaat....

Hans.
LUC Liberia
Donateur
Donateur

Bericht door LUC »

hansafloep schreef:Die naamsverandering gaat wel erg traag...zijn inmiddels 1 maand verder zonder enig resultaat....
LUC schreef:Ik denk dat dat spijtig genoeg een probleem is in dit mooi forum.
Als ik mij niet vergis moest onze lid "PIetjepuk190" allang al het donateurschap moeten hebben
PietjePuk190 schreef:Klopt ja, sinds een aprilletje of 12 al.
Het blijft vervelend maar er is weinig aan te doen vrees ik. :(
Groeten Luc.
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

Ach ja, ik ben allang gestopt met me erover op te winden :) De wereld draait ook wel door zonder mijn donateurschap.
Willem Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Willem »

Ik weet niet waar de beheerders uithangen maar vind de gang van zaken niet meer normaal. Heb Jeroen laatst ook gevraagd iets aan te passen na een vraag van Jan W, beloofd ernaar te kijken maar er word niets aan gedaan, heb het maar opgegeven.

Willem
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Te gek voor woorden, als men er geen zin meer in hebt draag het dan over.
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

Ilosab schreef:Te gek voor woorden, als men er geen zin meer in hebt draag het dan over.
PietjePuk190 schreef:
Munthunter schreef: Met de PB functie van dit forum is overigens niets mis dus had men mij daar op kunnen berichten.
Ja, dat had men kunnen doen. Of het wat uitgemaakt had zullen we nooit weten. Direct hierna heb ik je gePBd en dat bericht staat inmiddels ook alweer 10 dagen in de outbox. Dus, je leest het niet eens, je steekt eenmalig je neus boven water en bent dan weer weken weg.

Als je er geen tijd voor of zin in hebt, prima, maar laat het dan over aan mensen die wel in de gelegenheid zijn om de boel aan de gang te houden. Zo verpietert de boel alleen maar, en dat is doodjammer en bovendien nergens voor nodig.
Ja, mijn idee. Maar goed, het zal mij de dag wel duren ook :)
LUC Liberia
Donateur
Donateur

Bericht door LUC »

Niet goed bezig zeker ???
Als de beheerder(s) het bijltje erbij neerlegt is dat vroeg of laat nefast voor dit forum. :thuink:
Groeten Luc.
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

LUC schreef:Niet goed bezig zeker ???
Als de beheerder(s) het bijltje erbij neerlegt is dat vroeg of laat nefast voor dit forum. :thuink:
Groeten Luc.
Welnee. Effectief is dat al het geval. Als hij de iure het bijltje erbij neerlegt, maakt dat juist de weg vrij voor mensen die er wel wat van kunnen maken :idea:
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

Dikke kans dat die Jeroen pas half oktober weer eens zijn neus aan het venster steekt. Voor die tijd kunnen we best wel een alternatieve commandostructuur opgetuigd hebben.
Willem Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Willem »

De klad zit er al veel langer in, al vanaf geloof ik 2012 met het wegsturen (verbannen) van bepaalde leden, sindsdien gaat het bergaf.

Willem
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

Kan zijn, maar het is nooit te laat om ten goede te keren en alsnog te doen wat dit forum nodig heeft. Toch?

Terug naar “Het Praathuis”