Nederlands-Indië biljetten
Nederlands-Indië biljetten
Beste kenners,
zijn dit bijzondere bljetten?
Dank U!
zijn dit bijzondere bljetten?
Dank U!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Nederlands-Indië biljetten
nog meer..
laatste..
-
- Senior lid
Is TinyPic nou echt te hoog gegrepen voor je?
Marvin
Marvin
Geld maakt niet gelukkig, munten wel.
Zeg wat doen jullie nu moeilijk over een fotoprogrammaatje, is het nou zo'n probleem om ff omlaag te scrollen?? Ik had liever inhoudelijk een reactie gezien. Ik doe de moeite om iets te posten in ieder geval...
Volgens mij is het al eerder tegen je gezegd, maar men heeft hier liever dat je foto's upload op uploadsites zoals tinypic. Doordat jij de foto's uploadt op de server van het forum, kost dat ruimte, wat weer geld kost, waardoor de kosten voor het forum alsmaar onnodig oplopen, omdat sites als tinypic gewoon gratis zijn.vandamme1 schreef:Zeg wat doen jullie nu moeilijk over een fotoprogrammaatje, is het nou zo'n probleem om ff omlaag te scrollen?? Ik had liever inhoudelijk een reactie gezien. Ik doe de moeite om iets te posten in ieder geval...
Kijk beste leden, ben je net nieuw, probeer je wat te posten en wordt niet onderbouwd waarom een goedbedoeld advies gedaan wordt, krijg je zo'n mail in je prive box. Tjonge wat ondermaats niveau als een goedwillend bent en uitgescholden wordt. Ik zal wel verwijderd worden ondanks dat ik beleeft blijf in tegenstelling tot een "gewaardeerd "lid die je zo toespreekt...chapeau hoor! Bij zo'n club wil ik niet eens horen...
geciteerde PM verwijderd door moderator
geciteerde PM verwijderd door moderator
volgens mij zie ik bovenstaande posting van jou nu in 2 verschillende threads staan en aangezien je suggereert dat je ervaring hebt met meerdere forums, zou je ondertussen ook moeten weten dat crossposting zoals dit gedrag heet, meestal niet zo gewaardeerd wordt.
Luit
Luit
-
- Senior lid
Nou ja zeg! Ik vind niet dat ik verantwoording hoef af te leggen hierover hoor! Maar als een (nieuw) lid wordt uitgelegd en verzocht wordt in het vervolg zijn foto's op een andere (echt eenvoudige) manier te droppen... Is dat dan zo moeilijk of zo ?
Als hij er voor kiest mijn PB'tje hierover in de openbaarheid te gooien heb ik daar geen enkele moeite mee. In een item probeer ik mijn taalgebruik aan te passen. Als ik voor een groep spreek bezig ik een ander taalgebruik dan in een one-to-one gesprek, dat lijkt mij niet vreemd. ALS ik ooit nog eens in een kerk kom dan zal ik een kaarsje voor hem opsteken .
Dit gezegd hebbende is voor mij de kous hiermee af.
Ik heb er helemaal geen moeite mee als mensen mijn PB'tjes publiekelijk maken, dat is hun eigen keus. Mijn mening censureren laat ik niet .
Marvin
Als hij er voor kiest mijn PB'tje hierover in de openbaarheid te gooien heb ik daar geen enkele moeite mee. In een item probeer ik mijn taalgebruik aan te passen. Als ik voor een groep spreek bezig ik een ander taalgebruik dan in een one-to-one gesprek, dat lijkt mij niet vreemd. ALS ik ooit nog eens in een kerk kom dan zal ik een kaarsje voor hem opsteken .
Dit gezegd hebbende is voor mij de kous hiermee af.
Ik heb er helemaal geen moeite mee als mensen mijn PB'tjes publiekelijk maken, dat is hun eigen keus. Mijn mening censureren laat ik niet .
Marvin
Geld maakt niet gelukkig, munten wel.
Ik heb nu 2 topics gelezen van een nieuw lid wat helemaal uit de klauwen loopt.
Ik ga me niet met de inhoudelijke zaken bemoeien want dan is het hek van de dam.
Één ding moet ik wel kwijt: Het openbaar zetten van een ontvangen PM is Not Done, waar is het anders een PM voor?
Ik was niet te beroerd geweest om tekst en uitleg te geven v.w.b. de biljetten Nederlands Indië maar ten eerste vind ik niet dat er binnen één dag zo'n stampij moet worden gemaakt en ten tweede kan hij de antwoorden vinden via Google.
Gr. Alfred
Ik ga me niet met de inhoudelijke zaken bemoeien want dan is het hek van de dam.
Één ding moet ik wel kwijt: Het openbaar zetten van een ontvangen PM is Not Done, waar is het anders een PM voor?
Ik was niet te beroerd geweest om tekst en uitleg te geven v.w.b. de biljetten Nederlands Indië maar ten eerste vind ik niet dat er binnen één dag zo'n stampij moet worden gemaakt en ten tweede kan hij de antwoorden vinden via Google.
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
-
- Superlid
Ik persoonlijk denk dat Jeroen of een andere moderator er goed aan doet om op dit topic een slot te gooien, 10 personen 10 meningen het wordt van kwaad tot erger en niemand schiet er iets mee op.
Groet
Dick die nu lekker weer naar buiten gaat met een koud pilsje.
Groet
Dick die nu lekker weer naar buiten gaat met een koud pilsje.
verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
-
- Volledig lid
hmm, wat betreft de vraag over de afgebeelde biljetten?
nee helaas niks bijzonders aan, nog vol op te krijgen in alle kwaliteiten, dus van zeer slecht tot UNC.
meestal voor niet al te veel geld, al op bv Marktplaats
nee helaas niks bijzonders aan, nog vol op te krijgen in alle kwaliteiten, dus van zeer slecht tot UNC.
meestal voor niet al te veel geld, al op bv Marktplaats