Ik heb hem vorig jaar van een Ier gekregen.
Het biljet lijkt wel van een soort plastic gemaakt te zijn, je kunt het niet door scheuren.
Alvast bedankt.
Groet Jacqueline

wikipedia schreef:Bradvek was a form of Tyvek polymer, produced by Du Pont.
It was used for printing one of the first polymer banknotes in 1983 for the Isle of Man by English securities printing house Bradbury Wilkinson.
Gelukkig heeft Surbe ook al gereageerd en weet je nu uit welk jaar dit bankbiljet is. Normaliter had ik dat ook wel voor je kunnen opzoeken maar we zijn op huwelijksreis en dan neem je geen catalogus mee (alhoewel).hobby schreef:Alfred bedankt voor je reactie.
Ik vind het zo vreemd dat er niets op het biljet staat vermeld, komt dit vaker voor?
Groet, Jacqueline
Nee hoor, we logeren bij schoonmoeders en gaan er iedere dag op uit, meestal 's-morgens. Het weer is hier nu ook weer niet zo denderend, de koudste maand mei in 100 jaar, met veel regen en overstromingen. We hebben al een keer voor een afgesloten stuk weg gestaan wat was weggespoeld. We hebben nu al besloten dat we in augustus naar het buitenland gaan, dan maar een 2e huwelijksreis want deze is behoorlijk verregend.$and€r schreef:Alfred, begin steeds meer 't idee te krijgen dat je op huwelijksreis een internet cafe als onderkomen heb uitgekozen.. .Ilosab schreef:.... maar we zijn op huwelijksreis
Gr. Alfredgezien 't aantal reacties de afgelopen tijd..
![]()
![]()
Op huwelijksreis naar de "schoonmoeder"Ilosab schreef:Nee hoor, we logeren bij schoonmoeders en gaan er iedere dag op uit, meestal 's-morgens. Het weer is hier nu ook weer niet zo denderend, de koudste maand mei in 100 jaar, met veel regen en overstromingen. We hebben al een keer voor een afgesloten stuk weg gestaan wat was weggespoeld. We hebben nu al besloten dat we in augustus naar het buitenland gaan, dan maar een 2e huwelijksreis want deze is behoorlijk verregend.$and€r schreef:Alfred, begin steeds meer 't idee te krijgen dat je op huwelijksreis een internet cafe als onderkomen heb uitgekozen.. .Ilosab schreef:.... maar we zijn op huwelijksreis
Gr. Alfredgezien 't aantal reacties de afgelopen tijd..
![]()
![]()
Gr. Alfred