Deze moet ik met jullie delen:
Op de Tsjechishe variant van marktplaats kwam ik de onderstaande advertentie tegen (zie link):
Deze beste man bied aan om voor 40CZK (= ~1,56 Euro) per vierkante meter je tuin af te zoeken met zijn MD op waardevolle spullen.
http://mince-bankovky-numismatika.sbaza ... 64082.html
Misschien een idee?
Hoe je MD geld kan maken.
Moderator: koiboyke
Re: Hoe je MD geld kan maken.
Als hij 100 vierkante meter heeft ben je al gauw ruim 150 euro kwijt en ik vraag me af of de opbrengst evenredig is.Bankovky schreef:Deze moet ik met jullie delen:
Op de Tsjechishe variant van marktplaats kwam ik de onderstaande advertentie tegen (zie link):
Deze beste man bied aan om voor 40CZK (= ~1,56 Euro) per vierkante meter je tuin af te zoeken met zijn MD op waardevolle spullen.
http://mince-bankovky-numismatika.sbaza ... 64082.html
Misschien een idee?
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Re: Hoe je MD geld kan maken.
Voor hem welIlosab schreef:
Als hij 100 vierkante meter heeft ben je al gauw ruim 150 euro kwijt en ik vraag me af of de opbrengst evenredig is.
Gr. Alfred

Tsja denk dat je inderdaad teleurgesteld wordt als je hem in je tuintje laat zoeken...
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
-
- Volledig lid
Dat wil iedereen wel maar ik denk dat de eigenaar ook wel een deel van de eventuele opbrengst wil hebben. En dat lijkt me logisch toch? Of de afspraak wordt gemaakt dat hij betaald voor het zoeken en de opbrengst is voor hem.marcodeventer schreef:ik wil wel tuinen voor niks doorzoeken maar de buit is dan voor mij 8)
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie