Zuid Holland +1 (regio Rotterdam)
Blijdorp
..Waar kom jij vandaan?
-
- Donateur
Re: ..Waar kom jij vandaan?
t prachtige drenthe 

collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 13 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 13 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Inmiddels val ik in de categorie Anders want Hongarije staat er niet op.
Alfred
Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Overijssel voor de winst 

Tja, na geboren te zijn in Vught NB. (er is ook een Vucht in Belgisch Limburg) naar Amsterdam-Roermond-Seedorf Dld. Eindhoven-Hamont Achel B. en nu Veldhoven. Noord Brabant dus. 

Ja ik zou graag ook mijn stem willen plaatsen maar ik moet vast stellen dat er een foutje zit in de lijst of beter gezegd er is een Provincie vergeten.
Ik zie jammer genoeg Dendermonde niet staan en dat is toch een groot en beroemd gebied in de de zuidelijke Nederlanden.
Groeten Luc.
Ik zie jammer genoeg Dendermonde niet staan en dat is toch een groot en beroemd gebied in de de zuidelijke Nederlanden.

Groeten Luc.

Verdomme!
Ze hebben België weer veranderd zonder mij te verwittigen en een elfde provincie, Dendermonde, bijgemaakt! 

Het kan erger, Hongarije staat er helemaal niet bij.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie