handschoenen

Hier kun je met elkaar praten over zaken die niet per se iets te maken hoeven te hebben met munten en of bankbiljetten.
MuntMeneer Nederland
Volledig lid
Volledig lid

handschoenen

Bericht door MuntMeneer »

Hallo allemaal,

Ik wist niet zo goed onder welk topic mijn vraag viel dus doe ik hem maar even hier:

Heeft iemand een adresje voor goede katoenen handschoenen? Ik zat wat op internet te zoeken maar ik weet niet zo goed welke ik moet kopen. Er staat een paar op bol.com van hartberger maar die had 1 hele slechte recensie. Dus die moet maar niet denk ik.

Heeft iemand een linkje naar een paar die hij zelf heeft en die goed bevallen?

Alvast bedankt!
Adriaan Nederland
Senior lid
Senior lid

Re: handschoenen

Bericht door Adriaan »

Heb je een feestwinkel in de buurt? Die hebben vaak wel katoenen handschoenen op voorraad voor een kostuum.
Bram VDV België
Senior lid
Senior lid

Bericht door Bram VDV »

Ik heb zelf een paar munthandschoenen van hartberger. En inderdaad, ze scheuren soms. Ik gebruik deze al een hele tijd en de ene heeft 2 scheuren tussen de vingers, de andere heeft nog geen scheuren. Omdat de scheuren tussen de vingers zitten is het eigenlijk niet zo'n probleem om munten mee vast te pakken. De munthandschoenen kosten op de site van hartberger slechts 2 euro in plaats van de 7 euro op bol .com. Dus je kan ook 3 paar kopen op hun site en dan kan je wel even verder. Het hangt er maar van af hoe vaak je van plan bent ze te gebruiken en hoeveel je er aan wil uitgeven. Als je de handschoenen erg vaak wil gebruiken zou ik inderdaad voor een ander paar zoeken.

Het gescheurde exemplaar gebruik ik soms om op markten door 'rommelbakjes' te zoeken.

Mvg, Bram
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
MuntMeneer Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Bedankt voor de reacties! Ik ga even kijken of ik hier in de buurt een paar kan krijgen en anders ga ik de hartberger denk ik toch proberen.
Ger1 Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door Ger1 »

Adriaan schreef: 06 sep 2022, 20:17 Heb je een feestwinkel in de buurt? Die hebben vaak wel katoenen handschoenen op voorraad voor een kostuum.
Ik gebruik witte handschoenen gekregen van mensen met een (gala) uniform.
Perfect passend en van zeer goede kwaliteit.

Mvg, :) .
Gebs Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Gebs »

Sinds een tijdje gebruik ik deze, die zijn een stuk degelijker dan andere handschoenen die ik gehad heb

https://www.manutan.nl/nl/mnl/handschoe ... er-a104477
MuntMeneer Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Gebs schreef: 09 sep 2022, 10:24 Sinds een tijdje gebruik ik deze, die zijn een stuk degelijker dan andere handschoenen die ik gehad heb

Maakt het niet uit dat die niet van katoen zijn?
Gebs Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Gebs »

MuntMeneer schreef: 10 sep 2022, 12:32
Gebs schreef: 09 sep 2022, 10:24 Sinds een tijdje gebruik ik deze, die zijn een stuk degelijker dan andere handschoenen die ik gehad heb

Maakt het niet uit dat die niet van katoen zijn?
Ik heb net iets andere handschoenen want mijn handschoenen zijn niet gecoat en volgens mij wel volledig van katoen. Ik had onder het artikelnummer gezocht wat ik nog ergens kon vinden, blijkbaar is daar nu een ander model handschoen onder gezet. Ik gebruik ze voornamelijk om mijn munten beet te kunnen houden zodat er geen vinger afdrukken op komen als ik ze opberg in munt houders of capsules.

Ik heb eigenlijk geen idee of ze persee van katoen moeten zijn en niet van iets anders, misschien dat iemand ander hier daar antwoord op kan geven

Ze hebben ook volledig katoenen handschoenen zie ik

https://www.manutan.nl/nl/mnl/werkhands ... ng-manutan

Terug naar “Het Praathuis”