Jubileum

Hier kun je met elkaar praten over zaken die niet per se iets te maken hoeven te hebben met munten en of bankbiljetten.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Jubileum

Bericht door Ilosab »

Op 20 februari 2010 ben ik lid geworden van dit forum. Morgen, 20 augustus 2022, ben ik dus al 12,5 jaar lid. Nooit verwacht dat ik het zo lang zou uithouden hier maar ik heb het nog steeds naar mijn zin. Ik kijk graag naar de nieuwe aanwinsten en lees graag documentatie over van alles en nog wat. Er is wel het nodige veranderd in de loop der jaren want veel " vaste " leden zijn verdwenen of plaatsen geen bijdrage meer wat toch wel jammer is. Wat ik opvallend vind is dat er veel leden bij zijn met een ongelooflijke kennis van munten en papiergeld. Vaak komt er een vraag van iemand wat voor munt of bankbiljet het is omdat ze die hebben gevonden of uit een erfenis kwam. Uiteraard wel daarbij de vraag wat het waard is want dat is het belangrijkste voor ze. En vaak krijgen ze een gedetailleerd antwoord en velen zijn tevreden met het antwoord wat ze krijgen. Er zijn er ook bij die het niet eens zijn met het antwoord (bijv. vals of niets waard of kilowaar) en dan denk ik wel eens waarom ze het dan vragen als ze het beter weten.
In ieder geval ben ik nog wel van plan om een tijdje op het forum te blijven zolang mijn gezondheid het toelaat. Geniet van deze hobby en plaats zoveel mogelijk aanwinsten.

Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
sjors-sjors Nederland
Superlid
Superlid

Re: Jubileum

Bericht door sjors-sjors »

Proficiat! Mooie mijlpaal en een leuk stukje :thumb up:
surbe Barbados
Senior lid
Senior lid

Bericht door surbe »

Gefeliciteerd! Ik heb blijkbaar mijn feestje gemist 2 weken geleden... :lach:
Verzamelaar van (graded) bankbiljetten.
Willem Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Willem »

Alfred, gefeliciteerd met je 12,5 jarig jubileum en nog iets gekregen in de vorm van een gouden speld uhm biljet :lach: en nu op naar de volgende. Als ik nu zo terug kijk heb ik mijn 12,5 jaar een paar week terug gehad.

En het klopt wat je schrijft, velen van het begin zijn niet meer zo actief, waaronder ik zelf ook, zo gaat dat nu eenmaal.

Willem
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door PietjePuk190 »

Gefeliciteerd hoor! :thumb up: Ik moet nog even :P
sjors-sjors Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door sjors-sjors »

surbe schreef: 19 aug 2022, 20:14 Gefeliciteerd! Ik heb blijkbaar mijn feestje gemist 2 weken geleden... :lach:
Jij ook nog proficiat dan froggy
Bram VDV België
Senior lid
Senior lid

Bericht door Bram VDV »

Gefeliciteerd! Binnen 3 weken haal ik 5.5 jaar op het forum.

Mvg, Bram
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Willem schreef: 19 aug 2022, 21:33 Alfred, gefeliciteerd met je 12,5 jarig jubileum en nog iets gekregen in de vorm van een gouden speld uhm biljet :lach: en nu op naar de volgende. Als ik nu zo terug kijk heb ik mijn 12,5 jaar een paar week terug gehad.

En het klopt wat je schrijft, velen van het begin zijn niet meer zo actief, waaronder ik zelf ook, zo gaat dat nu eenmaal.

Willem
Je bent nog wel aktief op het forum maar niet al te vaak. Er zijn er inderdaad niet veel meer aktief die voor mij lid zijn geworden. Grivnagozer bijvoorbeeld maar die zit tegenwoordig in de strips en postzegels. En degene die dit forum heeft opgericht komt ook zelden meer in de berichten voor. Is toch jammer.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
sgtravel Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door sgtravel »

Gefeliciteerd met dit jubileum Alfred!!!
Gelijk even gekeken naar m'n eigen status en wat blijkt, mijn jubileum was vorige maand :lach: Op naar de 25 jaar!!!!
Verzamelaar koninkrijk tot 1970 in FDC/MS64> & Nederlands Indië
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

sgtravel schreef: 20 aug 2022, 09:54 Gefeliciteerd met dit jubileum Alfred!!!
Gelijk even gekeken naar m'n eigen status en wat blijkt, mijn jubileum was vorige maand :lach: Op naar de 25 jaar!!!!
Degenen die voor mij lid zijn geworden van het forum en die nog aktief zijn hebben hun jubileum allemaal gemist.
Anomander_Rake Ukraine
Senior lid
Senior lid

Bericht door Anomander_Rake »

Gefeliciteerd Alfred,

Twaalfeneenhalf jaar! Waar is de tijd gebleven :dizzie:

Inderdaad jammer dat er een aantal 'vaste leden' verdwenen is, maar het forum heeft ook een aantal gezellige nieuwe leden ervoor terug gekregen, met name het laatste anderhalf jaar :knipoog:

Overigens heb ik nog een Israëlisch biljet uit 1947 uit een erfenisje waarvan ik benieuwd ben wat het waard is. Ik stuur je straks nog wat meer info en dan hoor ik graag van je wat je denkt dat het waard is, okay?

Fijn weekend. Trek vanavond lekker een fles champagne open. In gedachten proosten we hier allen op je jubileum ;)
Adriaan
Leestip: Achtervolgd door de staatsmaffia, geschreven door Bill Browder.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Anomander_Rake schreef: 20 aug 2022, 15:15
Overigens heb ik nog een Israëlisch biljet uit 1947 uit een erfenisje waarvan ik benieuwd ben wat het waard is. Ik stuur je straks nog wat meer info en dan hoor ik graag van je wat je denkt dat het waard is, okay?
Fijn weekend. Trek vanavond lekker een fles champagne open. In gedachten proosten we hier allen op je jubileum ;)
Adriaan
Je hoeft geen info te sturen v.w.b. dat Israelische biljet want daar heb ik geen verstand van. Misschien dat iemand anders iets weet.
willemo Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door willemo »

Gratulálunk

Op naar de volgende 12,5
...........afwezig..... :wave:
koenmunten Indonesia
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door koenmunten »

Gefeliciteerd Afred,

Hopelijk ga je in goede gezondheid minimaal nog je 25-jarige forumjubileum halen.
Heb net ff gekeken, ik zit nu op 13 jaar en 5 dagen🤗
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.

Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.

Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

koenmunten schreef: 21 aug 2022, 08:48 Gefeliciteerd Afred,

Hopelijk ga je in goede gezondheid minimaal nog je 25-jarige forumjubileum halen.
Heb net ff gekeken, ik zit nu op 13 jaar en 5 dagen🤗
Tja Koen, jij was voor me lid geworden dus ook jij heb je 1e jubileum gemist, zoals de nodige anderen die nog aktief zijn. Is er dan niemand die af en toe even kijkt? Is niet belangrijk maar best wel leuk om bij te houden.
PB1952 Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door PB1952 »

Gefeliciteerd hoor.. op naar de 25 jaar.
vutter Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door vutter »

Ik ben 12 jaar en 10 maanden geleden lid geworden na een jaar met pensioen te zijn gegaan. Ik ben niet erg actief geweest in al die jaren maar dat komt omdat metaaldetectie mijn hobby is en vragen over gevonden munten kan ik hier stellen en zeker zijn van een prima DTM. Gezien mijn
leeftijd doe ik het wat rustiger aan met de MD. maar ik kijk toch vaak op het forum naar de berichten van onze leden.
Jan W Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door Jan W »

Leuk verhaal Alfred. Jij en de andere jubilarissen gefeliciteerd. Ik moet nog even wachten op die mijlpaal.

Maar we houden het inderdaad al lang vol. Ook ik ben veel minder actief dan enige jaren geleden maar lees nog met veel plezier de bijdragen van anderen op dit forum. Op naar de volgende mijlpaal! :thumb up: :klap:
leon voorn Philippines
Donateur
Donateur

Bericht door leon voorn »

1 augustus 2009 was mijn datum hier op het forum,daarna bijna een jaar stil gelegen,
Er zit ook wel wat "kennis"wat muntjes en biljetten betreft maar meestal heel specifiek :knipoog:
En alfred ook bedankt voor de leuke schrijfsellen in t watermerk :thumb up:
Groet leon(
Als je kennis zoekt moet je bij grivnagozer zijn,je vind hem op fb onder zijn echte naam.
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Hilversum.: :thumb up:
Ger1 Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door Ger1 »

Gefeliciteerd Alfred, Surbe, Willem, sgtravel, koenmunten, vutter en Leon en nog anderen.
Ja, mijn 12½ jaar jubileum is er ook bij ingeschoten.
Maar ik heb over 2 jaar en 9 maanden nog een herkansing.

Mvg, :) .

Terug naar “Het Praathuis”