Vanuit Jeroen heb ik een tijd geleden vrijwel alle mogelijke permissies qua moderatorschap gekregen.
Moderators wijzigen of benoemen kan ik niet.
Er valt echter vrijwel nooit wat te modereren. Het meeste werk is spammers verwijderen, hooguit 2x per week.
Als je hier komt voor de numismatiek, hoef je je niet druk te maken. We zitten er direct bovenop als het fout gaat.
Vraagje, rustig hier ?
Re: Vraagje, rustig hier ?
Ron, kan je iets doen aan dat https gedoe als zijnde niet beveiligd?
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Nee helaas niet.
Meer dan genoeg moderators die actief zijn lijkt me.Ruud H schreef: ↑01 feb 2022, 17:07Het komt niet goed over naar nieuwe leden lijkt mij, ik had dat zelfde gevoel toen ik binnen stapte.Ilosab schreef: ↑01 feb 2022, 10:36 Er staan nog moderatoren in het forum die helemaal niets meer doen, ook niet meer op het forum komen. De webmaster die dit forum ooit is gestart bijna 1 jaar geleden. Euromunter was ruim 3 jaar geleden hier actief. Grivnagozer 3 jaar geleden. Stephan O ruim 3 jaar geleden en ga zo maar door. Ik ben geen jongen van metaaldetectie maar ik kan geweldig genieten van de topics van Vutter wat hij gevonden heeft. Ik heb in het verleden ook euromunten verzameld maar daar ben ik van afgestapt, zag het nut er niet van in om automatisch iets in de bus te krijgen. Het enige wat ikzelf nog verzamel zijn UNC losse jaarmuntjes Nederland en onze dochters coincards.
Ik houd het bij papiergeld.
Buiten dat het gaat er toch niet om hoeveel mods er zijn ? dan kan je de leden lijst ook wel publiceren, denk dat je schrikt ;-)
Misschien is dit iets voor de technische man met meer bevoegdheden om de Moderatoren te demoveren.rtholen schreef: ↑01 feb 2022, 18:58 Vanuit Jeroen heb ik een tijd geleden vrijwel alle mogelijke permissies qua moderatorschap gekregen.
Moderators wijzigen of benoemen kan ik niet.
Er valt echter vrijwel nooit wat te modereren. Het meeste werk is spammers verwijderen, hooguit 2x per week.
Als je hier komt voor de numismatiek, hoef je je niet druk te maken. We zitten er direct bovenop als het fout gaat.

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Met vriendelijke groet, Ruud H 

Het komt niet goed over naar nieuwe leden lijkt mij, ik had dat zelfde gevoel toen ik binnen stapte.
[/quote] Ruud H
Meer dan genoeg moderators die actief zijn lijkt me.
Buiten dat het gaat er toch niet om hoeveel mods er zijn ? dan kan je de leden lijst ook wel publiceren, denk dat je schrikt ;-)
[/quote] Arjena3
Waar ik wel van ben geschrokken is de felicitatie aan ons lid Gold (42 jaar) die nu onder aan de pagina staat.
Dit lid is in totaal maar 1 keer 34 minuten on-line geweest en dat was in het jaar 2010.
[/quote] Ruud H
Meer dan genoeg moderators die actief zijn lijkt me.
[/quote] Arjena3
Waar ik wel van ben geschrokken is de felicitatie aan ons lid Gold (42 jaar) die nu onder aan de pagina staat.
Dit lid is in totaal maar 1 keer 34 minuten on-line geweest en dat was in het jaar 2010.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Jeetje, je zult er maar kriebel aan hebben 

Ha Ruud, je bent er maar druk mee. Hou die energie vast om mooie nieuwe topics te plaatsen over munten en biljetten. En als je toch zo aan het spitten ben in de archieven breng dan ook weer een aantal interessante topics uit het verleden onder het voetlicht. Er waren toen heel veel mooie inhoudelijke topics die veel nieuwe mensen nog niet gevonden hebben denk ik. Dan krijgen we op een leuke manier weer meer leven op het forum
. Want je vraagje van dit topic is inmiddels voldoende besproken denk ik. Ja het is rustig op het forum en dat kunnen we zelf veranderen als we dat willen door leuke nieuwe onderwerpen te starten, oude interrssante topics op te graven af te stoffen en aan te vullen en elkaar veel mooie aanwinsten te showen
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Hoi Koen,
Ik probeer juist mensen wakker te maken en te attenderen dat er nodig (overal ligt oud stof) opgekuist zou mogen worden.
Maar misschien moet ik even pas op de plaats maken, ik ga denkelijk te snel vooruit, niet iedereen is gelijk wakker
Ik probeer juist mensen wakker te maken en te attenderen dat er nodig (overal ligt oud stof) opgekuist zou mogen worden.
Maar misschien moet ik even pas op de plaats maken, ik ga denkelijk te snel vooruit, niet iedereen is gelijk wakker

Wij zijn prima wakker hoor.
Ik ben benieuwd naar je eerste topic dat over munten dan wel papiergeld gaat ipv lid te worden en te starten met kritiek.
Het heeft niet zoveel zin om middels meerdere topics te komen bij hetzelfde.
Ik sluit dit onderwerp dan nu ook, het is genoeg besproken.