Duiten.nl - welk mailadres?

Hier kun je met elkaar praten over zaken die niet per se iets te maken hoeven te hebben met munten en of bankbiljetten.
Mononova Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Duiten.nl - welk mailadres?

Bericht door Mononova »

Dag allen,

Weet iemand of of de website Duiten.nl met daarop de catalogus van Kees Pannekeet nog actief door hem wordt onderhouden en zo ja, via welk e-mailadres je een vraag kan stellen of iets kan melden?

Ik heb geprobeerd via het e-mailadres dat vermeld staat op de website(contact@duiten.nl), contact te zoeken over een specifieke duit die ik had aangetroffen, maar ik krijg enkel een 'delivery failure' van de mailserver terug. Dus dat adres lijkt niet meer in gebruik te zijn.

Groet,

Paul
vutter Nederland
Senior lid
Senior lid

Re: Duiten.nl - welk mailadres?

Bericht door vutter »

Ik heb eens gekeken maar je kunt je vraag stellen door op het envelopje te klikken.
www.duiten.nl en rechts boven op de enveloppe klikken.
Mononova Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Mononova »

Dat klopt. Maar dat brengt me naar ‘contact@duiten.nl’. En op dat adres krijg ik dus een delivery failure bericht.
Jan W Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door Jan W »

Sinds 15 juli geen activiteiten meer op de site. Klinkt niet goed. Hoop dat de site niet zo maar verdwijnt en dat alles goed is met de heer Pannekeet.
sjors-sjors Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door sjors-sjors »

:thumb up: Ik stuur je een PB!
Mononova Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Mononova »

Het is inmiddels opgelost! Misschien was het wel een mailstoring van mijn kant. Ik heb dus inmiddels contact kunnen leggen.
Ik zal de gevonden duit binnenkort wel bij de nieuwe aanwinsten plaatsen. Dank voor de hulp!
Christian Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door Christian »

Ik kreeg dezelfde melding, had laatst ook een mail gestuurd met dezelfde vraag die ik hier tijdje gelden in het rubriek van provinciale munten had gezet.
Verzamelaar van munten van het Koninkrijk der Nederland en Groot Brittannië met name 1937-1970
www.muntenvanxander.nl

Terug naar “Het Praathuis”