John Lennon schreef:Life is what happens to you while you're busy making other plans.
Mijn verzameling heeft het laatste jaar maar weinig nieuwe aanwinsten gezien, en dat gaat de komende tijd niet verbeteren. Soms komen er dingen op je pad waar je geen rekening mee hield. Zo ga ik, vrij onverwachts, over een niet al te lange tijd verhuizen naar Verweggistan.
Een verzameling meenemen naar buiten de EU heeft wat haken en ogen, dus ik moet de verzameling gaan 'rationaliseren'. Het beste spul zal goed opgeborgen worden (ik ben al begonnen een diepe kuil te graven

Qua prijsstelling geldt: alles wat ik graag kwijt wil kan in principe weg voor prijzen waar je het nergens anders tegen zult komen. Omdat ik ruimte moet maken, is in principe alles te koop, maar dat wat ik graag wil houden kan alleen weg tegen 'marktconforme' prijzen. Mocht je dus op zoek zijn naar iets specifieks, dan kun je dus altijd eens vragen wat ik heb. Bij interesse, stuur me een email (liever niet via PB, die inbox zit al bijna vol, en moet ik eerst opschonen).
Ik heb al een paar dingen op marktplaats gezet:
2 muntrollen met 5 euromunten (WNF en schilderkunst), mogen weg tegen nominaal (20x5=100 euro per rol)
Een serier herdenkingsmunten in originele verpakking in proof (ook los te koop)
Een stuiverset.
Wat er nog aan gaat komen:
Australische zilveren 1 oz munten
Coincards: een stapel koninkrijksmunt, en wat stapeltjes niet-zilveren 5 euromunten in BU, en nog een stapeltje muntgebouw met boekje
Moderne verzamelmunten in proof (zonder originele verpakking)
Juliana-albums zonder zilver
Scheepswrakmunten
Veel koninkrijk, vooral lagere kwaliteiten (dus goedkoop

Wat provinciaal