Iemand anders dit probleem ook?
Zowel geprobeerd in Chrome als IE.
Ype
Ik weet niet wat er op je pc staat maar ik heb Windows 10 en Office 2019. Als ik een foto heb staan van 6 MB dan ga ik erop staan, klik op de rechtermuisknop en klik dan op " Kopieren naar emailgeadresseerde ". Er ontstaat dan een e-mail waar de verkleinde versie van je foto staat. Die kopieer je naar je bureaublad en die versie kun je dan uploaden op het forum.verhoeven jos schreef: ↑21 okt 2021, 00:54 Hoi sgtravel,
Is zo, maar dan plaats je uw afbeelding rechtstreeks op de database van het forum, en neemt dan ook een aantal MB in beslag.
Als iedereen dat zou doen is er voor het forum zelf geen plaats meer en moet er plaats (GB) worden bij gekocht
Ik denk dat je je om de opslagruimte van het forum niet al te druk hoeft te maken... Het grote nadeel van externe opslag is dat die linkjes op een gegeven moment niet meer werken, en als je dan oude threads op het forum bekijkt, zie je allemaal missende plaatjes. Als de foto's op het forum zelf worden geupload, blijven de foto's gewoon beschikbaar.verhoeven jos schreef: ↑21 okt 2021, 00:54 Hoi sgtravel,
Is zo, maar dan plaats je uw afbeelding rechtstreeks op de database van het forum, en neemt dan ook een aantal MB in beslag.
Als iedereen dat zou doen is er voor het forum zelf geen plaats meer en moet er plaats (GB) worden bij gekocht
Als je de afbeelding op een andere vrije ruimte zet en dan in het forum werkt met een link, viaword de ruimte van het forum niet gebruikt,maar ziet men wel de afbeelding door de link