Jeroen, misschien moet je jezelf meer gaan zien als de eigenaar van dit forum. Niet als verantwoordelijke voor de inhoud maar voor het bestaan van het forum. Kun je op de achtergrond de boel waarnemen. Mits je maar zorgt dat andere mensen de lopende zaken kunnen uitvoeren zoals het aanpassen van rubrieken, het bijhouden van donateurs, et cetera. De boel dus delegeren. Hoef je het forum ook niet te verkopen en kan het blijven bestaan als onafhankelijk medium waar ook ruimte is voor kritische kanttekeningen.Munthunter schreef:Er is veel gebeurd Alfred, leuke dingen maar ook minder leuke. Met name de minder leuke zaken hebben mij het plezier wel ontnomen. Toch is het niet helemaal weg en blijft het forum toch een soort paradepaardje van me. Welke ik eerlijk is eerlijk zeer slecht verzorg. Vandaar de bedenkingen om eens te kijken of ik het forum kan overdragen, vaker leuke aanbiedingen gehad maar altijd afgehouden.
Gr. Jeroen
Zelf zou ik het forum niet gauw wegdoen als ik er zoveel tijd en moeite in had gestoken.