ik zal jeroen wel vragen. Helaas heb dit weekend erg druk, verjaardag ,trouwerij... Maar zal volgende week met hem erover hebben over hoe nu verder met het forum.Koevoets numismatics schreef:Ik heb Jeroen een voorstel gedaan om de site over te nemen, maar ook daar wordt niet op gereageerd.
Dank alvast, Maarten. Ik ken het aanbod natuurlijk niet, maar ik denk dat een opvolging van Jeroen in de vorm van Jan Koevoets een goede zaak is. Het forum heeft lang zonder beheerder kunnen draaien, maar nu begint het toch te kraken.maarten89 schreef:ik zal jeroen wel vragen. Helaas heb dit weekend erg druk, verjaardag ,trouwerij... Maar zal volgende week met hem erover hebben over hoe nu verder met het forum.Koevoets numismatics schreef:Ik heb Jeroen een voorstel gedaan om de site over te nemen, maar ook daar wordt niet op gereageerd.
CorioCoins schreef:Jeroen (of Atox) heeft zojuist als het goed is de serverruimte opgelost. Ik heb Jeroen hierover gebeld een half uurtje geleden.
Tevens heb ik de donatie en naamsverandering aangehaald.
Betreffende de overhandiging van het forum:
Het blijft natuurlijk lastig als de prioriteiten in je leven veranderen en om dan iets wat je hebt opgebouwd direct te verkopen omdat je 1 jaar minder animo toont is natuurlijk GEEN makkelijke keuze. Je hebt ziel en zaligheid 8 jaar lang met bloed zweet en tranen erin gestopt. 8 jaar lang dus ook netjes onderhouden. mvg, Bert
Eens met Alfred. Jeroen's werkzaamheden en inzet waardeer ik zeer. Als hij nu (even) geen tijd heeft voor het forum is niet erg. Als er maar duidelijke afspraken zijn gemaakt over adequate vervanging als problemen zijn of zaken moeten worden opgepakt op het forum.Ilosab schreef:Ik kan me wel voorstellen dat Jeroen het moeilijk vindt om het forum over te dragen. Van mij hoeft dat niet eens als er maar goede afspraken worden gemaakt met moderatoren, met Atox en met nieuw te benoemen webbeheerders. Het maakt mij geen moer uit wie er verantwoordelijk is als de werkzaamheden/problemen maar opgelost worden.
Uitstekend, doen we dat gewoonIlosab schreef:Atox was al degene die het meeste werk doet qua beheerder. Hij is alleen geen persoon die bijdragen levert aan topics dus als er iets is dan moet men hem een PB sturen.
Er is veel gebeurd Alfred, leuke dingen maar ook minder leuke. Met name de minder leuke zaken hebben mij het plezier wel ontnomen. Toch is het niet helemaal weg en blijft het forum toch een soort paradepaardje van me. Welke ik eerlijk is eerlijk zeer slecht verzorg. Vandaar de bedenkingen om eens te kijken of ik het forum kan overdragen, vaker leuke aanbiedingen gehad maar altijd afgehouden.Ilosab schreef:Als alles goed geregeld gaat worden dan vind ik het best. Wat ik niet begrijp is dat je er vanaf het begin zoveel tijd in hebt gestoken, zoveel moeite hebt gedaan en waarom zou je het moeten afsluiten? Wat is er in hemelsnaam gebeurd met de munten verzamelaar die zo fanatiek bezig was? Het forum loopt naar de 3000 leden, misschien 10% is actief bezig maar je wilde toch een goed forum hebben?
Ik kan er niet bij met mijn pet.