Bier!
Re: Bier!
Doe mij maar een Jopen Don't try this@home barrel aged (hombres)
Of die andere ruim 400 biertjes die ik al geproefd heb!
Groeten Tom
Of die andere ruim 400 biertjes die ik al geproefd heb!

Groeten Tom
Verzamelaar van:
Koninkrijksmunten: vanaf 1849 in minimaal prachtig (als dat mogelijk is)
Euromunten: jaarset Nederland en herdenkingsmunten (unc)
Nederlands Indië: VOC-duiten
Koninkrijksmunten: vanaf 1849 in minimaal prachtig (als dat mogelijk is)
Euromunten: jaarset Nederland en herdenkingsmunten (unc)
Nederlands Indië: VOC-duiten
Ik drink al jaren niet meer, maar vroeger mocht ik graag een Palmpje drinken. Of een Guinness. Brand en Amstel waren ook prima te kantelen. Alfa, Oranjeboom, Gulpener en Leeuw waren ook zeker niet verkeerd. Als ze in België geen Palm hadden, dan mochten ze ook wel een Jupileerke tappen voor me. In mijn studententijd ging de halve stu-fi op aan Schultenbrau en als er echt feest was, dan vuurden we een Kanon af. Ik heb ook al heel wat Duvels gezien. Bavaria, Bock, Blond of Bruin; ook die flesjes hield ik schuin.
Eigenlijk dronk ik gewoon alles waar schuim op zat. Tot ik een keer een fles Badedas achteroversloeg en schuimbekkend in het ziekenhuis kwam. Toen was het mooi geweest. Op het hoogtepunt moet je stoppen.
Eigenlijk dronk ik gewoon alles waar schuim op zat. Tot ik een keer een fles Badedas achteroversloeg en schuimbekkend in het ziekenhuis kwam. Toen was het mooi geweest. Op het hoogtepunt moet je stoppen.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
-
- Globale moderator
Doe mij maar Hertog-Jan of, en nu ga ik denk ik vloeken in de kerk, Amstel Radler 
Gr, Stephan

Gr, Stephan
Verzameling 2 euromunten uit de circulatie: 193/368 CC (52,4%) + 176/337 'Normaal' (51,9%) Totaal: 369/705 stuks (52,3%)
ForumLid: #1080
3e in de EK 2016 voetalpool
5e in de Vrouwen EK 2017 voetbalpool
7e in de WK 2018 voetbalpool
ForumLid: #1080
3e in de EK 2016 voetalpool
5e in de Vrouwen EK 2017 voetbalpool
7e in de WK 2018 voetbalpool
Ik heb in het verleden het nodige naar binnen gerost qua bier. Ik ben echter diabetisch en ik kan het af met tabletten dus dat wil ik wel zo houden, geen alcohol voor mij dus. Komt nog bij dat in Hongarije het promillage als autobestuurder 0,0% is dus als je alleen al kijkt naar een kersenbonbon dan hang je er al aan. Ik houd het dus bij alcoholvrij bier en dan alleen als die koud is, zeker met die temperatuur hier maar dat kunnen jullie je niet voorstellen momenteel in NL.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lekker biertje, die drink ik altijd als ik ga snookerenNieuwemunt schreef:Ik ga voor een Brugse Zot!
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Deze ken ik nog niet. Zal eens kijken of ik m ergens kan vinden. Ik drink het liefste alcoholrijk bier, meestal Belgisch, maar soms is het alkoholvrij bier of geen bier en dan neem ik wel eens een biertje zonder alkohol. Vroeger had je palm green dat was een lekker alkoholvrij bier, maar dat heb ik al een tijd niet meer kunnen vinden.Jan W schreef:Jever. En als het alcoholvrij moet zijn dan Jever Fun. Helaas (bijna) alleen te krijgen in Duitsland.
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.
Als ik op de motor rijd drink ik absoluut geen alcohol maar ik heb ook geen zin in sapjes, cola of het meeste andere fris. Dus blijft er voor mij Rivella en/of spa rood over. En koffie..koenmunten schreef:Deze ken ik nog niet. Zal eens kijken of ik m ergens kan vinden. Ik drink het liefste alcoholrijk bier, meestal Belgisch, maar soms is het alkoholvrij bier of geen bier en dan neem ik wel eens een biertje zonder alkohol. Vroeger had je palm green dat was een lekker alkoholvrij bier, maar dat heb ik al een tijd niet meer kunnen vinden.

Of alcoholvrij bier maar dat smaakt meestal nergens naar (muf, weeïg, zoetig). Tot ik tijdens een toertochtje in Duitsland Jever Fun tegenkwam. Dit is het eerste alcoholvrije bier wat ik gedronken heb dat naar gewoon bier smaakt (fris en hoppig).

Natuurlijk ons eigen gebrouwen bier... Brouwerij d'n Aalscholver wat een toppers.
En ja we staan ook op Untappd, hebben een eigen facebookpagina en de website is toegankelijk maar daar staat nog weinig. Hehehehehe
Voel je vrij om te kijken en te liken, inchecken alleen als je 'm echt geproeft hebt.
Gr. Jeroen
En ja we staan ook op Untappd, hebben een eigen facebookpagina en de website is toegankelijk maar daar staat nog weinig. Hehehehehe
Voel je vrij om te kijken en te liken, inchecken alleen als je 'm echt geproeft hebt.

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
-
- Donateur
ik geniet van een fijne tripel,maar een radler is ook erg lekker vooral als het erg warm is
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 13 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 13 jaar Cu in Houten: :thumb up: