De D's zien er verschillend uit, ook qua stand. Behoord dat niet hetzelfde te zijn of is dat wel mogelijk
Hier een voorbeeld.

De tweede is zoals gezegd overduidelijk een jaartalvervalsing van een dubbeltje geslagen in Utrecht.jeffelz schreef:Beide dubbeltjes op de eerste foto's zijn geen vervalsingen, maar xntriq- coins leg eens uit waarom volgens jou wel..
Een van de Denver dubbeltjes was ooit in mijn bezit en was niet alleen door de MPO maar ook door andere gekeurd! Hij is met de microscoop nagekeken en er is zelfs met water op hoge druk op de D gespoten.. ( door de hoge druk valt de D eraf als die vervalst is )xntriq-coins schreef:Dat valt inderdaad ook op, maar volgens mij is de eerste een MPO gekeurd duppie van Jeffelz zelf ;
Je hoeft je niet aangevallen te voelen Jeffelz de tweede versie is voor mij ondanks jouw kundige visie zeker niet echt.
Indien je een keuringsrapport met foto van een gerenomeerd bedrijf laat zien, zal ik ook eerder geloven dat het rapport is vervalst!
De laatste vier en het streepje zijn echt te grote verschillen om zomaar aan te nemen dat het een andere stempel betreft, of zelf door slijtage.
Ben benieuwd wat anderen hierover zeggen!