Geld verdienen voor je verzameling!

Hier kun je met elkaar praten over zaken die niet per se iets te maken hoeven te hebben met munten en of bankbiljetten.
hierm
Donateur
Donateur

Re: Geld verdienen voor je verzameling!

Bericht door hierm »

Ik lees hier alleen maar positieve verhalen over het invullen van enquetes waarmee je geld kan verdienen.
Dat geld zal ergens vandaan moeten komen, het zal zeker geen liefdadigheid zijn.
Weet iemand wie dat dan betaald, en ik vraag me af, wat zijn de negatieve kanten van het invullen van die enquetes.
Wordt je bijv niet bestookt met allerlei reclame?

Ina
Wie wat bewaart (of verzamelt) , heeft wat
Stephan O Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Stephan O »

Ik denk dat het geld voornamelijk komt van de aanbieders waarlangs je je Clix weer kunt uitgeven, en van de uitgevende instanties van de enquêtes.
Men(lees: commerciële bedrijven) betaalt er wel wat geld voor om te weten hoe het publiek over bepaalde zaken denkt/hoe men beter in kan spelen op de markt.

Tot nu toe heb ik nog geen spam/post ontvangen vanwege deelname aan deze enquêtes.

Gr, Stephan
Verzameling 2 euromunten uit de circulatie: 193/368 CC (52,4%) + 176/337 'Normaal' (51,9%) Totaal: 369/705 stuks (52,3%)
ForumLid: #1080
3e in de EK 2016 voetalpool
5e in de Vrouwen EK 2017 voetbalpool
7e in de WK 2018 voetbalpool
Stephan O Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Stephan O »

Diva_Mariek schreef:Jemig, dat heb je snel voor elkaar! Ik krijg regelmatig de melding dat ik niet tot de juiste doelgroep behoor....
Die melding krijg ik ook wel een aantal keren, laatst nog voor een enquête van 200 Clix :problem: dat is dan weer jammer, maar ik probeer vaak even te kijken en de pagina te refreshen en dan heb ik over het algemeen wel een enquête van 75 Clix per dag. Plus het doorlikken van de links in de mail(1 Clix per dag).

Afgelopen weekend ook maar een inzet gedaan op de VoetbalClix, nu waren dat niet erg hoge winstmarges, maar toch(inzet van 2*100 en winst van 110 en 125).
Zo maar eens kijken of de Loterij nog wat heeft opgeleverd ;)

Gr, Stephan
Verzameling 2 euromunten uit de circulatie: 193/368 CC (52,4%) + 176/337 'Normaal' (51,9%) Totaal: 369/705 stuks (52,3%)
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

hierm schreef:Ik lees hier alleen maar positieve verhalen over het invullen van enquetes waarmee je geld kan verdienen.
Dat geld zal ergens vandaan moeten komen, het zal zeker geen liefdadigheid zijn.
Weet iemand wie dat dan betaald, en ik vraag me af, wat zijn de negatieve kanten van het invullen van die enquetes.
Wordt je bijv niet bestookt met allerlei reclame?

Ina
Het geld wat je verdiend komt van degene die EuroClix de opdracht geven om de enquête onder hun leden te verspreiden. Onlangs bijvoorbeeld een nieuwe commercial mogen beoordelen voor 200 clix van beslist.nl. Beslist.nl zal per ingevulde enquête een X-bedrag aan EuroClix betalen. Ik krijg daar een persentage voor en EuroClix ook, dat lijkt mij de gang van zaken.

De acties bij de aanbieders worden door de aanbieders betaald, zie het als een korting die ze geven, EuroClix is degene die de koper en aanbieder bij elkaar brengt door middel va deze korting. Immers ik ben lid van EuroClix en als ik enkel maar via EuroClix naar de site van de aanbieder ga (bijv. HEMA, MediaMarkt, Bol.com, etc.) dan krijg ik een extraatje in clix die ik niet zou krijgen als ik rechtstreeks naar de webshop van de aanbieder zou gaan. Soms beïnvloed dit dan ook mijn keuze waar ik het product aanschaf.

Ik krijg enkel e-mails van aanbieders van EuroClix, de hoeveelheid kan ik instellen, per e-mail krijg ik 1 clix als ik hem open. Verder totaal geen spam dus.

Het lijkt allemaal heel wat maar eigenlijk is het heel aantrekkelijk en bovenal zeer slim gevonden.

Kijk maar eens ;)EuroClix

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
llinde Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door llinde »

Munthunter schreef:De acties bij de aanbieders worden door de aanbieders betaald, zie het als een korting die ze geven, EuroClix is degene die de koper en aanbieder bij elkaar brengt door middel va deze korting.
Soms kan je daarom ook meer korting krijgen bij zo'n aanbieder als je niet via Euroclix koopt....
Stephan O Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Stephan O »

Stephan O schreef:Jawel, de eerste 1000 clix zijn binnen ;) nog even en ik ben miljonair :hahaha:
De 2de 1000 clix duurde toch iets langer dan de eerste(we zijn al weer 2 maanden verder), maar misschien ligt dat ook aan het aantal clix dat ik weer heb ingezet om wat te winnen. :eeeh: Altijd verleidelijk, maar niet altijd rendabel ;) K heb mn vrouw ook overgehaald om mee te doen. Vullen we bijna elke keer dezelfde enquêtes in ;)

Afbeelding

Gr, Stephan
ConBel België
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door ConBel »

Hallo,

Ik stootte zonet op dit topic (het dateert al van een hele tijd geleden).

Zijn er mensen hier die deze enquêtes nog steeds invullen en geld mee verdienen?

Wat zijn jullie ervaringen of hoe kijk je hierop terug?

Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen!

Terug naar “Het Praathuis”