Normaal gesproken ben ik echt niet van dit soort acties, maar ik ben toch wel aangenaam verrast en wil het daarom met jullie delen.
Sinds korte tijd (midden oktober) heb ik mij ingeschreven bij een aantal enquête-aanbieders, gewoon om te kijken of het ook echt werkte. Een collega deed het al even en had leuk wat bijverdiend. Door deelname kom je in aanmerking voor fikse kortingen bij bijna 2000 online winkels, tevens spaar je clix die je later weer om kunt zetten in echt geld. Dat geld is natuurlijk erg handig om je verzameling mee uit te breiden, mocht je wat minder bij kas zitten.
Om je aan te melden bij Euroclix kun je HIER KLIKKEN of op onderstaande afbeelding. Registreer je en vul je profiel zo volledig mogelijk in om ook deel te kunnen nemen aan enquêtes, je krijgt gewoon een uitnodiging. Binnen een halve maand heb ik al bijna een waarde van bijna €20,- verdiend!

Een andere leuke site is Toluna, 1 van de grotere enquêteaanbieders. Je spaart er snel door het invullen van enquêtes en je punten kun je omzetten in VVV bonnen (op héél veel plekken in te wisselen) cheques voor bekende grote webshops en overlaten maken op je bankrekening. KLIK HIER om je te registreren, vergeet ook niet je profiel in te vullen! Of klik hieronder op onderstaande afbeelding.

Ikzelf gebruik hiervoor een nieuw e-mailadres waarop ik alleen deze zaken binnen krijg zodat andere mailadressen schoon blijven van emails en reclame, hoewel dat best meevalt overigens. Een e-mail maak je gratis en snel aan op http://www.gmail.com of http://www.hotmail.com
Ik vind het de moeite waard en heb inmiddels al 15 euro via Paypal mogen ontvangen (bij andere aanbieders) en ook heel wat testproducten thuisgestuurd gekregen om thuis te testen (koffiepads, chips, wijn, zeep, etc.). Verder een VVV irischeque van 15 euro die onderweg is. Rijk zul je er niet van worden, maar je verzameling op deze wijze uitbreiden is natuurlijk erg leuk. Mocht er interesse zijn dan heb ik nog meer plekken waar je terecht kunt om op deze wijze wat extra geld binnen te halen, ik hoor het graag en vragen kun je hieronder altijd stellen.
Vriendelijke groeten,
Jeroen