Geld verdienen voor je verzameling!

Hier kun je met elkaar praten over zaken die niet per se iets te maken hoeven te hebben met munten en of bankbiljetten.
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Geld verdienen voor je verzameling!

Bericht door Munthunter »

Beste mensen,

Normaal gesproken ben ik echt niet van dit soort acties, maar ik ben toch wel aangenaam verrast en wil het daarom met jullie delen.

Sinds korte tijd (midden oktober) heb ik mij ingeschreven bij een aantal enquête-aanbieders, gewoon om te kijken of het ook echt werkte. Een collega deed het al even en had leuk wat bijverdiend. Door deelname kom je in aanmerking voor fikse kortingen bij bijna 2000 online winkels, tevens spaar je clix die je later weer om kunt zetten in echt geld. Dat geld is natuurlijk erg handig om je verzameling mee uit te breiden, mocht je wat minder bij kas zitten.

Om je aan te melden bij Euroclix kun je HIER KLIKKEN of op onderstaande afbeelding. Registreer je en vul je profiel zo volledig mogelijk in om ook deel te kunnen nemen aan enquêtes, je krijgt gewoon een uitnodiging. Binnen een halve maand heb ik al bijna een waarde van bijna €20,- verdiend!

Afbeelding

Een andere leuke site is Toluna, 1 van de grotere enquêteaanbieders. Je spaart er snel door het invullen van enquêtes en je punten kun je omzetten in VVV bonnen (op héél veel plekken in te wisselen) cheques voor bekende grote webshops en overlaten maken op je bankrekening. KLIK HIER om je te registreren, vergeet ook niet je profiel in te vullen! Of klik hieronder op onderstaande afbeelding.

Afbeelding

Ikzelf gebruik hiervoor een nieuw e-mailadres waarop ik alleen deze zaken binnen krijg zodat andere mailadressen schoon blijven van emails en reclame, hoewel dat best meevalt overigens. Een e-mail maak je gratis en snel aan op http://www.gmail.com of http://www.hotmail.com

Ik vind het de moeite waard en heb inmiddels al 15 euro via Paypal mogen ontvangen (bij andere aanbieders) en ook heel wat testproducten thuisgestuurd gekregen om thuis te testen (koffiepads, chips, wijn, zeep, etc.). Verder een VVV irischeque van 15 euro die onderweg is. Rijk zul je er niet van worden, maar je verzameling op deze wijze uitbreiden is natuurlijk erg leuk. Mocht er interesse zijn dan heb ik nog meer plekken waar je terecht kunt om op deze wijze wat extra geld binnen te halen, ik hoor het graag en vragen kun je hieronder altijd stellen.

Vriendelijke groeten,

Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
neozion Cote D-Ivoire
Donateur
Donateur

Re: Geld verdienen voor je verzameling!

Bericht door neozion »

En ik maar denken dat iemand zat te spammen op fb, blijkt dat jij het zelf was :lach:
eurocoinsfun België
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door eurocoinsfun »

Waarom laat iedereen zich verleiden op internet? :dizzie:
Voor 20 euro op een halve maand om de hele tijd op je scherm zitten turen, daar heb ik het niet voor over.
En dan zwijg ik nog over al de contactgegevens die er worden rondgeslingerd op internet.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Ik ben lid bij de NIPO enquêtes. Ik doe altijd mee aan enquêtes en daar kun je geld voor krijgen in de vorm van bonnen, je kunt het aan een goed doel schenken of je kunt er airmiles voor krijgen. Ik heb gekozen voor airmiles en daarvan hebben we al een midweek Landal kunnen huren en een dagje Efteling. Een extraatje is leuk maar dit vind ik veel leuker, geniet het hele gezin er van.

Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lumi Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door Lumi »

Euroclix is goed te doen.
Heb er al een leuke zakcent mee verdiend :thumb up:
Zeker als je enkele vragenlijsten per maand kunt invullen stijgt je saldo lekker snel.

Ludo
Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/619572
Catawiki: Mijn shop - Luudmir
Gezocht munten van Montmorency - Hoorne - Horne - Weert
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

eurocoinsfun schreef:Waarom laat iedereen zich verleiden op internet? :dizzie:
Voor 20 euro op een halve maand om de hele tijd op je scherm zitten turen, daar heb ik het niet voor over.
En dan zwijg ik nog over al de contactgegevens die er worden rondgeslingerd op internet.
Ik denk dat je er niet zo'n heel goed beeld bij hebt. Ik vul inderdaad enquêtes in, ook omdat ik dat leuk vind om te doen en het extra snel opschiet. Echter kun je je aankopen, die je normaal ook zou doen bij bijvoorbeeld Zalando, Bol.Com, CoolBlue etc. Ook via de site van Euroclix doen. Je wordt dan enkel doorgestuurd naar de webshop van jouw keuze, maar omdat je via Euroclix afkomt krijg je per bepaald bedrag een aantal clix. Zo krijg ik bij een nieuwe printer die ik toch al zou kopen nu bijna €15,- aan (gratis) clix. Dat geld laat ik toch echt niet graag liggen. Je kunt korting en clix verdienen bij bijna 2000 bedrijven.

Het thuis testen van producten die ik ook weer mag houden vind ik ook wel leuk.

Natuurlijk zal niet iedereen het leuk vinden om tijd te spenderen aan deze enquêtes, maar er zullen ook mensen zijn die het niet breed hebben en op deze manier toch geld verdienen om nieuwe munten en biljetten te kopen voor hun verzameling.

Wat betreft je gegevens, ik heb een nieuw apart e-mailadres aangemaakt, mijn contactgegevens mogen ze hebben ik krijg nooit fysieke post van deze bedrijven. Wat ze met de gegevens doen vind ik niet zo heel erg zorgwekkend, aangezien ik er geen last van heb. Ik denk dat er op de sociale media meer gegevens rondslingeren die bij verkeerdere plekken terecht zouden kunnen komen.

Ik ben in ieder geval erg positief over deze sites, spaaracties en enquêtes. Ik zie nieuwe producten, ik mag er over mee beoordelen en soms zelfs uittesten. Leuk toch?

Gr. Jeroen
Diva_Mariek
Lid
Lid

Bericht door Diva_Mariek »

Ik heb me gister aangemeld op euroclix en nu al voor bijna 5 euro "bijverdiend". Dat maakt het invullen van enquetes wel een stuk leuker! Ik weet niet hoe lang ik het volhoud overigens, ze vragen wel het hemd van je lijf! Maar mijn eerste muntje voor 2015 is "gratis"... :gniffel:
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Ja het gaat hard, ik zit inmiddels bijna op de 5000 clix (€70,-). Ik raad je echt aan om je profiel helemaal in te vullen waarmee je regelmatig mee kunt doen aan enquêtes. De meeste duren maar een 5 á 7 minuten, ondanks dat er 10 minuten bij staat en leveren 100 clix op wat ruim een euro waard is. Bij mij komen ze inmiddels regelmatig voorbij. Je vindt de onderzoeken/enquêtes onder het menubalkje 'PanelClix'.
PC.JPG
Vergeet ook niet bij 'Extra Clix verdienen' deel te nemen aan de lotteryclix. Elke dag kun je gratis een lot activeren en elke zondagnacht om 12 uur worden de prijzen uitgereikt.
LC.JPG
Voor degene die nog mee willen doen ► Om je aan te melden bij Euroclix kun je HIER KLIKKEN of op onderstaande afbeelding.

Afbeelding

:!: Door je via bovenstaande links te registreren op Euroclix ontvang ik ook een bijdrage (nieuwe leden werven). Voor jullie maakt dat niets uit, maar ik vind het wel zo netjes om dat even te melden.

Vriendelijke groeten,

Jeroen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Stephan O Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Stephan O »

Ziet er niet slecht uit. Hoe vaak krijg je enquêtes toegezonden dan?
En wat kan je vervolgens met die Clix?

Ik had gister al even zitten kijken en zag dat je ook clix kon verdienen door op een online zoekmachine zoekopdrachten uit te voeren...
Is dat niet gewoon een soort van spammen?

Maar het klinkt wel grappig voor een extra zakcentje.

Gr, Stephan
Verzameling 2 euromunten uit de circulatie: 193/368 CC (52,4%) + 176/337 'Normaal' (51,9%) Totaal: 369/705 stuks (52,3%)
ForumLid: #1080
3e in de EK 2016 voetalpool
5e in de Vrouwen EK 2017 voetbalpool
7e in de WK 2018 voetbalpool
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Euroclix is zeker niet spammen, heb je de link voor mij want ben wel benieuwd wat je bedoeld. ;)

- Je krijgt bij Euroclix regelmatig een e-mail. Klik je daarop dan verdien je 1 clix (niet veel dus, maar zo gepiept)
- Je krijgt clix bij enquêtes, soms meerdere per dag, soms even niet. gewoon blijven kijken op de PanelClix-pagina.
- Je krijgt clix bij meer dan 2000 aanbieders die partner zijn bij Euroclix (Bol.com, Mediamarkt, Blokker, HEMA etc.) waar je online shopt.

De gespaarde Clix komen terecht op je account in het Saldo overzicht. Wanneer je boven de 1000 clix komt (en dat is al vrij snel) dan kun je die uit laten keren op je bankrekening.

Laat maar weten wat je er van vindt!

Om je aan te melden bij Euroclix kun je HIER KLIKKEN of op onderstaande afbeelding.

Afbeelding

:!: Door je via bovenstaande links te registreren op Euroclix ontvang ik ook een bijdrage (nieuwe leden werven). Voor jullie maakt dat niets uit, maar ik vind het wel zo netjes om dat even te melden.

Vriendelijke groeten,

Jeroen
DutchNapoleon
Donateur
Donateur

Bericht door DutchNapoleon »

Ik heb mij inmiddels ook aangemeld...
Stephan O Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Stephan O »

Ik ga me ook aanmelden denk ik, altijd handig om een zakcentje extra te hebben.

Voor wat betreft de link: http://www.euroclix.nl/aanbiedingen-korting/vindennl

Moet je deze inkomsten trouwens nog meenemen in je overzicht van de belastingaangifte? ;)

Gr, Stephan
Verzameling 2 euromunten uit de circulatie: 193/368 CC (52,4%) + 176/337 'Normaal' (51,9%) Totaal: 369/705 stuks (52,3%)
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Dat is inderdaad ook een mogelijkheid. Echter kies ik er niet voor om mij te registreren voor een zoekmachine, dat gaat mij wel wat te ver. ;)

Wat betreft de belasting, ik hoop voor je dat je zoveel bij elkaar clixt dat je het aan mag geven! :hahaha:

Korte toevoeging wat betreft de enquêtes. Zor dat je je profiel volledig in hebt gevuld en dan kom je al snel in aanmerking voor de enquêtes. Zowel via de pagina op de Euroclixsite > PanelClix als via de mail wordt je uitgenodigd. het loont dus de moeite om hier regelmatig even te kijken. Ik heb soms dagen met wel drie (of meer) enquêtes en soms een paar dagen niets, maar gemiddeld toch goed voor een 500 clix per week (ruim €5,-, want 1 clix is 1,3 cent waard)

Gr. Jeroen
Richardddd
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Richardddd »

Geinig om te zien dat er meerdere zich bezig houden met Euroclix, mijn vriendin doet het ook en als je iemand "lid" maakt dan krijg je weer extra punten en ga zo maar door.
Zelf heb ik dit ook gedaan en op gegeven moment krijg je steeds meer enquêtes waaraan je zelf kan beslissen of je mee doet en stiekem aardig wat spaart, wat weer leuk kan oplopen. Als je een aantal keren niet meedoet, dan krijg bijna nooit meer verzoeken om mee te doen. Maar als je fanatiek meedoet dan kan je het zo gek maken als je zelf wilt, op gegeven moment kan je kiezen voor enquêtes die langer duren dan 5 minuten of bijvoorbeeld dat je bijhoud wat je uitgeeft aan boodschappen ed en hier kan je aardig wat mee sparen (deden we niet, niet op reageren en ze weten genoeg), alleen je moet er zin in hebben, ik niet. Maar idd, je spaart lekker ongemerkt met een X aantal minuten op een avond.
Je hebt ook van dit soort vergelijkbare "instanties" (scheld het even maar zo uit) en dan krijg je vve bonnen opgestruurt. Staat mij ook bij dat je ook eentje hebt dat je je deels opgebouwde punten kan vergokken eens in de week, hoor iedereen denken Jahoor...... maar je zet echt wel eens 100 punten in om de je punten te verdubbelen, 10x inzet en nog meer... En ja, had eens 100 euro gewonnen :dizzie: Maar ook heeeeel vaak niet.

En na dit geschreven te hebben.... ga ik denk weer eens een kijkje nemen....

Gr., Richard
llinde Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door llinde »

Tja,

het is maar net waar je je tijd aan wilt besteden ;)
Jaren terug heb ik het ook een tijd gedaan, maar ik vind dat ik mijn tijd wel beter kan besteden...
Volgens mij kan je het bedrag wat je verdient, in minder tijd verdienen door bijvoorbeeld supermarktfolders te gaan vergelijken en dan de juiste aanbieding kopen, maar ook dat is iets waar je zin in moet hebben.
Of op de juiste dag van de week je tank volgooien bij het juiste tankstation.

Luit
CorioCoins

Bericht door CorioCoins »

Ook voor mij is het inderdaad niet weggelegd...

Maar indien iemand geld wilt verdienen voor de verzameling en tijd over heeft,
mag voor mij wel een aantal muntjes tegen (33,3%) commissie verkopen op marktplaats.
Dit wil zeggen;
Kosteloze toezending van muntjes, vervolgens zelf foto's en advertenties maken voor 1/3 of 1/4 (naar eigen inzicht) van de catalogusprijs,
afwikkeling van betaling en verzending.
En het gaat hierbij dan om complete series kleingeld van Wilhelmina (halve cent tot vijf cent)... Aangeleverd in sluitstrips...

Indien iemand interesse heeft mag die mij een pbtje sturen...
Richardddd
Volledig lid
Volledig lid

@ Luit

Als je het berekend tegen je eigen uurloon, dan is dit een flut bedrag en je hebt gelijk dat er andere manieren zijn die meer (kunnen) opleveren. Maar het is een leuke manier van sparen op momenten dat je niks te doen hebt, 15/ 25 keer een vakje aantikken is een koud kunstje om te doen en na een tijdje heb je ongemerkt wat opgebouwd. Spaar alles, ja en ook AH zegeltjes, klein beetje winst op een boekje maar ongemerkt heb je na een jaar een leuke zilveren duit bij elkaar gespaard.

Gr., Richard
llinde Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door llinde »

Richardddd schreef:Spaar alles, ja en ook AH zegeltjes, klein beetje winst op een boekje maar ongemerkt heb je na een jaar een leuke zilveren duit bij elkaar gespaard.
Misschien moet ik dat dan ook gaan doen, zeg nu iedere keer nee als ze vraagt of ik koopzegels wil....
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Het Nederlandse volk is toch een volk wat gek is op acties? Als er iets leuks (geld, cadeaus, voordeeltjes) tegenover staat dan zijn wij overal voor te vinden. In mijn jeugd werd ik gek van het knippen van de zegels van de Blue Band pakjes en het opplakken van de Actie Kindermunt zegels. En het is toch een kleine moeite om iets bij elkaar te verzamelen, als je maar lang genoeg geduld hebt. Wij hebben thuis inmiddels 2 volle spaarkaarten van Multivlaai voor 2 gratis vlaaien, kostte niets maar levert rond de 15 euro op. Bij een vishandel krijgen we ook altijd zegels, een volle kaart is een pond kibbeling. En dan natuurlijk de Airmiles die je krijgt bij AH, Etos, Shell, etc. In al die jaren hebben we daar met het gezin en met logees toch al aardig van geprofiteerd. 2x gratis naar de Efteling, 2 x naar het Dolfinarium, een week met een behoorlijke korting in een huisje van Landal, etc. Al met al heeft dat ook behoorlijk wat opgeleverd en je hoeft er relatief weinig voor te doen. Daarnaast word ik regelmatig benaderd door het NIPO om een enquête in te vullen. Naar gelang de tijd die men daaraan moet besteden krijg je airmiles bijgeschreven. Dat varieert van 60 tot 400 airmiles en dat loopt dan ook behoorlijk op. Tanken bij Shell levert ook airmiles op maar als je V-power tankt dan worden ze verdubbelt. Gaan we ongetwijfeld een discussie krijgen dat ik dan beter bij een Witte Pomp moet gaan tanken want dat is goedkoper maar ik ben van mening dat het kopen van dezelfde soort benzine het beste is voor je motor of dat ik weer een mooi biljet kan kopen voor het geld wat ik uitspaar. Als er iets tegenover staat waar het hele gezin van kan profiteren dan is dat biljetje onbelangrijk.

Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Stephan O Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Stephan O »

Ik heb me ook maar aangemeld, om in de verloren uurtjes nog wat bij te verdienen ;)

We gaan eens zien hoe snel het gaat.

Gr, Stephan
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Vandaag een enquête ingevuld voor 500 clix (ruim 5 euro!). Stond 60 minuten voor maar ik haalde het met gemak in 20 minuten...
EUROCLX.png
Voor wie nog niet om is: HIER KLIKKEN

Voor degene die geen enquêtes in wil vullen is EuroClix ook zeker interessant als is het maar voor de vele clix die je kunt verdienen bij het bestellen bij 1 van de vele aangesloten webshops. Kost amper meer moeite dan gewoon bestellen, alleen moet je het even via de EuroClix-site bezoeken. Daarnaast héél veel interessante kortingscodes. Hoef je verder niets voor te doen alleen maar op te zoeken en in te vullen bij het afrekenen.

Ik merk dat ik inmiddels behoorlijk pro EuroClix ben hahahahahaha

Gr. Jeroen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Richardddd
Volledig lid
Volledig lid

@ Munthunter

Het eind is zoek merk ik, ken het....... Door dit ben ik weer gaan spitten in mijn mails omdat het vlammetje bij mij weer begint te branden voor het invullen van enquêtes ed! Bedankt :knipoog:
Weet nu al wat ik ga horen van mijn vrouwtje binnenkort, jij verklaart mij voor gek met die enquêtes en nu begin je weer. Je wilt zeker weer "oud koper" hebben.... :jajajaja:

En inderdaad door iets te bestellen via euroclix, bv bij Bol.com, krijg je weer extra punten en kortingen....

Gr., richard
Stephan O Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Stephan O »

@Jeroen: en nog al de extra Clix voor de nieuwe leden die je aanbrengt ;)

Afbeelding

Niet slecht voor een 1,5 uur ;) (tussen het werken door)
Door het invullen van de profielvragenlijsten

Gr, Stephan
Stephan O Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Stephan O »

Jawel, de eerste 1000 clix zijn binnen ;) nog even en ik ben miljonair :hahaha:

Gr, Stephan
Diva_Mariek
Lid
Lid

Bericht door Diva_Mariek »

Jemig, dat heb je snel voor elkaar! Ik krijg regelmatig de melding dat ik niet tot de juiste doelgroep behoor.... En ik wordt een beetje kriegel van die vraag hoeveel geld er binnenkomt, zo ongeveer vraag nummer 3 bij elke vragenlijst... :problem: Maar het blijft een leuk extraatje voor de muntencollectie, het wordt een kostbaar jaar, zag ik vanmorgen (malta, andorra).

Terug naar “Het Praathuis”