Irritant
Irritant
Wordt er nog iets gedaan aan die reclame advertenties door de één of andere beheerder/moderator? Het begint een beetje de spuigaten uit te lopen met dat soort onzin.
Alfred
Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
-
- Donateur
Re: Irritant
Inderdaad. wat een rotzooitje!!
ik kan niets verwijderen anders had het al weggeweest
snap de lol niet van deze spammers, hoogst irritant
snap de lol niet van deze spammers, hoogst irritant
Het meeste heb ik net verwijderd.
In het forumnieuws forum heb ik geen rechten dus dat is afwachten tot Atox, Paul of Jeroen het verwijderd.
In het forumnieuws forum heb ik geen rechten dus dat is afwachten tot Atox, Paul of Jeroen het verwijderd.
Ik heb alles weer weggehaald, erg vervelend dit allemaal. Ik zal eens kijken of ik er wat meer kan tegenhouden.
Technisch beheerder van het forum. Indien er problemen zijn, stuur mij dan een priveberichtje of email (atoxhybrid@gmail.com) 

Worden accounts tegenwoordig automatisch geaccepteerd of doet 1 van jullie een screening voordat iemand kan inloggen? Anders zou dat een optie kunnen zijn?Atox schreef:Ik heb alles weer weggehaald, erg vervelend dit allemaal. Ik zal eens kijken of ik er wat meer kan tegenhouden.
Uit ervaring weet ik dat handmatig controleren van nieuwe accounts onbegonnen werk is door het grote aantal spam aanmeldingen.
Wat wel kan helpen en ook ingebouwd is in de forumsoftware, is de nieuwe aanmelder automatisch een vraag laten beantwoorden en pas bij een goed antwoord toegang te verlenen.
Probleem is alleen een goede vraag te bedenken die iedere geïnteresseerde wel weet en waar een willekeurige spammer geen antwoord op heeft.
Echte bots ben je op deze manier altijd al wel kwijt, maar er zijn ook spammers die gebruik maken van menskracht en die wil je ook uitschakelen.
Luit
Wat wel kan helpen en ook ingebouwd is in de forumsoftware, is de nieuwe aanmelder automatisch een vraag laten beantwoorden en pas bij een goed antwoord toegang te verlenen.
Probleem is alleen een goede vraag te bedenken die iedere geïnteresseerde wel weet en waar een willekeurige spammer geen antwoord op heeft.
Echte bots ben je op deze manier altijd al wel kwijt, maar er zijn ook spammers die gebruik maken van menskracht en die wil je ook uitschakelen.
Luit
Inderdaad hoogst irritant, met name voor degene die er tegen in moet gaan
Ik als beheerder.
Het is zo zinloos van je tijd en je weet dat het nooit geheel gestopt kan worden.
Intussen heeft Atox iets nieuws ingebouwd, maar helaas zie ik dat de spammers die ik zojuist heb moeten verwijderen toch de weg naar binnen al gevonden hebben.
Maar goed we blijven er tegen in gaan en hopen dat er ooit iets komt wat ze volledig buiten de deur kan houden, maar dat zal altijd wel een droom blijven.
Gr. Jeroen

Het is zo zinloos van je tijd en je weet dat het nooit geheel gestopt kan worden.
Intussen heeft Atox iets nieuws ingebouwd, maar helaas zie ik dat de spammers die ik zojuist heb moeten verwijderen toch de weg naar binnen al gevonden hebben.
Maar goed we blijven er tegen in gaan en hopen dat er ooit iets komt wat ze volledig buiten de deur kan houden, maar dat zal altijd wel een droom blijven.
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Munthunter,
je kan de betreffende ip adressen blokkeren, meestal zijn de eerste paar cijfers altijd hetzelfde en zijn de laatste 3 verschillend
ik geloof dat de code dan kan zijn *.*.*.216 ( hangt af van ip adres )
je kan de betreffende ip adressen blokkeren, meestal zijn de eerste paar cijfers altijd hetzelfde en zijn de laatste 3 verschillend
ik geloof dat de code dan kan zijn *.*.*.216 ( hangt af van ip adres )
zal ook wel gebeuren, maar voorkomt niet dat er steeds weer nieuwe opduiken.Arjena3 schreef:je kan de betreffende ip adressen blokkeren