zoek de verschillen met het oude (paarse) biljet

Is Lon al weg dan, moet je nog even wachten op jouw exemplaar.Herman schreef:Een mooi biljet weer Andres, en ja lijkt wel heel sterk op de vorige. Ik had er een bij Lon besteld, maar die is volgend jaar pas weer terug.
Herman
Hi Herman,Herman schreef:Een mooi biljet weer Andres, en ja lijkt wel heel sterk op de vorige.
Ik had er een bij Lon besteld, maar die is volgend jaar pas weer terug.
Herman
Hi Alfred,Ilosab schreef:Lon,
We zijn het niet altijd eens, ik weet ook niet wanneer je vertrekt maar ik wens je toch een hele fijne zonnige vakantie toe, een voorspoedige reis en een behouden thuiskomst volgend jaar. Zorg goed voor jezelf.
Gr. Alfred
Wow Andre, ik heb 11 jaar op de Merapi uitgekeken, het was net alsof die aan het eind van de straat lag. Ik kon dat nooit omvatten, bijna 3000 meter hoog, 44 kilometer weg, maar dan toch zo groot. En natuurlijk die dooie Merbabu ernaast. In 2006 kwam er ook een asregen naar beneden, net sneeuw, leuk denk je, maar na een paar uur heb je een vieze smaak in de mond en legt die rotzooi door het hele huis.andres schreef:Hoi Lon,
Blijf je wel een beetje uit de buurt van de Merapi ?
groet uit Belanda,
André
Ok-lah Om Herman, banyak terimah kasih.Herman schreef: Lon, ik wens je een heel fijn verblijf in de Gordel van Smaragd, maar dat zal wel lukken daar.
Bedankt alvast dat je dat wilt doen, komt wel goed als je terug bent.![]()
Pas goed op jezelf![]()
Groeten, Herman Bagus perjalanan