Alleen niet zomaar een bankbiljet, ten eerste namelijk omdat het nepgeld is... ten tweede omdat het onderwerp 9/11 is. (vandaar dat ik eraan dacht)
Ook wel grappig om te vertellen hoe ik eraan gekomen ben, en waarom ik deze persoonlijk zo ontzettend interessant vind.
Ik was op school in de bibliotheek een paar boeken aan het zoeken om wat te kopietjes te maken.
Toen ik bij het kopieerapparaat stond en het eerste boek openmaakte, viel er plotseling een bankbiljet uit...
Ik dacht Bingo!

Maar nu komt het leuke, want tot mijn verbazing ging het om een onderwerp wat mij persoonlijk heel erg aanspreekt..
Niet zozeer 9/11, maar de hele 'conspiracy' eromheen! Ik geloof namelijk niet het verhaal wat ons verteld wordt door media, overheden & consorten.
Dat mag dan duidelijk zijn voor meer mensen, maar ik ga er wel iets verder op in als de meeste...
Heb de laatste jaren namelijk heel veel tijd en energie gestoken in het onderzoeken van vele bekende en minder bekende gebeurtenissen in onze wereld!
Maar dat is een heel ander verhaal

Dus maar over naar het onderwerp zelf, namelijk het bankbiljet (beetje slechte foto's helaas vanwege lichtinval en plastichoesje):
Vooral de details die zijn opgenomen zijn erg leuk: niet In God We Trust, maar In Fraud We Trust enz..

Zal morgen eens buiten in het daglicht foto's maken