Vreemd 9/11 Bankbiljet - Nepgeld

Plaats hier alle informatie, weetjes, nieuwtjes, vragen, etc. over de biljetten van de hele wereld.
Kingz
Senior lid
Senior lid

Vreemd 9/11 Bankbiljet - Nepgeld

Bericht door Kingz »

Omdat het gisteren 9/11 herdenking was, herinnerde ik me opeens dat ik ergens nog een bankbiljet had liggen uit Amerika.
Alleen niet zomaar een bankbiljet, ten eerste namelijk omdat het nepgeld is... ten tweede omdat het onderwerp 9/11 is. (vandaar dat ik eraan dacht)

Ook wel grappig om te vertellen hoe ik eraan gekomen ben, en waarom ik deze persoonlijk zo ontzettend interessant vind.

Ik was op school in de bibliotheek een paar boeken aan het zoeken om wat te kopietjes te maken.
Toen ik bij het kopieerapparaat stond en het eerste boek openmaakte, viel er plotseling een bankbiljet uit...

Ik dacht Bingo! :P En pakte het van de grond, maar terwijl ik het pakte zag ik dat het helaas geen echt geld was :cry:

Maar nu komt het leuke, want tot mijn verbazing ging het om een onderwerp wat mij persoonlijk heel erg aanspreekt..
Niet zozeer 9/11, maar de hele 'conspiracy' eromheen! Ik geloof namelijk niet het verhaal wat ons verteld wordt door media, overheden & consorten.
Dat mag dan duidelijk zijn voor meer mensen, maar ik ga er wel iets verder op in als de meeste...
Heb de laatste jaren namelijk heel veel tijd en energie gestoken in het onderzoeken van vele bekende en minder bekende gebeurtenissen in onze wereld!

Maar dat is een heel ander verhaal :evil: :wink: Kan ik nog wel uren over door praten / discussiëren / uitleggen etc..., Maar daar vinden de meeste van jullie toch niets aan.. 8)

Dus maar over naar het onderwerp zelf, namelijk het bankbiljet (beetje slechte foto's helaas vanwege lichtinval en plastichoesje):

Vooral de details die zijn opgenomen zijn erg leuk: niet In God We Trust, maar In Fraud We Trust enz..

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zal morgen eens buiten in het daglicht foto's maken
Society is like a cup of coffee, you gotta keep it stirred... otherwise the scum ends on top!
Kristijn

Re: Vreemd 9/11 Bankbiljet - Nepgeld

Bericht door Kristijn »

van mij mag je vertellen hoor is altijd interessant :D
Robin
Moderator
Moderator

Bericht door Robin »

Ook leuk...maar dan meer HaHa Leuk..
(George leek ook niet zo heel content met George W als president)

Groet, Robin
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
1 "Pallas"guldens verzamelaar.
Was altijd op jacht naar dat ene jaar van die ene provincie of stad.. of naar elke anomalie van de 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena..
Kingz
Senior lid
Senior lid

Bericht door Kingz »

Nog 1tje die met het onderwerp te maken heeft:
Afbeelding

hier nog een paar ''leuke'' trucjes, maar denk dat de meeste deze al kennen!

Collapsing Twin Towers
Afbeelding

Pentagon Attack
Afbeelding

@ Kristijn,

Misschien is het verstandig om eerst zelf het een en ander te bekijken / lezen op internet..
Er is zoveel te vinden dat het soms moeilijk is om te weten waar te beginnen.!

Ik raad aan om wat documentaires te kijken, en om eventueel een boek te lezen.

Feit is, dat er in ieder geval HEEL VEEL niet klopt van de officiele berichten:

Slechts kleine voorbeelden, die gast moeten ze in Den Haag berechten in het Internationaal Gerechtshof!!! :evil: :evil:

als je echt meer hierover wilt weten, heb ik wel wat namen van officiele documentaires die hier dieper op ingaan!

Nu weer on Topic :D :wink:
Society is like a cup of coffee, you gotta keep it stirred... otherwise the scum ends on top!
Willem Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Willem »

Ik heb ook al veel documentaires over 9/11 gezien, vooral die die over complottheorieën gaan. Dit heeft ook bij mij twijfels gebracht, heel veel klopt niet, zoals die zogenaamde passagiersvliegtuig in het pentagon. Op vragen van, waar is het vliegtuig, werd gezegd hij is geheel verdampt, maar een paspoort van de verdachte werd ongeschonden in het puin terug gevonden.

Terug naar “Wereldbiljetten”