belastingvijfje in lijst
belastingvijfje in lijst
volgens mij werden deze aan medewerkers van de belastingdienst uitgegeven
mischien interesant voor iemand
http://link.marktplaats.nl/515624451
groeten lelystad
mischien interesant voor iemand
http://link.marktplaats.nl/515624451
groeten lelystad
Al heeft iedereen je verlaten en er niemand meer om je geeft heb je toch nog iemand die aan je denkt. De belastingdienst.
Re: belastingvijfje in lijst
Die lijkt me inderdaad leuk voor in me verzameling! Gelijk geboden!
Thanks voor de tip
Thanks voor de tip
Als ik de aanbieder was zou ik zo'n bod van jou volkomen negeren, het is zelfs onder de zilverprijs......Gible schreef:Gelijk geboden!
Luit
Heb ik even mazzel dat jij de aanbieder niet bent. Diegene heeft zelf dat bod als minimum aangegeven. Het valt altijd te proberen, mocht diegene meer willen hebben hoor ik dit ook gauw genoeg.llinde schreef:Als ik de aanbieder was zou ik zo'n bod van jou volkomen negeren, het is zelfs onder de zilverprijs......Gible schreef:Gelijk geboden!
Luit
Natuurlijk valt het te proberenGible schreef:Heb ik even mazzel dat jij de aanbieder niet bent. Diegene heeft zelf dat bod als minimum aangegeven. Het valt altijd te proberen, mocht diegene meer willen hebben hoor ik dit ook gauw genoeg.llinde schreef:Als ik de aanbieder was zou ik zo'n bod van jou volkomen negeren, het is zelfs onder de zilverprijs......Gible schreef:Gelijk geboden!
Luit
Het vijfje is inderdaad in deze vorm met een brief van minister Zalm erbij aan medewerkers van de Belastingdienst gegeven.
Luit
Heb voor de zekerheid maar even een mailtje gestuurd met de vraag hoeveel diegene minimaal wilt hebben.
Zilverwaarde momenteel is 7,64 euro tegenover een bod van 10 euro....llinde schreef:Als ik de aanbieder was zou ik zo'n bod van jou volkomen negeren, het is zelfs onder de zilverprijs......Gible schreef:Gelijk geboden!
Luit
Zilverkoers 925/1000 = 642 euro de kilo ---> 0,642 x 11,9 (gewicht vijfje) = 7,64 euro
Ludo
Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/619572
Catawiki: Mijn shop - Luudmir
Gezocht munten van Montmorency - Hoorne - Horne - Weert
Bij het schrijven van Luit zijn bericht was het bod van Gible nog maar 7,50 euro.
Bernard
Bernard
Aha vandaar, dit had ik niet gezien, wel het bod van 10 euro....bernard3 schreef:Bij het schrijven van Luit zijn bericht was het bod van Gible nog maar 7,50 euro.
Bernard
Ludo
De verkoopster ging met 7,50 ook akkoord maar Danny de Munt heeft dit verpest!!!
10 euro ze is akkoord, bespreken morgen verder. Wilt natuurlijk niet zeggen als er hoger bod kom dat ik hem krijg.
10 euro ze is akkoord, bespreken morgen verder. Wilt natuurlijk niet zeggen als er hoger bod kom dat ik hem krijg.
Gible schreef:De verkoopster ging met 7,50 ook akkoord maar Danny de Munt heeft dit verpest!!!
- alles voor de euro uit Nederland.
dat is het risico als het hier geplaatst wordGible schreef:De verkoopster ging met 7,50 ook akkoord maar Danny de Munt heeft dit verpest!!!
gelijk 10 geintreseerde
succes en groeten lelystad
Al heeft iedereen je verlaten en er niemand meer om je geeft heb je toch nog iemand die aan je denkt. De belastingdienst.
10 euro is ook nog een koopje, wat dat betreft mag je niet klagen.
Maar hoezo heeft Danny de Munt iets verpest?
Ik zat overigens bij jouw bod van 7.50 even te denken of ik zou gaan overbieden, maar ik wil een medeforumlid niet dwarszitten.
Voor mij zou er dan ook nog het voordeel zijn dat ik de munt kan ophalen, ik kom regelmatig in Emmen.
Luit
Maar hoezo heeft Danny de Munt iets verpest?
Ik zat overigens bij jouw bod van 7.50 even te denken of ik zou gaan overbieden, maar ik wil een medeforumlid niet dwarszitten.
Voor mij zou er dan ook nog het voordeel zijn dat ik de munt kan ophalen, ik kom regelmatig in Emmen.
Luit
Als je hem echt wilt moet je even overleggen met de adverteerder.
Was ook maar sarcastisch hoor. Wij van het forum zijn heus niet de enigste die naar die advertentie kijkt. Dan heb ik liever dat er een forumlid ermee vandoor gaat.lelystad schreef:dat is het risico als het hier geplaatst wordGible schreef:De verkoopster ging met 7,50 ook akkoord maar Danny de Munt heeft dit verpest!!!
gelijk 10 geintreseerde
succes en groeten lelystad
daarom heb ik hem ook hier neer gezetGible schreef: Dan heb ik liever dat er een forumlid ermee vandoor gaat.
de zilverprijs is hoger volgens mij 692€/kg momenteel
ik weet niet waar jullie jullie zilverprijs van daan halen maar ik gebruik gewoonlijk kitco.
http://www.kitco.com/market/euro_charts.html
en deze link word hier veel gebruikt om de goud en zilverprijs te weten.
of ghebruiken jullie de aankoopprijs van handelaars?
groetjes
jan
ik weet niet waar jullie jullie zilverprijs van daan halen maar ik gebruik gewoonlijk kitco.
http://www.kitco.com/market/euro_charts.html
en deze link word hier veel gebruikt om de goud en zilverprijs te weten.
of ghebruiken jullie de aankoopprijs van handelaars?
groetjes
jan
foutje van mij.
je zet de prijs er op van 925 en niet van puur zilver.
ben toe aan vakantie vrees ik is druk nu op het werk en dat heeft blijkbaar gevolgen
en als je naar onder gaat zie je dat ze ook hun gegevens halen bij kitco.
dus voor de leden die nog niet goed wisten hoe je de prijzen te weten kan komen van goud-zilver munten is die link zeer goed.
heb hem ook opgeslagen omdat er veel munten al staan gemeld in de prijs wat ze waard zijn.
groetjes
jan
je zet de prijs er op van 925 en niet van puur zilver.
ben toe aan vakantie vrees ik is druk nu op het werk en dat heeft blijkbaar gevolgen
en als je naar onder gaat zie je dat ze ook hun gegevens halen bij kitco.
dus voor de leden die nog niet goed wisten hoe je de prijzen te weten kan komen van goud-zilver munten is die link zeer goed.
heb hem ook opgeslagen omdat er veel munten al staan gemeld in de prijs wat ze waard zijn.
groetjes
jan
Da's leuker dan in zo'n coincard
Misschien wel leuker dan een coincard, maar de munt is nog slechter beschermd dan in de coincard.
De munt is namelijk alleen in een kartonnetje gedrukt dat in een houten lijstje zit.
Luit
De munt is namelijk alleen in een kartonnetje gedrukt dat in een houten lijstje zit.
Luit
En het zou zomaar kunnen dat er héél veel van zijn gemaakt, aangezien er ook héél veel mensen bij en voor de belastingdienst werken.
Wat betekend dat het niet zo heel erg speciaal is en er wellicht ter zijner tijd wel meer los gaan komen.
Gr. Jeroen
Wat betekend dat het niet zo heel erg speciaal is en er wellicht ter zijner tijd wel meer los gaan komen.
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Jeroen,
Dat er veel van zijn, geloof ik vast en zeker, maar dat wil niet zeggen dat ze daardoor gemakkelijk verkrijgbaar gaan worden.
Er zijn ook 4 miljoen Erasmus munten, maar toch kom je ze niet al te vaak tegen en zijn ze in de handel nog steeds duur.
De verspreidingsmethode bepaalt de zeldzaamheid, zie bijvoorbeeld ook de eerste Finse 2 euro herdenkingsmunt.
De vijfjes in deze verpakking zijn aan medewerkers van de Belastingdienst verstrekt en ondanks dat daar veel geld wordt verzameld, betekent dat niet dat er buitensporig veel muntenverzamelaars onder het personeel zitten. Een muntenverzamelaar zal misschien zo'n munt nog een keer te gelde willen maken, maar de andere medewerkers zullen er gemiddeld genomen geen idee van hebben dat het geheel wel eens meer dan 5 euro waard zou kunnen zijn en bewaren het of als leuke herinnering, of het verdwijnt ergens in een schoenendoos te midden van andere rotzooi...
Kijk maar eens wat er met de gemiddelde Kerstpakketinhoud gebeurd...
Kortom ik denk niet dat je ze ineens in grotere aantallen zult zien verschijnen.
Luit
Dat er veel van zijn, geloof ik vast en zeker, maar dat wil niet zeggen dat ze daardoor gemakkelijk verkrijgbaar gaan worden.
Er zijn ook 4 miljoen Erasmus munten, maar toch kom je ze niet al te vaak tegen en zijn ze in de handel nog steeds duur.
De verspreidingsmethode bepaalt de zeldzaamheid, zie bijvoorbeeld ook de eerste Finse 2 euro herdenkingsmunt.
De vijfjes in deze verpakking zijn aan medewerkers van de Belastingdienst verstrekt en ondanks dat daar veel geld wordt verzameld, betekent dat niet dat er buitensporig veel muntenverzamelaars onder het personeel zitten. Een muntenverzamelaar zal misschien zo'n munt nog een keer te gelde willen maken, maar de andere medewerkers zullen er gemiddeld genomen geen idee van hebben dat het geheel wel eens meer dan 5 euro waard zou kunnen zijn en bewaren het of als leuke herinnering, of het verdwijnt ergens in een schoenendoos te midden van andere rotzooi...
Kijk maar eens wat er met de gemiddelde Kerstpakketinhoud gebeurd...
Kortom ik denk niet dat je ze ineens in grotere aantallen zult zien verschijnen.
Luit
Ik heb hem gewonnen!!
Mocht iemand anders nog 1 willen: http://link.marktplaats.nl/484091612
De prijs is wel bijna 30 euro maar staat er al paar maanden op, wie weet kan je wat van de prijs afpraten.
Oplage van deze lijst is 40.000, althans volgens de verkoper.
Mocht iemand anders nog 1 willen: http://link.marktplaats.nl/484091612
De prijs is wel bijna 30 euro maar staat er al paar maanden op, wie weet kan je wat van de prijs afpraten.
Oplage van deze lijst is 40.000, althans volgens de verkoper.
-
- Volledig lid
Er zijn er inderdaad genoeg voor handen en ze worden met enige regelmaat ook wel aangeboden. Ik heb er twee jaar geleden ook eentje gekocht (voor 20 euro oid meen ik).
Via de MPO werd er een paar veilingen geleden ook eentje aangeboden met de orginele brief erbij. Die ging helaas weg voor enkele honderen euro's en dat had ik er niet voor over. Het moge duidelijk zjin dat ik er toen erg van baalde dat ik pas in september 2008 bij de Belastingdienst ben begonnen dus dat setje nooit ontvangen heb. Ik heb er toen ook niet aan gedacht er een van een collega over te nemen.
Veel plezier met je aanwinst in ieder geval.
Via de MPO werd er een paar veilingen geleden ook eentje aangeboden met de orginele brief erbij. Die ging helaas weg voor enkele honderen euro's en dat had ik er niet voor over. Het moge duidelijk zjin dat ik er toen erg van baalde dat ik pas in september 2008 bij de Belastingdienst ben begonnen dus dat setje nooit ontvangen heb. Ik heb er toen ook niet aan gedacht er een van een collega over te nemen.
Veel plezier met je aanwinst in ieder geval.
Verzamelaar van: guldens, euromunten, wereldmunten, wereldbiljetten, notgeld, numismatische literatuur, alles met afbeeldingen van geld erop en tot slot monopolyspellen.