Bekendmaking 25 Gld 1949 Salomo
Moderator: Arjena3
Bekendmaking 25 Gld 1949 Salomo
Hallo,
Dit is inmiddels al de 16e coupure die geplaatst wordt, hebben mijn forumleden er al genoeg van?
Nu weer een bekendmaking van het 25 Gld biljet Salomo biljet (1947).
Ik hoop dat Het Forum het nog leuk vindt.
Groet ostara-nl
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Verzamelaar van Bankbiljetten/Munten Nederland/Ned.Indie. Schoolgeldbiljetten/Rekenmunten/Euro.
Re: Bekendmaking 25 Gld 1949 Salomo
In navolging van Gerardo kan ik wel zeggen dat ik het geweldig vind wat je allemaal plaatst. Dit soort publicaties krijgen een mooi plekje bij het desbetreffende papiergeld en dat maakt mijn verzameling toch uitgebreider en volledig. Vandaag in mijn lunchpauze op mijn werk eindelijk het één en ander kunnen printen. Kom ik thuis staan er weer 3 op het forum van de 25 gulden biljetten. Je bent niet meer bij te houden. Zal ik maandag maar weer beginnen met printen want met zo'n laserprinter krijg ik een mooier resultaat dan met mijn printertje thuis.
In ieder geval bedankt en ga gerust zo door.
Gr. Alfred
In ieder geval bedankt en ga gerust zo door.
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Re: Bekendmaking 25 Gld 1949 Salomo
Ik had nog niet gereageerd, maar hulde voor het plaatsen van deze items!!!!
Met veel plezier lees ik alles door, en voeg ik deze informatie toe aan mijn archief.
Met veel plezier lees ik alles door, en voeg ik deze informatie toe aan mijn archief.