Bekendmaking van uitgifte van 10 Gulden-biljet - 1949
Moderator: Arjena3
Bekendmaking van uitgifte van 10 Gulden-biljet - 1949
We gaan verder met een nieuwe bekendmaking van het 10 gulden-biljet 1949, uitgifte 18 februari 1952 bekend gemaakt in de Nederlandse Staatscourant.
Tevens hierbij de bekendmaking van het 10 gulden-biljet 1945, uitgifte 3 december 1947 bekend gemaakt in de Nederlandse Staatscourant.
Tot het volgende bericht, Ostara-nl
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door ostara-nl op 01 sep 2011, 22:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Verzamelaar van Bankbiljetten/Munten Nederland/Ned.Indie. Schoolgeldbiljetten/Rekenmunten/Euro.
Re: Bekendmaking van uitgifte van 10 Gulden-biljet.
Gerardo, de fout is dat ik bij het overbrengen van de foto's een deel was vergeten, dat is inmiddels aangepast
door de 2 foto's apart op het Forum te zetten. Het is de uitgifte van het 10 gulden-biljet (Mijn Oranje-Nassau) 7 Mei 1945 ivm de rectificatie
van het foutieve jaartal 1772.
De bekendmaking van het 10 gulden biljet, 4 Maart 1949 (Molen) bestaat uit 1 bladzijde, het 2e blad vervalt.
Groeten ostara-nl
door de 2 foto's apart op het Forum te zetten. Het is de uitgifte van het 10 gulden-biljet (Mijn Oranje-Nassau) 7 Mei 1945 ivm de rectificatie
van het foutieve jaartal 1772.
De bekendmaking van het 10 gulden biljet, 4 Maart 1949 (Molen) bestaat uit 1 bladzijde, het 2e blad vervalt.
Groeten ostara-nl
Verzamelaar van Bankbiljetten/Munten Nederland/Ned.Indie. Schoolgeldbiljetten/Rekenmunten/Euro.
Re: Bekendmaking van uitgifte van 10 Gulden-biljet.
Gerardo, ik zou het niet weten of er eerder een bekendmakings uitgifte van het 10 gulden biljet, 7 mei 1945 Staatsmijnen is geweest.
Ik lees in de bekendmaking dat na serie 2 AW het jaartal is gerectificeerd in 1772, daaruit maak ik op, dat deze vervolg serie daarna is uitgegeven.
De bekendmaking zoals die nu op "Het Munt en Bankbiljetten Forum" staat is in geval zowel voor nr. 46.1 met het goede jaartal (1772-1843)
en 46.2 met foutief jaartal (1788-1843).
groet ostara-nl
Ik lees in de bekendmaking dat na serie 2 AW het jaartal is gerectificeerd in 1772, daaruit maak ik op, dat deze vervolg serie daarna is uitgegeven.
De bekendmaking zoals die nu op "Het Munt en Bankbiljetten Forum" staat is in geval zowel voor nr. 46.1 met het goede jaartal (1772-1843)
en 46.2 met foutief jaartal (1788-1843).
groet ostara-nl
Re: Bekendmaking van uitgifte van 10 Gulden-biljet - 1949
Kan iemand bovenstaande bericht vertalen?
Of hoort dit bericht hier niet te staan.
Ostara-nl.
Of hoort dit bericht hier niet te staan.
Ostara-nl.
Re: Bekendmaking van uitgifte van 10 Gulden-biljet - 1949
Hallo,
Zo tezien is het engels-talige bericht verwijderd.
Ik neem aan dat het bericht niet op de juiste plaats stond.
Bedankt.
Ostara-nl.
Zo tezien is het engels-talige bericht verwijderd.
Ik neem aan dat het bericht niet op de juiste plaats stond.
Bedankt.
Ostara-nl.