rss feed voor forum
rss feed voor forum
Beste Allemaal,
Is het een idee om een rss feed te krijgen hier?
Zo krijg je op je computer een automatische melding als er een nieuwe reactie is op het forum.
Hoef je niet continu naar de site te gaan om er voor te kijken.
Groet Danny
Zo krijg je op je computer een automatische melding als er een nieuwe reactie is op het forum.
Groet Danny
- alles voor de euro uit Nederland.
Re: rss feed voor forum
http://munthunter.nl/ucp.php?i=prefs&mode=post
Informeer mij standaard wanneer er een reactie is: >> Ja
Dan moet het goed komen
Informeer mij standaard wanneer er een reactie is: >> Ja
Dan moet het goed komen

Zeer graag gedaan. Mocht je nog verdere vragen hebben stel ze gerust 

Waar komen deze meldingen binnen dan? Jou reactie kreeg ik bergens binnen.
Via de e-mailadres die je hebt opgegeven.
-
- Senior lid
Ja, ik ben hier ook voorstander van, ookal is dit topic al enkele maanden oud. Idee is prima. Er zijn gelegeheden waar feed beter wekt dan mail.Danny de Munt schreef:Beste Allemaal,
Groet Danny
123
Ik zal dit eens meenemen of en hoe ik dit in de software kan inbouwen.
Echter zijn feeds mij geheel onbekend en dat zal ook wel komen omdat ik hem op mijn bureaublad (gadgets) niet werkend krijg.
Maar ik zal er naar kijken.
Gr. Jeroen
Echter zijn feeds mij geheel onbekend en dat zal ook wel komen omdat ik hem op mijn bureaublad (gadgets) niet werkend krijg.
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
-
- Senior lid
Bedankt, volgens mij is het gewoon een functie in het control panel dat je aan zetten moet.Munthunter schreef:Ik zal dit eens meenemen of en hoe ik dit in de software kan inbouwen.
Gr. Jeroen
Bij het bezoek van http://munthunter.nl/feed.php geeft de pagina aan dat feeds niet beschikbaar zijn.
Met desktop gadgets ben ik niet zo bekend, maar je kan feeds prima met bepaalde email programma's lezen of (logisch

123
Zo geregeld, lees ze hieronder, maar hoe en waar moet ik die in lezen, want zo is er ook weinig uit op te maken?
AUB problemen hieronder melden!
Gr. Jeroen
Gr. Jeroen
-
- Superlid
Dit zijn gewone XML-bestanden, die de gegevens van deze feeds zullen bevatten waarschijnlijk.Munthunter schreef:Zo geregeld, lees ze hieronder, maar hoe en waar moet ik die in lezen, want zo is er ook weinig uit op te maken?
Gr. Jeroen
maar ik weet ook niet hoe dit juist werkt.
Misschien eventjes vragen op het forum van de beheerders hoe dit werkt of google-je-vriend raadplegen en hopen dat je mooie tutorial vind?
mvg kevin
beheerder en webmaster van http://www.yosoyke.be
de infosite over 2-euromunten
de infosite over 2-euromunten
-
- Senior lid
Werkt prima, bedankt!Munthunter schreef:Zo geregeld, lees ze hieronder, maar hoe en waar moet ik die in lezen, want zo is er ook weinig uit op te maken?
Gr. Jeroen

123
Ik snap er niets van en was niet echt iets wat ik zelf bedoelde
Maar als andere hiermee tevreden zijn is het al goed.
Ik krijg mails binnen van de topics waarop ik een reactie heb gegeven.
Deze mail komen binnen op mijn telefoon en kan daarop ook het lezen.
Dit is voor mij al voldoende

Maar als andere hiermee tevreden zijn is het al goed.
Ik krijg mails binnen van de topics waarop ik een reactie heb gegeven.
Deze mail komen binnen op mijn telefoon en kan daarop ook het lezen.
Dit is voor mij al voldoende

Om feeds te kunnen lezen/bekijken kun je deze Feedreader 3.1.4 downloaden. Kies de eerste link 'Download installer'. Wanneer je deze installer binnen hebt, kun je hem op je PC installeren.
Wanneer alles geïnstalleerd is (kies de taal die jij wilt gebruiken in het programma), kies je bij 'Bestand' ► Nieuw ► Feed of klik meteen op F3.
Vul in de balk de volgende link in ► http://munthunter.nl/feed.php?mode=topics en klik op OK.
That's it!
Veel plezier er mee. Maar het leukste is toch om zelf op het forum te komen en alles te kunnen zien. Sommige zaken zie je namelijk enkel als je ingelogd bent.
Gr. Jeroen
Wanneer alles geïnstalleerd is (kies de taal die jij wilt gebruiken in het programma), kies je bij 'Bestand' ► Nieuw ► Feed of klik meteen op F3.
Vul in de balk de volgende link in ► http://munthunter.nl/feed.php?mode=topics en klik op OK.
That's it!
Veel plezier er mee. Maar het leukste is toch om zelf op het forum te komen en alles te kunnen zien. Sommige zaken zie je namelijk enkel als je ingelogd bent.
Gr. Jeroen
-
- Aankomend lid
Als je liever online je Feeds bekijkt kan je Google Reader GebruikenMunthunter schreef:Om feeds te kunnen lezen/bekijken kun je deze Feedreader 3.1.4 downloaden. Kies de eerste link 'Download installer'. Wanneer je deze installer binnen hebt, kun je hem op je PC installeren.
That's it!
Gr. Jeroen