'Erelid' lijkt mij een eretitel, of anders lijkt de titel me zeer abstract. En een eretitel zelf aanvragen lijkt me zoiets als jezelf voordragen voor een onderscheiding of het kopen van een titel. Als iemand een 'baron' wil worden moet hij dat vooral niet laten maar ik leef gewoon als burger (of 'normaal' lid).
Marvin
munten catalogus in pdf/e-book vorm
-
- Senior lid
Re: munten catalogus in pdf/e-book vorm
Geld maakt niet gelukkig, munten wel.
Dan word je het toch niet, kan je het ook niet downloadenMartin schreef:'Erelid' lijkt mij een eretitel, of anders lijkt de titel me zeer abstract. En een eretitel zelf aanvragen lijkt me zoiets als jezelf voordragen voor een onderscheiding of het kopen van een titel. Als iemand een 'baron' wil worden moet hij dat vooral niet laten maar ik leef gewoon als burger (of 'normaal' lid).
Marvin

Ik ben het met je eens dat de naam niet zo geweldig is en meerdere forumleden hebben dat al aangegeven. Ik zal in een nieuw topic even vragen of iemand een interessante naam heeft voor deze groep forumleden.
Gr. Jeroen
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
bedankt voor het plaatsen van de 3 zonnebloemen. 

tijd geleden dat hier nog wat in geplaatst is ik wil daarom dit topic weer is wat in de aandacht zetten en dat met de reden dat we in een digitaal tijdperk leven en elke dag kan er boeiende info tevoor schijnen en dus ook digitale boeken aangezien ik toch een aantal mensen zie die geintresseerd waren in dit topic.
bij deze dus
zijn er nog mensen die andere digitale boeken hebben gevonden naast de boeken die heir al vermeld staan. Ik zelf heb helaas niks aan mijn digitale verzameling kunnen toevoegen ik hoop dat er andere zijn met wat leuke boeken
bij deze dus
zijn er nog mensen die andere digitale boeken hebben gevonden naast de boeken die heir al vermeld staan. Ik zelf heb helaas niks aan mijn digitale verzameling kunnen toevoegen ik hoop dat er andere zijn met wat leuke boeken
Euromunten, €2 cc, Guldens wilhelmina en eerder, wereld munten
Eindelijk ben ik ertoe gekomen om al mijn digitale catalogi en numismatische boeken op een rijtje te zetten.
Hier is de lijst: Groetjes,
marc
marc
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Moderator
Mooie lijstEinstein schreef:Eindelijk ben ik ertoe gekomen om al mijn digitale catalogi en numismatische boeken op een rijtje te zetten.
marc
mvg,
Aernout
Start klein om groots te eindigen
Indrukwekkende lijst inderdaad, zie enkele interessante staan, die ik nog niet heb.
Gr. Jeroen
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!