Hoe verlopen veilingen verplaatsen naar archief
Hoe verlopen veilingen verplaatsen naar archief
De titel zegt het al.
Gr. Willem
Gr. Willem
-
- Donateur
Re: Hoe verlopen veilingen verplaatsen naar archief
ja maar serieus, hoe moet het dan.....
moet de moderator ff met de bulldozer doen!
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 13 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Ik heb geprobeerd de verlopen veilingen te verplaatsen naar archief, maar het lukt me niet.leon voorn schreef:ja maar serieus, hoe moet het dan.....
Gr. Willem
-
- Donateur
bij mij lukte dat ook niet,je kunt hem alleen wijzigen
dus misschien even wat uitleg van 1v.d moderators
great
thanks 
great
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Ik zou wel aan me zelf willen vragen hoe het zitleon voorn schreef:bij mij lukte dat ook niet,je kunt hem alleen wijzigen
greatthanks

Gr. Willem
-
- Moderator
Op de originele vraag: Hoe verlopen veilingen verplaatsen naar archief?
Normaal kan het niet want er staat duidelijk het volgende bij Forumveiling archief.
Forumveiling archief
Hier belanden alle veilingen die zijn verlopen. Veilingen die niet zijn geslaagd, het item is niet verkocht, worden verwijderd en kun je hier dus ook niet terug vinden.
Kortom niet verkocht item uit de veiling moet die topic verwijderen en niet in het archief zetten.
Als dit gebeurt zal er staat kunnen er geen veilig lopen, want de enige topic die daar (zouden magen) staan zijn er verkocht.
mvg,
Aernout
Normaal kan het niet want er staat duidelijk het volgende bij Forumveiling archief.
Forumveiling archief
Hier belanden alle veilingen die zijn verlopen. Veilingen die niet zijn geslaagd, het item is niet verkocht, worden verwijderd en kun je hier dus ook niet terug vinden.
Kortom niet verkocht item uit de veiling moet die topic verwijderen en niet in het archief zetten.
Als dit gebeurt zal er staat kunnen er geen veilig lopen, want de enige topic die daar (zouden magen) staan zijn er verkocht.
mvg,
Aernout
Start klein om groots te eindigen
Op het oude forum kon ik zo afgelopen veilingen naar de forumveiling archief verplaatsen, maar hier op het nieuwe forum niet.
-
- Globale moderator
Willem,
Ik heb het geprobeerd en mij lukt het probleemloos! Heb je Jeroen al gevraagd? Misschien dat de instellingen nog niet helemaal goed staan.
groeten Paul
Ik heb het geprobeerd en mij lukt het probleemloos! Heb je Jeroen al gevraagd? Misschien dat de instellingen nog niet helemaal goed staan.
groeten Paul
wij zijn ander soort moderators, volgens mij heeft het daar mee te maken..
Door de verhuizing is er waarschijnlijk iets misgegaan met de rechten die de moderatoren hebben of is dit in het nieuwe forum technisch anders geregeld.sebastiaan1995 schreef:wij zijn ander soort moderators, volgens mij heeft het daar mee te maken..
Paul,euromunter schreef:Willem,
groeten Paul
Het is me toch weer gelukt, nieuwigheid.
Gr. Willem
je had ze natuurlijk net zo goed weg kunnen klikken want het archief is gewoon een prullenbak met een andere naam 

Ik zal de persmissies nogmaals een keer doorlopen.
Mocht men (moderators) tyegen zulke zaken aankopen, dan is het fijn dat dit even wordt gemeldt. Zoals jullie zien zijnd e moderatorsnamen niet oranje, terwijl dit wel zou moeten. Ben er mee bezig, maar het wil nog niet zo lukken
Bedankt Willem voor het opgooien van het balletje en ben blij dat het inmiddels is gelukt. Het werkt allemaal even wat anders. je moet even een selectie maken en dan op het OK knopje drukken. Het 'kruisje' is in de ze versie dus verdwenen.
Gr. Jeroen
Mocht men (moderators) tyegen zulke zaken aankopen, dan is het fijn dat dit even wordt gemeldt. Zoals jullie zien zijnd e moderatorsnamen niet oranje, terwijl dit wel zou moeten. Ben er mee bezig, maar het wil nog niet zo lukken

Bedankt Willem voor het opgooien van het balletje en ben blij dat het inmiddels is gelukt. Het werkt allemaal even wat anders. je moet even een selectie maken en dan op het OK knopje drukken. Het 'kruisje' is in de ze versie dus verdwenen.
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!