Zonnemunten

Plaats hier een bericht om een munten- en bankbiljettenhandelaren te promoten.
Forumregels
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Zonnemunten

Bericht door Ilosab »

Verzamelaars,

Zoals inmiddels bekend ben ik een bankbiljettenverzamelaar. Qua euromunten verzamel ik uitsluitend de jaarlijkse Nederlandse uitgaven. Ik heb wel eens iets gekocht op een beurs van een handelaar die handelt onder de naam Zonnemunten. Op zijn site www.zonnemunten.nl vind je alles wat nodig is voor je euroverzameling. Je kunt jezelf ook opgeven voor de nieuwsbrief en iedere week krijg je dan informatie omtrent datgene wat op zijn site is geplaatst, wat je bij hem eventueel kan bestellen en op welke beurs hij staat.

Groeten, Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
RVCOINS

Bericht door RVCOINS »

Ik ken de beste man persoonlijk, betrouwbare handelaar!
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Dat niet alleen, hij is ook nog eerlijk. Ik ben niet zo'n overweldigende euroverzamelaar maar als ik iets nodig heb ga ik altijd naar hem. Hij probeert je altijd te helpen en als hij iets niet heeft gaat hij er voor je achteraan. Hij zal je ook altijd gedag zeggen.

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
JHG Coins Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door JHG Coins »

Als ik al wat bestel via een internetbedrijf dan is het bij deze handelaar. Betrouwbaar snel en zeker niet te duur.
maarten89 Nederland
Superlid
Superlid

Re: Zonnemunten

Bericht door maarten89 »

Aardig, eerlijk en betrouwebare handelaar. Echt aanrader!
Spaart wereld munten in het bijzonder Frankrijk, Sri Lanka.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Dat is zo, alleen jammer dat ik al een tijdje zijn nieuwsbrief niet meer krijg, en waarom weet ik ook niet.

Gr. Alfred
euromunter
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door euromunter »

Ilosab schreef:Dat is zo, alleen jammer dat ik al een tijdje zijn nieuwsbrief niet meer krijg, en waarom weet ik ook niet.

Gr. Alfred
Ik ontvang elke week nog zijn nieuwsbrief. Hij heeft wel een storing gehad in zijn systeem en het e-mail bestand werkte niet naar behoren. Gewoon even mailen, dan kan hij je zo weer toevoegen!

groeten Paul
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Bedankt Paul voor de tip.
Ik begreep het al niet. Eigenlijk ook mijn domme fout want ik heb hem nog gezien op de verzamelmarkt in Utrecht en ben nog vergeten om het hem te vragen.
Ik heb hem al gemaild.

Groeten, Alfred

Terug naar “Munten- en bankbiljettenhandelaren”