Dag van de Munt Houten 10 juni 2023

Plaats hier aankondigingen van munten en bankbiljettenbeurzen in Nederland. Vermeld hierbij de datum, tijd en plaats en een link naar organisator.

Moderator: WBE

Eurocoin Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Dag van de Munt Houten 10 juni 2023

Bericht door Eurocoin »

Op 10 juni vind de Dag van de Munt plaats bij de Koninklijke Nederlandse Munt in Houten. Vanwege de verhuizing en corona vond de Dag van de Munt jarenlang enkel digitaal plaats, maar in 2023 is het dus weer mogelijk om daadwerkelijk een kijkje te nemen achter de schermen bij het nationale munthuis. Binnenkort maakt KNM meer informatie bekend hierover.
jkv20000 Wales
Lid
Lid

Re: Dag van de Munt Houten 10 juni 2023

Bericht door jkv20000 »

Of course this is going to happen 4 days after I leave the Netherlands. Zo typisch…
janssenfrank Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door janssenfrank »

Ik ben nog niet in dat nieuwe pand geweest, dus als het even kan wil ik zeker heen gaan.

Ik mis dat oude winkeltje in het pand aan de Leidscheweg. Ik kwam er als 16-jarige al om setjes te kopen.
/ nostalgie-modus uit /
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam

winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
Eurocoin Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Eurocoin »

De Koninklijke Nederlandse Munt heeft het programma online gezet. Het is hier te bekijken. Opmerkelijk genoeg geen guest of honour en ook geen zeldzame en gewilde producten die enkel op de Dag van de Munt te koop zijn. Maar wat het meest tegenvalt is dat het niet mogelijk zal zijn om de productieruimte te betreden. Er kan enkel vanaf de eerste verdieping in de hal gekeken worden, waarschijnlijk vanachter een raam. Zeer teleurstellend.

Terug naar “Beurzen Nederland”