Muntmanifestatie 18 september 2021
Moderator: WBE
Re: Muntmanifestatie 18 september 2021
Ik heb maar even uitgeslapen, was om half twaalf binnen. Leuk dat er weer eens een beurs van formaat doorging, ook fijn weer even wat mensen gesproken. Weinig spannende aanwinsten, maar ja het spul wat ik verzamel zit ook over het algemeen niet in Nederland Alleen waar dat gratis 0-Eurobiljet nou was...? En ik vond de catering aan de prijzige kant, maar ik had dat gelukkig een beetje zien aankomen en mijn eigen lunchtrommeltje mee Op naar Den Bosch!
Het 0 euro biljet zat in het boekje welke je bij de ingang kreeg.
Ik heb het papier snel van mezelf afgeschud en er 2 Leeuwendaalders voor in de plaatst meegenomen
Ik heb het papier snel van mezelf afgeschud en er 2 Leeuwendaalders voor in de plaatst meegenomen
KrentPietjePuk190 schreef: ↑19 sep 2021, 10:43 En ik vond de catering aan de prijzige kant, maar ik had dat gelukkig een beetje zien aankomen en mijn eigen lunchtrommeltje mee
Ja mag je vinden, maar als ik thuis 69,8 cent voor DUIZEND liter drinkwater betaal en daar € 2,90 voor een HALVE, dan zijn de verhoudingen wel een tikkeltje zoek. Besides, waarom een tientje aan eten uitgeven als je er ook een leuk biljetje voor kunt scoren?
Nooit gezien.sjors-sjors schreef: ↑19 sep 2021, 11:31 Het 0 euro biljet zat in het boekje welke je bij de ingang kreeg.
Nee, serieus.....???PietjePuk190 schreef: ↑19 sep 2021, 12:36 Ja mag je vinden, maar als ik thuis 69,8 cent voor DUIZEND liter drinkwater betaal en daar € 2,90 voor een HALVE, dan zijn de verhoudingen wel een tikkeltje zoek. Besides, waarom een tientje aan eten uitgeven als je er ook een leuk biljetje voor kunt scoren?
Het was ouderwets gezellig gisteren op de beurs, leuk om weer vele forumleden te spreken tijdens de bijeenkomst in het restaurant. Ook nog even naar de mooie collectie van Cor gekeken, hopelijk hebben vele standhouders dit ook gezien. zodat ze volgende keer ook top kwaliteit munten meenemen!!
Verzamelaar koninkrijk tot 1970 in FDC/MS64> & Nederlands Indië
sgtravel schreef: ↑19 sep 2021, 17:19 Het was ouderwets gezellig gisteren op de beurs, leuk om weer vele forumleden te spreken tijdens de bijeenkomst in het restaurant. Ook nog even naar de mooie collectie van Cor gekeken, hopelijk hebben vele standhouders dit ook gezien. zodat ze volgende keer ook top kwaliteit munten meenemen!!
Hopelijk kan ik volgend jaar weer eens naar de beurs. Vorige jaren vaak net in een motor toerweekend, dit weekend een andere afspraak die niet afgezegd kon worden.
Mijn biljet viel er bij het eerste kraampje direct uit (gelukkig gezien voordat ik erop ging staan).PietjePuk190 schreef: ↑19 sep 2021, 12:36Nooit gezien.sjors-sjors schreef: ↑19 sep 2021, 11:31 Het 0 euro biljet zat in het boekje welke je bij de ingang kreeg.
Een hele leuke beurs gehad, welke voor mij toch wel in het teken stond van gezelligheid!
Veel bekenden gezien, veel munten gezien, het was erg druk! Leuk om samen te lunchen in het restaurant en de eerste aanwinsten van anderen bekijken
Zelf redelijk geslaagd, paar nieuwe duitsers erbij. Toch overwegend duur hoor zo'n beurs. Mooie stukken kun je online veelal goedkoper vinden
Veel bekenden gezien, veel munten gezien, het was erg druk! Leuk om samen te lunchen in het restaurant en de eerste aanwinsten van anderen bekijken
Zelf redelijk geslaagd, paar nieuwe duitsers erbij. Toch overwegend duur hoor zo'n beurs. Mooie stukken kun je online veelal goedkoper vinden
Ja ik heb ook wat dure dingen gezien. Ook handelaren die geen idee hebben wat iets moet kosten
Ik wil overigens wel een kleine noot van kritiek geven, eenmaal binnen moest je dus binnen blijven, want eenmaal naar buiten kwam je er niet meer in.
Mensen die roken, of mensen met een sociale stoornis, hadden geen mogelijkheid om weer naar binnen te gaan, een armbandje of stempel (zoals voorgaande jaren) was wel handig geweest.
Mensen die roken, of mensen met een sociale stoornis, hadden geen mogelijkheid om weer naar binnen te gaan, een armbandje of stempel (zoals voorgaande jaren) was wel handig geweest.