Volgend jaar wordt de euro serie weer uitgebreid.
https://www.nu.nl/geldzaken/5466665/ecb ... -euro.html
Heeft iemand een suggestie hoe je beide biljetten in UNC kwaliteit kan bemachtigen?
Nieuwe euro biljetten
Re: Nieuwe euro biljetten
Bij de bank juuuuuu
-
- Volledig lid
Re: Nieuwe euro biljetten
Ik wil niet naar doen maar is het niet overzichtelijker als vragen en mededelingen over euro biljetten in het gedeelte over "DE EURO" onderaan bij: “Eurobiljetten Plaats hier alle informatie, weetjes, nieuwtjes, vragen, etc. over de Eurobiljetten” komt te staan?
Er wordt wel vaker in dit gedeelte over de euro biljetten geschreven, dit is daar niet de goede plaats voor.
Want als men iets wil zoeken kijkt men volgens mij toch eerst in het euro gedeelte.
Het zou duidelijker zijn als men de kop “BANKBILJETTEN” zou wijzigen in bv. “PAPIERGELD vóór de EURO”.
Of het gedeelte: “Eurobiljetten Plaats hier alle informatie, weetjes, nieuwtjes, vragen, etc. over de Eurobiljetten” onderaan in het gedeelte “BANKBILJETTEN” plaatsen.
Mvg,
Er wordt wel vaker in dit gedeelte over de euro biljetten geschreven, dit is daar niet de goede plaats voor.
Want als men iets wil zoeken kijkt men volgens mij toch eerst in het euro gedeelte.
Het zou duidelijker zijn als men de kop “BANKBILJETTEN” zou wijzigen in bv. “PAPIERGELD vóór de EURO”.
Of het gedeelte: “Eurobiljetten Plaats hier alle informatie, weetjes, nieuwtjes, vragen, etc. over de Eurobiljetten” onderaan in het gedeelte “BANKBILJETTEN” plaatsen.
Mvg,